BZP: Doposażenie placów zabaw przynależących do żłobków w Gminie Miasta Tarnowa w ramach realizacji Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
24.09.2025
2025/BZP 00439952/01
Zespół Żłobków w Tarnowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doposażenie placów zabaw przynależących do żłobków w Gminie Miasta Tarnowa w ramach realizacji Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120297004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Najświętszej Marii Panny
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 621-71-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrzztarnow@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zztarnow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie placów zabaw przynależących do żłobków w Gminie Miasta Tarnowa w ramach realizacji Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408d5c0c-548d-44e0-8a88-939c8c4e9bc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00420421/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Doposażenie placów zabaw przynależących do żłobków w Gminie Miasta Tarnowa w ramach realizacji Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Resortowy Program Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Aktywne Place Zabaw" 2025
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-408d5c0c-548d-44e0-8a88-939c8c4e9bc73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Tarnowa - Zespół Żłobków w Tarnowie;
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Żłobków w Tarnowie pod adresem: dyrzztarnow@umt.tarnow.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5. Dane Pani/Pana związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzana będzie przez okres niezbędny do realizacji postępowania, wykonania i rozliczenia umowy oraz przechowywana przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
6. Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tę osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osoby, której dane dotyczą posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZT-D-271-2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka Nr 1 w Tarnowie przy ul. Topolowej 4
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty renowacyjne
3) Wykonanie utwardzenia nawierzchni
4) Wykonanie terenów zielonych
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót, audyt, zgłoszenie – stanowiące załącznik nr 2.1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4.1 do SWZ.
Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
19.5. Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) dla każdej części osobno wyliczona będzie według wzoru:
Ocena końcowa = Cena (C) + Gwarancja jakości (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka Nr 2 w Tarnowie przy ul. Wiejskiej 29
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty renowacyjne
3) Wykonanie utwardzenia nawierzchni
4) Wykonanie terenów zielonych
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 2.2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4.2 do SWZ.
Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
19.5. Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) dla każdej części osobno wyliczona będzie według wzoru:
Ocena końcowa = Cena (C) + Gwarancja jakości (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka Nr 3 w Tarnowie, przy ul. Goslara 5
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty renowacyjne
3) Wykonanie utwardzenia nawierzchni
4) Wykonanie terenów zielonych
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projektu Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 2.3 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4.3 do SWZ
Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
19.5. Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) dla każdej części osobno wyliczona będzie według wzoru:
Ocena końcowa = Cena (C) + Gwarancja jakości (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka Nr 5 w Tarnowie, przy ul. Do Prochowni 20
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty renowacyjne
3) Wykonanie utwardzenia nawierzchni
4) Wykonanie terenów zielonych
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projektu Wykonawczy, specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 2.4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4.4 do SWZ.
Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
19.5. Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) dla każdej części osobno wyliczona będzie według wzoru:
Ocena końcowa = Cena (C) + Gwarancja jakości (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka Nr 6 w Tarnowie, przy ul. Goslara 5
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty renowacyjne
3) Wykonanie utwardzenia nawierzchni
4) Wykonanie terenów zielonych
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 2.5 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4.5 do SWZ
Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
19.5. Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) dla każdej części osobno wyliczona będzie według wzoru:
Ocena końcowa = Cena (C) + Gwarancja jakości (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert stanowiące
potwierdzenie brak podstaw wykluczenia – załącznik 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ2. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii)
dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie
wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy)
lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku
podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów
występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy konsorcjum lub
spółek cywilnych)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument „Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu”, o którym mowa w ust. 8.1. pkt. 1) w SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w oparciu o wskazane w szw podstawy wykluczenia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie wtedy, gdy nie naruszają postanowień określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp oraz w następujących przypadkach:1) terminu wykonania robót w przypadku:
a) wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do zawartych w dokumentacji projektowej,
b) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz warunkujących wykonanie umowy,
c) wystąpienia zdarzeń losowych,
d) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp.,
f) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę,
g) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających:
dochowania wymogów technicznych i technologicznych,
prowadzenia prac,
h) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 3 umowy,
i) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,
j) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą zakrytą uniemożliwiającą wykonanie robót zasadniczych,
k) przedłużenia się okresu uzyskania zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
l) wystąpienia robót zamiennych bądź dodatkowych,
m) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:
a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a wartość pozostałego do wykonania zakresu robót jest większa niż 50% wynagrodzenia,
b) wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do projektowanych
w dokumentacji,
c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 15 ust. 7 umowy, a wartość pozostałego do wykonania zakresu robót jest większa niż 50% wynagrodzenia;
3) Podwykonawców;
4) wynagrodzenia w zakresie stawek podatku od towarów i usług;
5) sposobu rozliczenia umowy.