BZP: Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
23.09.2025
2025/BZP 00436755/01
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradcze, badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46510f7-fd38-4ab6-9912-b1223cb6e797
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu: Novel Technology for Deposition of LIPON Solid State Ionic Conductors for Li-Ion Batteries. Projekt współfinansowany ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w ramach Programu Badania Naukowe i Innowacje – Badania Stosowane.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11525883.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1152588
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kb/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Wymagane, przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbki dla części I, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt a) SWZ należy złożyć przed upływem terminu składania ofert na adres siedziby Zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań. Złożenie próbek do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
2. Próbki muszą być złożone w taki sposób, aby Zamawiający mógł rozpoznać, który z Wykonawców złożył próbki. Próbki należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu gwarantującym nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
a) Nazwę Wykonawcy,
b) Opis: Próbka w postępowaniu dla części I pn.: „Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego” - PRZ/00015/2025 - Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert.
c) Opis składanych próbek.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się pod adresem:
https://pit.lukasiewicz.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-zamowienia-publiczne/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRZ/00015/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
3.Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z jego charakterystyką został określony w załączniku nr 1A do SWZ – Asortyment_BHP dla części I. Z kolei ilości asortymentu zostały określone w załączniku nr 2A do SWZ – Formularz cenowy_BHP dla części I.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18830000-6 - Obuwie ochronne
18330000-1 - Koszulki i koszule
18443320-5 - Czapki
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji zostało opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert został opisany w rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
3.Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z jego charakterystyką został określony w załączniku nr 1B do SWZ – Asortyment_ŚOI dla części II.
Z kolei ilości asortymentu zostały określone w załączniku nr 2B do SWZ – Formularz cenowy_ŚOI dla części II.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18143000-3 - Akcesoria ochronne
18142000-6 - Okulary ochronne
33735100-2 - Gogle ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji zostało opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert został opisany w rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - warunek dla części I.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego, realizowanych przez minimum 12 miesięcy każda, a wartość każdego z zamówień była nie mniejsza niż 100 000,00 zł netto (słownie: sto tysięcy 00/100 zł netto) – warunek dla części I.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, załącznik nr 4 do SWZ (składane razem z ofertą).
2) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym w celu wykazania braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia, aktualnego na dzień składania ofert, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, załącznik nr 3 do SWZ (składane razem z ofertą).
2) Podmiotowy środek dowodowy załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz dostaw– część I - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy dla części I odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz załącznikach do SWZ, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:a)próbek tj.:
odzież robocza i ochronna:
1)Polar, kolor czarny, z logo Zamawiającego haftowane na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. V (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka;
2)Koszulka typu T-shirt, kolor popielaty z nadrukiem logo Zamawiającego na piersi po lewej stronie z przodu T-shirt, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. Y (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka damska, jedna sztuka męska;
3)Koszulka Polo, biały kolor z logo Zamawiającego haftowane na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. Y (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka,
d) Spodnie robocze do pasa zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. E (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka.
e) Spodnie robocze ogrodniczki z tkaniny trudnopalnej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. AF (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka.
f) Komin na szyje bez logo zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. AA (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - jedna sztuka.
obuwie robocze i ochronne:
1) Buty do laboratorium mikrobiologicznego, buty wsuwane, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. AE (załącznik nr 1A – Asortyment_BHP – część I) - para: lewy i prawy,
2) Buty dla personelu sprzątającego – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. Q (załącznik nr 1 A- Asortyment BHP- część I) - para: lewy i prawy.
b)kart produktów w języku polskim dla wszystkich próbek wymienionych powyżej, zgodnie z zapisami ust. 6, 7 i 9 rozdziału V SWZ.
c)deklaracji zgodności produktu w języku polskim tylko dla próbki: spodnie robocze do pasa, spodnie robocze ogrodniczki z tkaniny trudnopalnej, buty do laboratorium mikrobiologicznego, zgodnie z zapisami ust. 6, 8 i 9 rozdziału V SWZ.
d)instrukcji użytkowania produktu w języku polskim tylko dla próbki: spodnie robocze do pasa, spodnie robocze ogrodniczki z tkaniny trudnopalnej, buty do laboratorium mikrobiologicznego, zgodnie z zapisami ust. 6 i 9 rozdziału V SWZ.
2.Zamawiający informuje o możliwości zwrotu próbek Wykonawcom na postawie art. 77 ustawy Pzp.
3. Sposób składania próbek został opisany w sekcji III pkt. 3.11 ogłoszenia o zamówieniu lub w ust. 2, 4, 5 rozdziału V SWZ.
4. Ze względu na ograniczenia formularza szczegółowe informacje dotyczące kart produktu i deklaracji zgodności zostały opisane w rozdziale V ust. 6, 7, 8 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, deklaracji zgodności produktu oraz instrukcji użytkowania produktu. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, deklaracji zgodności produktu oraz instrukcji użytkowania produktu w języku obcym. Wszystkie ww. przedmiotowe środki dowodowe w języku obcym, należy przetłumaczyć na język polski.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał w postaci elektronicznej albo cyfrowa kopia) powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców.
3. Umocowanie do złożenia oferty przez wspólnika w spółce cywilnej może również wynikać z załączonego do oferty: oryginału umowy lub oryginału uchwały wspólników sporządzonej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub cyfrowej kopii tych dokumentów poświadczonej przez wszystkich wspólników uprawnionych do reprezentowania spółki.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1 SWZ i dokumenty, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, przez Pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, albo odrębnie przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 SWZ, składane są odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w §7 projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 13:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1152588
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak