BZP: Zakup i dostawa remontera drogowego na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego we Wschowie
30.09.2025
2025/BZP 00449401/01
Powiat Wschowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa remontera drogowego na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego we Wschowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.4.2.) Miejscowość: Wschowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449401
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00442450
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę remontera drogowego.
2) Minimalne wymagania techniczne remontera drogowego:
a) Urządzenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2024/2025 montowane na podwoziu Zamawiającego.
b) Pojemność zbiornika emulsji asfaltowej wynosi minimum 1100 l, izolowany, zintegrowany z konstrukcją urządzenia
c) Zbiornik emulsji wyposażony w instalację ogrzewania palnikiem, termostat i sterowanie automatyczne utrzymujące zadaną temperaturę;
d) Zębata pompa emulsji zamontowana na zewnątrz zbiornika, zabezpieczana filtrem, napędzana hydraulicznie
e) Mechaniczny wskaźnik wypełnienie zbiornika
f) Instalacja do emulsji wyposażona w system recyrkulacji
g) Pojemność zbiornika na kruszywo o maksymalnej pojemności 4 m3 jeden dzielony na dwie części lub dwa pozwalający na obsługę dwóch rozmiarów kruszywa
h) Zbiornik na kruszywo wyposażony w dwa oddzielne dla każdej frakcji grysu podajniki ślimakowe napędzane hydraulicznie
i) Napęd remontera od przygotowanego układu hydraulicznego (parametry jak w pkt. 1.)
j) Ramię robocze remontera zamontowane z przodu maszyny umożliwiające pracę operatora w odległości min 4,0 m od maszyny.
k) Ramię sterowane joystickiem z kabiny.
l) Głowica robocza umożliwiająca pracę w różnych trybach, tj. tylko nadmuch powietrza, tylko natrysk emulsji, podanie grysu otoczonego emulsją, podanie tylko grysu różnej frakcji.
m) Masa podwozia z remonterem w pełni załadowanym nie może przekraczać DMC samochodu
n) Dodatkowy przewód powietrza zamocowany na ramieniu remontera tworzący system redukcji ciśnienia powietrza w głównej rurze, a tym samym umożlwiający regulację prędkości podawanego grysu
o) Dwie lampy błyskowe ostrzegawcze pomarańczowe zamontowane z tyły remontera u góry po lewej i prawej stronie oraz strzałą do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy, zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzałka w lewo, strzałka w prawo, krzyż
p) Podest z drabinką umożliwiającą dostęp do urządzenia
q) System oparty na GPS, pozwalający na zbieranie informacji o wykonywanej pracy i lokalizacji maszyny
r) System telemetryczny oparty na połączeniu GSM i GPS umożliwiający
- Śledzenie pozycji maszyny w czasie rzeczywistym;
- Pomiar ilości zużytego materiału przypisany do współrzędnych GPS każdego miejsca remontu;
- Pomiar warunków otoczenia (temperatura, wilgotność)
- Kontrolę podstawowych parametrów pracy remontera
- Powiadomienie w przypadku wystąpienia awarii na zadeklarowany adres email lub nr telefonu komórkowego
s) Urządzenie wyposażone z komplet nóg odstawczych z ręczną regulacją wysokości umożlwiającą szybki i bezproblemowy demontaż sprzętu z podwozia bez użycia dźwigu.
t) Wszystkie instalacje (elektryczna, hydrauliczna itd.) przystosowane do szybkiego rozłączenia w przypadku demontażu zbiornika oraz przedniego ramienia.
u) Przednie ramie zamontowane na płycie czołowej pługa odśnieżnego wykonanej wg normy PN-EN 15432 typ F1 (DIN 76060 Typ A)
v) Urządzenie wyposażone w osłonę deszczową zbiornika grysu z ręcznym mechanizmem zamykania.
w) Urządzenie wyposażone w kratkę przesiewową.
x) Urządzenie zabezpieczone antykorozyjnie.
3) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca w pełni przeszkoli 4 wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty, wg poniższego harmonogramu:
- szkolenie teoretyczne i praktyczne z aplikacją materiału na ubytki w nawierzchni (cały tok postępowania od napełnienia materiału, aplikację na ubytki do opróżnienia i wyczyszczenia urządzenia) – min. 8 godzin w godzinach pracy Zamawiającego.
b) przedmiot umowy wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego.
c)Wykonawca zobowiązuje się do realizacji bezpłatnych napraw w okresie gwarancyjnym.
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 48 godzin od momentu zgłoszenia.
e)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów okresowych w okresie gwarancyjnym w siedzibie Zamawiającego.
f)Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty odbioru remontera drogowego (okres gwarancji stanowi kryteriów oceny ofert w postępowaniu).
g)Wykonawca dostarczy wraz z remonterem drogowym instrukcję obsługi remontera drogowego w języku polskim, katalog części zamiennych w języku polskim, karty gwarancyjne oraz deklaracje zgodności CE.
h)Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami.
Po zmianie:
1) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę remontera drogowego.
2) Minimalne wymagania techniczne remontera drogowego:
a) Urządzenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2024/2025 montowane na podwoziu Zamawiającego.
b) Pojemność zbiornika emulsji asfaltowej wynosi minimum 1100 l, izolowany, zintegrowany z konstrukcją urządzenia
c) Zbiornik emulsji wyposażony w instalację ogrzewania palnikiem, termostat i sterowanie automatyczne utrzymujące zadaną temperaturę;
d) Zębata pompa emulsji zamontowana na zewnątrz zbiornika, zabezpieczana filtrem, napędzana hydraulicznie
e) Mechaniczny wskaźnik wypełnienie zbiornika
f) Instalacja do emulsji wyposażona w system recyrkulacji
g) Pojemność zbiornika na kruszywo o maksymalnej pojemności 4 m3 jeden dzielony na dwie części lub dwa pozwalający na obsługę dwóch rozmiarów kruszywa
h) Zbiornik na kruszywo wyposażony w dwa oddzielne dla każdej frakcji grysu podajniki ślimakowe napędzane hydraulicznie
i) Napęd remontera od przygotowanego układu hydraulicznego (parametry jak w pkt. 1.)
j) Ramię robocze remontera zamontowane z przodu maszyny umożliwiające pracę operatora w odległości min 4,0 m od maszyny.
k) Ramię sterowane joystickiem z kabiny.
l) Głowica robocza umożliwiająca pracę w różnych trybach, tj. tylko nadmuch powietrza, tylko natrysk emulsji, podanie grysu otoczonego emulsją, podanie tylko grysu różnej frakcji.
m) Masa podwozia z remonterem w pełni załadowanym nie może przekraczać DMC samochodu
n) Dodatkowy przewód powietrza zamocowany na ramieniu remontera tworzący system redukcji ciśnienia powietrza w głównej rurze, a tym samym umożlwiający regulację prędkości podawanego grysu
o) Dwie lampy błyskowe ostrzegawcze pomarańczowe zamontowane z tyły remontera u góry po lewej i prawej stronie oraz strzałą do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy, zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzałka w lewo, strzałka w prawo, krzyż
p) Podest z drabinką umożliwiającą dostęp do urządzenia
r) Urządzenie wyposażone z komplet nóg odstawczych z ręczną regulacją wysokości umożlwiającą szybki i bezproblemowy demontaż sprzętu z podwozia bez użycia dźwigu.
s) Wszystkie instalacje (elektryczna, hydrauliczna itd.) przystosowane do szybkiego rozłączenia w przypadku demontażu zbiornika oraz przedniego ramienia.
t) Przednie ramie zamontowane na płycie czołowej pługa odśnieżnego wykonanej wg normy PN-EN 15432 typ F1 (DIN 76060 Typ A)
u) Urządzenie wyposażone w osłonę deszczową zbiornika grysu z ręcznym mechanizmem zamykania.
v) Urządzenie wyposażone w kratkę przesiewową.
w) Urządzenie zabezpieczone antykorozyjnie.
3) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca w pełni przeszkoli 4 wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty, wg poniższego harmonogramu:
- szkolenie teoretyczne i praktyczne z aplikacją materiału na ubytki w nawierzchni (cały tok postępowania od napełnienia materiału, aplikację na ubytki do opróżnienia i wyczyszczenia urządzenia) – min. 8 godzin w godzinach pracy Zamawiającego.
b) przedmiot umowy wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego.
c)Wykonawca zobowiązuje się do realizacji bezpłatnych napraw w okresie gwarancyjnym.
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 48 godzin od momentu zgłoszenia.
e)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów okresowych w okresie gwarancyjnym w siedzibie Zamawiającego.
f)Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty odbioru remontera drogowego (okres gwarancji stanowi kryteriów oceny ofert w postępowaniu).
g)Wykonawca dostarczy wraz z remonterem drogowym instrukcję obsługi remontera drogowego w języku polskim, katalog części zamiennych w języku polskim, karty gwarancyjne oraz deklaracje zgodności CE.
h)Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-03 10:00
Po zmianie:
2025-10-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-03 10:15
Po zmianie:
2025-10-07 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-01
Po zmianie:
2025-11-05