BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III ...
26.09.2025
2025/BZP 00444386/01
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@grochowski.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4713c6-279f-4ad0-bf78-9df4ea1c7704
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ Rozdział XVI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ Rozdział III
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Rozdział III
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/68/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 942149,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży
ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na
przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III wraz z innymi niezbędnymi
pomieszczeniami.
2. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo przedstawiony został w załączniku nr 2, 2a i 2b do
SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych, które będą
nadzorowane i warunki ich realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia oraz:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiary robót (pomocniczo);
4) projekt umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500 000,00 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składani ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedną usługę:
- polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dotyczącego budowy lub/i
nadbudowy lub/i przebudowy budynku;
- której przedmiotem była usługa nadzoru nad inwestycją o wartości nie
mniejszej niż 40 000 000,00 PLN brutto (kwota dotyczy wartości inwestycji);
b) Skieruje do realizacji zamówienia publicznego zespół, w skład którego wchodzić będą co najmniej następujące osoby, o poniżej wymienionych kwalifikacjach:
- Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych (1 osoba), wskazana osoba ma posiadać:
– uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie obecnie obowiązujących
przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia).
Warunek zostanie uznany za spełniony, który wykaże się co najmniej 5 letnim
doświadczeniem zawodowym (nabytym przed upływem terminu składania ofert) polegającego na nadzorowaniu (tj. pełnieniu funkcji inspektora nadzoru) lub na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 (dwóch) inwestycji obejmujących budowę lub/i nadbudowę lub/i przebudowę budynków użyteczności publicznej, o wartości każdej z tych robót budowlanych (tj. umowy) co najmniej 40 000 000,00 PLN ;
c) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba), wskazana osoba ma posiadać:
– uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia), Warunek zostanie uznany za spełniony, który wykaże się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym (nabytym przed upływem terminu składania ofert) polegającego na nadzorowaniu (tj. pełnieniu funkcji inspektora nadzoru) lub na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami w branży elektrycznej, w tym przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 (dwóch) inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę lub remont budynków użyteczności publicznej o wartości każdej z tych robót budowlanych (tj. umowy) co najmniej 40 000 000,00 PLN brutto;
d) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie instalacji sanitarnych, (1 osoba)
wskazana osoba ma posiadać:
– uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia),
Warunek zostanie uznany za spełniony, który wykaże się co najmniej 3 letnim
doświadczeniem zawodowym (nabytym przed upływem terminu składania ofert) polegające na nadzorowaniu (tj. pełnieniu funkcji inspektora nadzoru) lub na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami w branży sanitarnej, w tym przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 (dwóch) inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę lub remont budynków użyteczności publicznej o wartości każdej z tych robót budowlanych (tj. umowy) co najmniej 40 000 000,00 PLN brutto;
Uwaga: Funkcje określone w lit. b-d nie mogą być łączone.
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.