BZP: Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 „Zielona Praga – nowe zieleńce”.
24.09.2025
2025/BZP 00440381/01
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń
roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 „Zielona Praga – nowe zieleńce”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 63A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 27-73-026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.golebiewska@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń
roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 „Zielona Praga – nowe zieleńce”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b03110a-15c1-4fb4-b6b0-ead5e28aed7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.52 Utwardzenie nawierzchni działki budowlanej wraz budową obiektów małej architektury oraz wykonanie nasadzeń roślin ozdobnych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego 1694 „Zielona Praga–nowe zieleńce”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl/pn/ZGNPPLD/demand/235569/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl/pn/ZGNPPLD/demand/235569/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, co
obejmuje w szczególności składanie w postępowaniu ofert, dokumentów i oświad-czeń, zawiadomień oraz informacji przy użyciu
funkcjonalności udostępnionych na stronie internetowej przedmiotowego postępowania:
https://zamowienia.zgnpragapId.pl/trybpodstawowybeznegocjacji.html
2. Oferkę wraz z załącznikami, sporządza się, pod rygorem nieważności, w: 1)formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub 2) postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja ze strony Zamawiającego z Wykonawcą będzie się odbywała za pomocą e-maila poóanego przez Wykonawcę w
formularzu oferky. Qykonawca na żą-danie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt o,trzymania wszelkich pism, za-wiadomień
oraz informacji wysłanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalny rozmiar pliktaw przesylanych za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego do złożenia ofeńy wraz z
załącznikami wynosi 64 MB (na wszystkie załączone w jednej ofercie pliki max 20 załączników).
5. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń, dokumentów elek-tronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na stronę zamówień publicznych ZGN. Datę i godzinę wpływu
potwierdza Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO) generowa-ne automatycznie na stronie. Dokument jest możliwy. Dokument
jest możliwy do pobrania za-równo dla Wykonawcy jak i Zamawiające-go. Pobranie EPO jest jedynym potwierdzeniem złożenia
dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt 36 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/Rb/74/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń
roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 „Zielona Praga – nowe zieleńce”.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni działki budowlanej wraz z budową obiektów małej architektury oraz wykonaniu nasadzeń roślin ozdobnych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego 1694 „Zielona Praga – nowe zieleńce”.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie robót rozbiórkowych,
2) wykonanie robot brukarskich,
3) dostawa i montaż elementów małej architektury,
4) prace ogrodnicze.
3. Zakres prac określa: dokumentacja projektowa, opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 10 do SWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych:
1) na terenie działek nr 29/12 i 31 obręb 3-05-02 przy ul. Walewskiej,
2) na terenie działki nr 53/6 obręb 3-05-11 przy ul. Rozłuckiej,
3) na terenie działki nr 67 obręb 3-05-11 przy ul. Turbinowej.
5. Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi robót budowlanych (bez prac ogrodniczych)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4–10 ustawy Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z późn. zm.).
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków określonych w pkt. 14.1 SWZ:
1) w celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej:
1) 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie utwardzonych ciągów pieszych lub ciągów jezdnych lub ciągów pieszo-jednych min. 240.000,00 zł brutto każda z robót,
Zamawiający w ramach robót budowlanych uzna również: modernizację lub remont lub przebudowę lub rozbudowę lub naprawę lub wymianę: ciągów pieszych lub ciągów jezdnych lub ciągów pieszo-jednych wykonanych z kostki betonowej bądź płyty betonowej,
2) 2 (dwie) prace ogrodnicze polegające na nasadzeniu zieleni ozdobnej (z wyłączeniem zakładania trawników) o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda z prac
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
warunek określony powyżej: w ppkt 1 musi być spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie określone w ppkt 1 nie podlega łączeniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie poprzez sumowanie robót wskazanych w pkt 1),
warunek określony powyżej: w ppkt 2 musi być spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie określone w ppkt 2 nie podlega łączeniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie poprzez sumowanie usług wskazanych w ppkt 2),
UWAGA:
Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy (podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje);
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje
osobami w tym co najmniej:
1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
oraz
3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej;
Osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wystarczające do wykonywania tych funkcji w odniesieniu do robót objętych zamówieniem i odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.).
W przypadku gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 ) oświadczenie wykonawc)
h zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 161utego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o prynależności
jo tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
hykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złoże-niem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,
Łe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wszczególności gdy oferty zostaly przygotowane niezależnie od siebie) - wg treści Załącznik Nr 6 do SWZ
2) oświadczenia(ń) o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - wg treści Załącznika Nr 5 do SWZ,
3) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia
1 99a1 r. o podatkach i opłatach lokalnych - wg treści załącznik Nr 9 do SWZ;
4) dokumentów wymienionych w ppkt 1- 3 powyżej dotyczących: a) podmiotów udostępniających zasoby, jeśli Wykonawca polega
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finanso-wej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na
zasadach określonych w ark. 118 ustawy,
b) podmiotów wspólnie składających ofertę oddzielnie dla każdego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ, o których mowa w pkt 14.2.2a SWZ, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, warkości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o kttarych mowa, są refe-rencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2) wykazu osób, o którym mowa w pkt 14.2.2.b SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym, w pkt 26, w Tormie określonej w pkt 23 SWZ ofertęskładającą się z:
1 ) wypełnionego Formularza Oferty - wg treści załącznika Nr 1 do SWZ;
2 ) dowodu wniesienia wadium - zgodnie z zapisami pkt 22 SWZ;
3 ) wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie-podleganiu wykluczeniu z postępowania
treści załącznika nr 2 do SWZ - w przy-padku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawcćiw w zakresie, w
jakim dany wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz
z własnym oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w za-kresie, w jakim wykonawca powołuje
się na jego zasoby;
c) w przypadku gdy wobec wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp,
wykonawca wraz z oświadczeniem (stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) składa dowody na potwierdzenie spełnienia
przesłanek okre-ślonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, uchylających podstawy wykluczenia,
4) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonaw-cy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż
umocowana w do-kumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
5) oświadczenia wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru stanowiącego Zalącznik Nr 3 do SWZ;
6) w przypadku, o którym mowa w pkt 45.I SWZ, zobowiązania podmiotu udostępnia-jącego zasoby - wg wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, do oddania Wy-konawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówie-nia lub inny podmiotowy środek dowodowy w tym zakresie. Zobowiązanie potwier-dza, że stosunek
łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającymi zasoby gwaran-tuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub uslugi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 4.300,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonanowyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik "12 do
SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy