BZP: Świadczenie usług w zakresie obsługi kuchennej i obsługi kelnerskiej na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
24.09.2025
2025/BZP 00440374/01
Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi kuchennej i obsługi kelnerskiej na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl; kszostek@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi kuchennej i obsługi kelnerskiej na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9045c7f0-9e2a-4d92-b188-9b229581474b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały dokładnie opisane w rozdziale IX i XI Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dokładnie opisano w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): dokładnie opisano w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/19/HL/OB-2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie obsługi kuchennej i obsługi kelnerskiej na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków,
2) 55322000-3 Usługi gotowania posiłków,
3) 55312000-0 Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie,
4) 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,
5) 55320000-9 Usługi podawania posiłków,
6) 55400000-4 Usługi podawania napojów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Z dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego wynika, iż o powyższe zamówienie publiczne ubiegają się głównie wykonawcy z sektora MŚP, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb rynku wykonawców bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia. Brak podziału na części upraszcza również procedury koordynowania realizacji zamówienia znacząco ograniczając możliwość jego nieprawidłowej realizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wyznacza w tym zakresie warunek. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, złoży na wezwanie Zamawiającego Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz realizowanych usług – w oryginale - potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (potwierdzenie: referencje lub inny dokument) w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia, następujące usługi:
a) Konferencja/kongres
Zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej podczas realizacji co najmniej 2-dniowego kongresu lub konferencji, w której:
• minimalna liczba uczestników wynosiła 500 osób dziennie,
• w dniach odbywania się wydarzenia zapewniono minimum 35 (słownie: trzydzieści pięć) osób personelu obsługującego dziennie,
• minimalna wartość zrealizowanej usługi tj. zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej: nie mniejsza niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
b) Bankiet w formie bufetu
Zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej podczas realizacji bankietu w formie bufetu, w którym:
• minimalna liczba uczestników wynosiła 2000 osób (słownie: dwa tysiące),
• zapewniono minimum 80 osób personelu obsługującego w dniu wydarzenia,
• zakres działań obejmował: przygotowanie, nakrycie stołów, obsługę gości, prace porządkowe po wydarzeniu,
• minimalna wartość zrealizowanej usługi tj. zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej: nie mniejsza niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
c) Bankiet serwowany talerzowo
Zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej podczas realizacji bankietu w formie serwowanej talerzowo (dla każdego uczestnika indywidualnie), w którym:
• podano minimum 2 dania dla każdego uczestnika,
• minimalna liczba uczestników wynosiła 300 osób (słownie: trzysta),
• zapewniono minimum 25 osób personelu obsługującego,
• zakres działań obejmował: przygotowanie, nakrycie stołów, obsługę gości, prace porządkowe po wydarzeniu,
• minimalna wartość zrealizowanej usługi tj. zapewnienie obsługi kelnerskiej i kucharskiej: nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
d) Obsługa wydarzeń
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w zakresie zapewnienia obsługi kelnerskiej i kucharskiej dla potrzeb co najmniej 5 wydarzeń o charakterze konferencji/kongresu i/lub bankietu w jednym roku kalendarzowym w każdym z następujących miesięcy: tj. maj, wrzesień, październik, grudzień, w których uczestniczyło minimum 200 osób (uczestników) w trakcie każdego wydarzenia (w każdym z ww. miesięcy w danym roku kalendarzowym konieczne jest wykazanie udziału obsługi w minimum 5 wydarzeniach spełniających powyższe wymogi). UWAGA – w celu wykazania spełniania ww. warunku udziału należy wykazać obsługę dalszych wydarzeń niż wskazane w celu wykazania spełniania warunków udziału w lit. a), b), c).
2. Definicje pojęć na potrzeby postępowania
Bankiet – rodzaj usługi cateringowej realizowanej w formie: zasiadanej, stojącej, stojąco-zasiadanej lub bufetowej. Do obsługi bankietu zalicza się: przygotowanie, nakrycie stołów, obsługę gości, prace porządkowe po wydarzeniu. Wydarzenie określone jako „bankiet” musi odbywać się w tym samym dniu, o tej samej godzinie, w tym samym pomieszczeniu, dla wszystkich uczestników wydarzenia.
Konferencja/kongres – formalne spotkanie grupy osób organizowane na poziomie lokalnym, krajowym lub międzynarodowym, trwające od kilku godzin do kilku dni w sposób ciągły, które odbyło się w jednej lokalizacji (z możliwością podziału na różne przestrzenie czy obiekty) i być obsługiwane przez określoną w warunkach liczbę personelu jednocześnie. Do obsługi konferencji / kongresu zalicza się przygotowanie, nakrycie stołów, bieżącą obsługę gości, realizację lunchu w formie bufetowej lub serwowanej oraz przerwy kawowej każdego dnia wydarzenia, prace porządkowe po wydarzeniu.
