BZP: 33/CATER/DCZP/2025/US Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów „DCZP”
23.09.2025
2025/BZP 00437034/01
"DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
33/CATER/DCZP/2025/US Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów „DCZP”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519617418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
33/CATER/DCZP/2025/US Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów „DCZP”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c54fd2a-611b-4fc2-bbd6-fef9d3395dc3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy
zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.p
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
S t r o n a 13 | 14
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr KRS: 0000348483, NIP: 8951965126, REGON: 021184819, dalej jako: „DCZP”.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla
pacjentów DCZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u Administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
S t r o n a 13 | 14
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr KRS: 0000348483, NIP: 8951965126, REGON: 021184819, dalej jako: „DCZP”.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla
pacjentów DCZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u Administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 33/CATER/DCZP/2025/US Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów „DCZP”
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu posiłków dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o. o., z siedzibą przy ul. J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław oraz przy ul. Czechowa 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu posiłków dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o. o., z siedzibą przy ul. J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław oraz przy ul. Czechowa 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:7.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
7.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp;
7.3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U.2025.514 t.j. z dnia 2025.04.18.
7.4. Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp.
7.5. Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiadania uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie dokument poświadczający uprawnienia na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług cateringowych/żywienia grup.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi żywienia przez cały okres trwania umowy.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który, dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj.:
• minimum jedna osoba odpowiedzialna za kontrolę jakości świadczonej usługi, posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z realizacją żywienia (tj. kierownik obiektu, szef kuchni lub jego zastępca, itp.)
• co najmniej jedna osoba, pełniąca funkcję dietetyka posiadająca co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku dietetyka w zakresie świadczenia usługi całodziennego żywienia zbiorowego legitymująca się wyższym wykształceniem o profilu dietetyka, żywienie człowieka lub pokrewne.
2. Wymagane dla Zadania nr 1:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 (dwie) usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów podmiotów leczniczych* wykonujących świadczenia szpitalne wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i nazw oraz adresów podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto rocznie każda. Wraz z wykazem Wykonawca przedstawia dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7a do SWZ.
*Pod pojęciem podmiot leczniczy należy rozumieć podmiot leczniczy, o którym mowa w przepisie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej Dz.U.2025.450 t.j. z dnia 2025.04.08
7.6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ,
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ,
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – Załącznik nr 10,
8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j. z dnia 2024.11.04) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ.
8.5. Wraz z ofertą (Zał nr 2 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
Aktualna na dzień składania ofert decyzja miejscowo właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) stwierdzającą, że zakład (kuchnia, stołówka), w którym będą przygotowywane posiłki spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy ora świadczenia usług cateringowych,
Wykaz osób (Zał nr 7 do SWZ) zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale 13 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
Kopię polisy ubezpieczeniowej OC dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy,
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wymagane dla Zadania nr 1: wykaz wykonanych usług - załącznik nr 7a do SWZ zgodnie z zapisami SWZ pkt 7.5 pkt 2).
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz osób
8.6. Do oferty Wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 9 do SWZ.
8.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 8.4 sporządzonym wg Załącznika nr 5 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.1 i 8.2.- Załącznik nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ,
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ,
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – Załącznik nr 10,
8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j. z dnia 2024.11.04) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ.
8.5. Wraz z ofertą (Zał nr 2 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
Aktualna na dzień składania ofert decyzja miejscowo właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) stwierdzającą, że zakład (kuchnia, stołówka), w którym będą przygotowywane posiłki spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy ora świadczenia usług cateringowych,
Wykaz osób (Zał nr 7 do SWZ) zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale 13 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
Kopię polisy ubezpieczeniowej OC dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy,
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wymagane dla Zadania nr 1: wykaz wykonanych usług - załącznik nr 7a do SWZ zgodnie z zapisami SWZ pkt 7.5 pkt 2).
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz osób
8.6. Do oferty Wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 9 do SWZ.
8.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 8.4 sporządzonym wg Załącznika nr 5 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.1 i 8.2.- Załącznik nr 4 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).9.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
9.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
9.5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
9.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.