BZP: Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego podzielonego na pakiety dla SPZZOZ w Przasnyszu” w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” .
23.09.2025
2025/BZP 00437416/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZASNYSZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego podzielonego na pakiety dla SPZZOZ w Przasnyszu” w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZASNYSZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitaprzasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego podzielonego na pakiety dla SPZZOZ w Przasnyszu” w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-661e5c1f-263a-4226-9d73-8b6034ddf939
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033927/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 : „Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego podzielonego na pakiety dla SPZZOZ w Przasnyszu” w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Funduszu Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (Działanie FENX.06.01 System ochrony zdrowia, priorytet FENX.06 Zdrowie)”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.ZP/47/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje sprzęt medyczny:
1. Pulsoksymetr – 6 szt.
2. Holter ciśnieniowy – 1 szt.
3. Holter EKG – 2 szt.
4. Aparat EKG – 1 szt.
5. Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi elektroniczny – 1 szt.
6. Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi manualny – 1 szt.
7. Aparat EKG mobilny – 1 szt.
8. Wizualizator naczyniowy (skaner żył)– 1 szt.
9. Otoskop– 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje wyposażenie medyczne:
1. Waga medyczna ze wzrostościomierzem – 2 szt.
2. Aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRP – 1 szt.
3. Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 1 szt.
4. Waga z analizatorem masy ciała – 1 szt.
5. Lodówka z pomiarem temperatury – 1 szt.
6. Kozetka lekarska – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:a) dokument dopuszczający do użytkowania i obrotu na terenie RP
b) w przypadku wyrobów medycznych dodatkowo dokumenty zgodnie z Ustawą z 7 kwietnia 2022 r Dz.U. 2024 poz. 1620
c) inne dokumenty jeżeli są wymagane
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) dokument dopuszczający do użytkowania i obrotu na terenie RPb) w przypadku wyrobów medycznych dodatkowo dokumenty zgodnie z Ustawą z 7 kwietnia 2022 r Dz.U. 2024 poz. 1620
c) inne dokumenty jeżeli są wymagane
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kryteria oceny ofert:Dla części I i II:
Cena (C) – 60 % t.j. max 60 pkt
Okres gwarancji jakości (OGJ)– 40 % t.j. max 40 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP= C+ OGJ
gdzie
LP – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C - liczba punktów przyznana w kryterium ceny
OGJ – liczba punktów przyznana w kryterium okres gwarancji jakości.
1.1. Zasady oceny w ramach kryterium ceny:
W ramach kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: C= Cmin/Cb x 60% gdzie,
C – liczba punktów w kryterium cena zamówienia
Cmin - cena oferty z najniższą ceną zamówienia
Cb – cena oferty badanej zamówienia
1.2. Zasady oceny w ramach kryterium Okres gwarancji jakości:
W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości”
24 m-ce – 0 pkt.
36 m-cy – 20 pkt.
48 m-cy – 40 pkt.
Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji 48 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 48 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 48 miesięcy, jednak okres gwarancji będzie równy okresowi wskazanemu w ofercie Wykonawcy.
Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 24 miesiące od daty dokonania ostatecznego odbioru.
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 24 miesięcy. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem przepisu art. 223 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.