________________________________________
3. Definicja terminu „1 usługa”
Na potrzeby niniejszego postępowania „1 usługa” oznacza świadczenie wykonane na rzecz jednego klienta, w określonym czasie, dla określonej liczby uczestników objęte jedną umową (jednorazową) z jednym zamawiającym, a wartość tej usługi stanowi sumę wszystkich świadczeń zrealizowanych na rzecz jednego zamawiającego w ramach tej umowy. Przez umowę z jednym Zamawiającym rozumie się umowę, zlecenie bądź inny rodzaj współpracy, który Wykonawca może udokumentować środkiem dowodowym potwierdzającym współpracę pomiędzy Wykonawcą a danym Zamawiającym. W przypadku umów dotyczących stałej współpracy w ramach świadczenia obsługi kelnerskiej i kucharskiej (tj. usług periodycznych) wartość pojedynczej usługi stanowi sumę wszystkich świadczeń zrealizowanych na rzecz jednego zamawiającego w ramach zlecenia dotyczącego obsługi kelnerskiej, obsługi kucharskiej dla potrzeb danego wydarzenia w ramach tej umowy.
________________________________________
4. Zakres wartości usług, który należy wskazać w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykazana wartość zrealizowanej usługi może obejmować wyłącznie kwotę dotyczącą wykonywanej pracy przez obsługę kelnerską i/lub kucharską na stanowiskach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), bez dodatkowych kosztów związanych z realizacją usługi (w szczególności: wartość zakupów spożywczych, wynajmu sprzętu, dekoracji itp.).
________________________________________
Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu złoży ogólne oświadczenie wskazane w Załączniku nr 3 i/lub odpowiednio nr 4 do SWZ, następnie na potwierdzenie złożonego oświadczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ustawy Pzp) dokument wskazany w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 tj. Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz realizowanych usług.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w formule spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z warunków lub złożenie dokumentów w sposób niepotwierdzający spełnienia warunku, z zastrzeżeniem przepisów Ustawy Pzp skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w rozdziale VIII ust. 2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:1) Formularz ofertowy – Formularz ofertowy musi być sporządzony zgodnie z treścią Formularza ofertowego zawartego w Załączniku nr 1 do SWZ tj. zawierać wszystkie jego postanowienia i oświadczenia. Załączenie Formularza ofertowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy;
2) Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 2.1 do SWZ. Załączenie Formularza asortymentowo - cenowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy;
3) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oświadczenie składa:
a) wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
c) podmiot udostępniający zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
4) pełnomocnictwo – (jeśli dotyczy):
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych właściwych dla formy organizacyjnej, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia ofert lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty:
• w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez mocodawcę
lub
• jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem mocodawcy, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
lub
• jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem mocodawcy, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie).
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
• nazwę postępowania o zamówienie publiczne lub nr postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo lub wskazanie, że pełnomocnik posiada upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
• oznaczenie mocodawcy;
• dane ustanowionego pełnomocnika (imię i nazwisko), określające jego zakres, czas trwania pełnomocnictwa. Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo zawierało inne informacje pozwalające na identyfikację danych pełnomocnika, np. nr PESEL.
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców – wymagania do pełnomocnictwa zostały wskazane w rozdziane VIII ust. 4.
5) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
UWAGA! W związku z ograniczoną liczbą znaków, Zamawiający dalszą część Wykazu innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów wykazuje w Sekcji IX tj. Informacje dodatkowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna):1) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia w Formularzu ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z informacją wskazaną w ust. 1 ww. Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
5) pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty:
a) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem osobistym/ podpisem zaufanym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
lub
b) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, poświadczających zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
lub
c) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie).
6) pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o zamówienie publiczne lub nr postępowania, którego dotyczy
pełnomocnictwo lub wskazanie, że pełnomocnik posiada upoważnienie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia
publicznego;
b) nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem adresu siedziby;
c) dane ustanowionego pełnomocnika (imię i nazwisko), określające jego zakres, czas trwania pełnomocnictwa. Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo zawierało inne informacje pozwalające na identyfikację danych pełnomocnika, np. nr PESEL.
7) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
8) dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy zobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument został wskazany w rozdziale VII ust. 4 niniejszego SWZ;
9) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za realizację zamówienia tj. wykonanie umowy;
10) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
11) przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na żądanie Zamawiającego przedstawią umowę regulującą ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-02 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dalsza treść Sekcji V:6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 5 do SWZ: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ.