BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D Stara Morawa - Kletno, km 1 + 200 - 4 + 363 [powódź - wrzesień 2024 r.]”
24.09.2025
2025/BZP 00438613/01
Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D Stara Morawa - Kletno, km 1 + 200 - 4 + 363 [powódź - wrzesień 2024 r.]”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/ 868 01 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D Stara Morawa - Kletno, km 1 + 200 - 4 + 363 [powódź - wrzesień 2024 r.]”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aaa39cc-ca74-421b-98b8-9630481255b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D Stara Morawa - Kletno, km 1 + 200 - 4 + 363 [powódź - wrzesień 2024 r.]
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko. 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce "Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) wyłączona obsługa JavaScrip, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) Wykonawca,
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 9)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 10) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Wszystkie niezbędne
informacje zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w rozdziale I pkt. 5.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale I ust. 2
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale I ust. 2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.241.51.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „ODBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3256D, STARA MORAWA - KLETNO, KM 1+200 - 4+363 [POWÓDŹ - WRZESIEŃ 2024 R.]”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: usługi
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: „ODBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3256D, STARA MORAWA - KLETNO, KM 1+200 - 4+363 [POWÓDŹ - WRZESIEŃ 2024 R.]”. Łączna długość odcinka w/w drogi przewidziana do rozbudowy wy-nosi ok. 3753 m.
2) Wykonawca zapewni nadzór w zakresie następujących branż:
• drogowej
• instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, sieci elektroenergetycznych, sieci telekomunikacyjnych (teletechnicznych)
Koordynatorem Inspektorów Nadzoru będzie Inspektor Nadzoru branży drogowej. Inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia pozwalające na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla danej branży.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzaju uprawnień lub kwalifikacji.
3) Roboty budowlane realizowane będą na podstawie przeprowadzonego postępowania zakupowego w oparciu o:
• dokumentację projektową (budowlaną i wykonawczą/techniczną) opracowaną w roku 2023 przez ARTERIA INFRASTRUKTURA DROGOWA SEBASTIAN CELARY ZBIGNIEW RE-GUŁA S.C. z siedzibą: ul. Żwirki i Wigury ½, 48-304 Nysa (zgodnie z treścią decyzji, uzgodnień, pozwoleń i opinii załączonych do tej dokumentacji),
• decyzję nr 8/XIV/B/2023 z dnia 23 lutego 2023 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: ODBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3256D, STARA MORAWA - KLETNO, KM 1+200 - 4+363 [POWÓDŹ - WRZESIEŃ 2024 R.] wraz z rygorem natychmiastowej wykonalności, która stała się decyzją ostateczną w administracyjnym toku instancji z dniem 27.03.2023 r.
Link do postępowania zakupowego dotyczącego wykonania robót budowlanych:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111597
Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie Zamawiającego:
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KŁODZKU, UL. WYSPIAŃSKIEGO 2K, 57-300 KŁODZKO
4) Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Usługa obejmuje wszystkie prace związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, łącznie z końcowym rozliczeniem robót będących przedmiotem nadzoru, jak również nadzorem inwestorskim w okresie gwarancji i rękojmi zgodnie z zapisami w umowie na roboty budowlane.
4. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca SPEŁNI WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, jeżeli wykaże że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej JEDNĄ usługę (zadanie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie usługi (zadania) polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie odcinka drogi publicznej minimum klasy Z o długości nie mniejszej niż 1000 m dla każdego zadania. Zamawiający nie dopuszcza sumowania długości dróg publicznych dla uzyskania łącznej długości co najmniej 1000 m.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - „Wykaz usług” (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ).
2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach jak poniżej:
a) co najmniej jedną osobą w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - z doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego NA MINIMUM JEDNYM ZADANIU polegającym na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie odcinka drogi publicznej minimum klasy Z o długości nie mniejszej niż 1000 m – osoba ta będzie pełnić jednocześnie funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
b) co najmniej jedną osobą w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych
c) co najmniej jedną osobą w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych
d) co najmniej jedną osobą w specjalności telekomunikacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę - „Wykaz osób” (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do
SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w lit. b): - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, lub - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, o których mowa w lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale II pkt 3.2.1) niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - „Wykaz usług”. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w „Wykazie usług” zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy roboty te zostały
wykonane należycie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ;
2) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy (w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, również oświadczenia tych podmiotów) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy PZP (gdy ma zastosowanie) ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ;
4) wypełnione oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ;
5) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (gdy ma zastosowanie) ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ;
6) wypełnione oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną na Ukrainie na ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ (składa: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby).
7) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
8) pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik;
9) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie muszą przedstawiać osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników podjętej w trybie art. 866 k.c.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Szczegółowy zakres zmian umowy zawarty został w § 8 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy