BZP: „Modernizacje stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zadzim”.
29.09.2025
2025/BZP 00445755/01
GMINA ZADZIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacje stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Zadzim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZADZIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Zadzim
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-232
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: (43) 678 61 60
1.4.8.) Numer faksu: 543 678-66-60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445755
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00437527
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
13.1.8 . Wykaz zrealizowanych dostaw.
Wykonawca składa wykaz dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy agregatów prądotwórczych wraz z ich montażem o wartości zamówienia 500 000,00złotych jedna dostawa.
Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dostawy powyższe zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone, oraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
13.1.8 . Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał cztery roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 500 000,00 zł każda, obejmujące zakup, dostawę i montaż agregatu prądotwórczego.
Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dostawy powyższe zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone, oraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 10 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-02 10:00
Po zmianie:
2025-10-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-02 10:30
Po zmianie:
2025-10-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-01
Po zmianie:
2025-11-05