BZP: Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej
22.09.2025
2025/BZP 00435029/01
Instytucja Pośrednicząca Aglomeracji Wałbrzyskiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytucja Pośrednicząca Aglomeracji Wałbrzyskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360712256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 23a, Wałbrzych
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 74 150
1.5.8.) Numer faksu: 74 84 74 150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipaw@ipaw.walbrzych.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ipaw.walbrzych.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c9ba4c-3b3f-4140-aa8d-2f4628314451
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111096/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (ok. 32 sztuki)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna FEDS 2021-2027 IP ZIT AW - FST koszty wdrażania w roku 2025” nr FEDS.12.01-IZ.00-0001/25 w ramach Priorytetu nr 12 „Pomoc Techniczna FST” Działania nr 12.01 „Pomoc Techniczna FST” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26c9ba4c-3b3f-4140-aa8d-2f46283144513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ewentualnie poczty elektronicznej email: ipaw@ipaw.walbrzych.eu (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), w rozdziale X SWZ.
4. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych);
4) wyjaśnień składanych na wezwanie zamawiającego.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytucja Pośrednicząca Aglomeracji Wałbrzyskiej, z siedzibą przy ul. Słowackiego 23A, 58-300 Wałbrzych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej”;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy art. 74 ust 3 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa PZP”, a także inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO:
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPAW/TP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 145267,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją w siedzibie Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami technicznymi został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium:
a) Kryterium: cena (C):
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60%);
b) Kryterium: okres gwarancji w zakresie sprzętu komputerowego – w miesiącach (G):
G= /Gn : Gmax/ x 40
gdzie :
G - liczba punktów kryterium „Okres gwarancji w zakresie sprzętu komputerowego” przyznana ocenianej ofercie
Gn - okres gwarancji na sprzęt komputerowy oferty ocenianej
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród ocenianych ofert
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w drugim kryterium oceny ofert wynosi 40,00 pkt.
Uwaga:
Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji w zakresie sprzętu komputerowego, nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku krótszego okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Maksymalny okres gwarancji powinien wynosić nie więcej niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu dłuższego niż 60 miesięcy za przedmiot zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma liczbę punktów przypadającą za okres 60 miesięcy, ale Wykonawca ten będzie związany okresem gwarancji zaoferowanym w „Formularzu oferty”.
3. Sumując punkty uzyskane w kryterium cena (C) oraz kryterium okres gwarancji w zakresie sprzętu komputerowego (G), otrzymujemy punkty uzyskane przez daną ofertę (P). Liczbę punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w każdym kryterium oceny ofert: P = C + G.
4. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w Prawie zamówień publicznych.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie PZP i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższych wzorów.
8. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą łączną sumę punktów w ramach przyjętych w SWZ kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w zakresie sprzętu komputerowego - w miesiącach (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Opis spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 dostawy o tożsamym charakterze i wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda. Przez dostawę o tożsamym charakterze rozumie się dostawę obejmującą swoim zakresem co najmniej 20 fabrycznie nowych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, uruchomieniem i konfiguracją
w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, aby powyższe doświadczenie było wykazane w ramach jednej umowy lub kilku odrębnych umów.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 6) i załącza dokumenty potwierdzający należyte wykonanie dostaw, np. referencje, protokoły odbioru itp.
b) Opis spełniania warunku w zakresie zdolności zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej określony w rozdziale ust. 1 pkt. 4 lit. a) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (warunek ten nie będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć nw. podmiotowe środki dowodowe:
1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
3) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – Załącznik nr 3 do SWZ;
4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (dotyczy to także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP) do oferty należy dołączyć Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Informacje zawarte w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 8 do SWZ);
3) Wykaz wykonanych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca lub Podwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 6 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć nw. przedmiotowe środki dowodowe:1. Karty katalogowe lub specyfikacje techniczne producenta.
Dla potwierdzenia szczegółowych parametrów technicznych, Wykonawca musi załączyć oryginalne karty katalogowe producenta (tzw. „datasheety”) lub równoważne dokumenty techniczne w języku polskim lub angielskim dla następujących pozycji:
a) Komputer stacjonarny – jednostka centralna (pkt 1.1 OPZ);
b) Komputer przenośny typu notebook 15,6” (pkt. 1.2 OPZ);
c) Monitor (pkt.1.3 OPZ)
d) Zasilacz awaryjny (UPS) – pkt. 1.4 OPZ;
Dokumenty te muszą jednoznacznie potwierdzać zgodność oferowanych urządzeń ze wszystkimi parametrami technicznymi wymaganymi w OPZ.
2. Dokumentacja potwierdzająca wydajność procesorów.
W celu potwierdzenia spełnienia wymogu wydajności dla procesorów w komputerze – jednostce centralnej, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć:
- dla komputera stacjonarnego: wydruk wyniku testu Passmark CPU Mark na stronie cpubenchmark.net dla oferowanego modelu procesora, potwierdzający, że jego wydajność jest równa lub wyższa niż 25300 punktów na dzień 04.09.2025 r.;
- dla karty graficznej komputera stacjonarnego: wydruk wyniku testu Average G3D Mark na stronie http://www.videocardbenchmark.net wynik na poziomie 1500 punktów na dzień 4.09.2025r., potwierdzający, że jej wydajność na poziomie równym lub wyższym niż 1500 punktów;
- dla komputera typu laptop: wydruk wyniku testu Passmark CPU Mark na stronie cpubenchmark.net dla oferowanego modelu procesora, potwierdzający, że jego wydajność jest równa lub wyższa niż 13300 punktów na dzień 10.09.2025 r.;
- dla karty graficznej komputera typu laptop: wydruk wyniku testu Average G3D Mark na stronie http://www.videocardbenchmark.net wynik na poziomie 1500 punktów na dzień 10.09.2025r., potwierdzający, że jej wydajność na poziomie równym lub wyższym niż 1500 punktów;
3. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia określone normy i standardy określone w Załączniku Nr 1 do SWZ:
1) Dla komputera stacjonarnego (pkt. 1.1 Załącznika Nr 1 do SWZ OPZ):
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
- Deklaracja zgodności CE;
- Dokument potwierdzający że zaoferowany sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star - Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej;
- Komputer musi spełniać wymogi normy EPEAT 2019 na poziomie min SILVER dla Polski
Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – wymaga się wydruku ze strony internetowej.
2) Dla komputera przenośnego typu notebook ( pkt. 1.2 Załącznika Nr 1 do SWZ OPZ):
- Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu;
- Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu;
- Deklaracja zgodności CE;
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
- Wydruk ze strony WHCL Microsoft potwierdzający zgodność oferowanego komputera z oferowanym system operacyjnym lub oświadczenie producenta.
- Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla Polski. Wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
- Certyfikat Energy Star 8.0 – komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov
- Certyfikat TCO 9 – wymagany wpis dla modelu na stronie TCO https://tcocertified.com/
Zgodność z MIL-STD 810H – potwierdzone oświadczeniem producenta komputera oraz do zweryfikowania w ogólnodostępnych materiałach produktowych.
3) Dla monitorów 27” (pkt. 1.3 Załącznika Nr 1 do SWZ OPZ):
Normy i certyfikaty: Deklaracja zgodności CE, ISO 9001, ISO 14001, TUV/GS, TÜV Ergo, RoHS, CU-EAC.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne