BZP: Dostawa foteli i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
01.10.2025
2025/BZP 00450102/01
Sąd Okręgowy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa foteli i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego
w Tarnobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831220860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156882500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@tarnobrzeg.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa foteli i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego
w Tarnobrzegu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6aaba2-41fc-4345-ba95-a73540f5b0a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db6aaba2-41fc-4345-ba95-a73540f5b0a13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db6aaba2-41fc-4345-ba95-a73540f5b0a1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Przedmiotowy środek dowodowy tj. próbka z formularza cenowego dla wzorca mebla opisanego w treści OPZ pod symbolem F1. Zamawiający w zakresie niniejszego przedmiotowego środka dowodowego odstępuje od komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Wzorzec mebla należy dostarczyć wraz z ofertą na adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, pok. nr 6 w terminie nieprzekraczającym terminu składania ofert wskazanego w ogłoszeniu o zamówieniu jednak nie wcześniej niż 5 dni przed terminem składania ofert.
Wzorzec musi być: opatrzony pismem przewodnim z własnoręcznym podpisem wykonawcy, oznaczony w sposób jednoznaczny, podając nazwę postępowania, znak sprawy lub numer ogłoszenia BZP / ID postępowania, opisany tak, aby nie budził wątpliwości zamawiającego co do oferowanej pozycji.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.8.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, SWZ, oraz zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
Cena oferty musi być ceną kompletną i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności koszt dostawy, transportu, wniesienia krzeseł i foteli do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, oraz usunięcia i utylizacji wszelkich opakowań.
Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje ujęte w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium gwarancji jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 1) lit. a), a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu
o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 lit. b) na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na podstawie art. 106 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą złożył wszystkie wymienione w OPZ następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia:a) Aktualne certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami określonymi w OPZ,
b) karty katalogowe/techniczne oferowanego produktu, zawierające parametry techniczne umożliwiające weryfikację zgodności z wymaganiami zamawiającego, nazwę producenta oraz proponowany system,
c) oświadczenie producenta o zastosowaniu pianek trudno-zapalnych, jeżeli takie zostały wskazane w OPZ.
Wykonawca składa je wraz z ofertą dla każdej pozycji formularza cenowego (załącznik nr 10 do SWZ) oraz opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
Dokumenty wskazane w li. a,b,c stanowią przedmiotowe środki dowodowe w rozumieniu art. 7 pkt 20 PZP i muszą zostać złożone wraz z ofertą.
Zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp. jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na swój koszt wzorca mebla opisanego w treści OPZ pod symbolem F1 jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami OPZ. Zamawiający w zakresie niniejszego przedmiotowego środka dowodowego odstępuje od komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Brak dostarczenia wzorca lub jego niezłożenie w terminie będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do jego złożenia, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku, gdy Wykonawca, mimo wezwania Zamawiającego, nie złożył wzorca w wyznaczonym terminie, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 106 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą złożył wszystkie wymienione w OPZ następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia:a) Aktualne certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami określonymi w OPZ,
b) karty katalogowe/techniczne oferowanego produktu, zawierające parametry techniczne umożliwiające weryfikację zgodności z wymaganiami zamawiającego, nazwę producenta oraz proponowany system,
c) oświadczenie producenta o zastosowaniu pianek trudno-zapalnych, jeżeli takie zostały wskazane w OPZ.
Wykonawca składa je wraz z ofertą dla każdej pozycji formularza cenowego (załącznik nr 10 do SWZ) oraz opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
Dokumenty wskazane w li. a,b,c stanowią przedmiotowe środki dowodowe w rozumieniu art. 7 pkt 20 PZP i muszą zostać złożone wraz z ofertą.
Zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp. jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na swój koszt wzorca mebla opisanego w treści OPZ pod symbolem F1 jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami OPZ. Zamawiający w zakresie niniejszego przedmiotowego środka dowodowego odstępuje od komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Brak dostarczenia wzorca lub jego niezłożenie w terminie będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do jego złożenia, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku, gdy Wykonawca, mimo wezwania Zamawiającego, nie złożył wzorca w wyznaczonym terminie, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.Oferta oraz dokumenty składane wraz z ofertą:
Ofertę stanowi:
1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
Dokumenty składane wraz z ofertą:
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 835) (załącznik nr 5)
4) Zobowiązanie Podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego Podmiotu, złożone przez Podmiot, z zasobów, którego Wykonawca będzie korzystał na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 8)
5) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 3 SWZ.
6) Przedmiotowy środek dowodowy tj. próbka z formularza cenowego dla wzorca mebla opisanego w treści OPZ pod symbolem F1. Zamawiający w zakresie niniejszego przedmiotowego środka dowodowego odstępuje od komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Wzorzec mebla należy dostarczyć wraz z ofertą na adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, pok. nr 6 w terminie nieprzekraczającym terminu składania ofert wskazanego w ogłoszeniu o zamówieniu jednak nie wcześniej niż 5 dni przed terminem składania ofert.
Wzorzec musi być: opatrzony pismem przewodnim z własnoręcznym podpisem wykonawcy, oznaczony w sposób jednoznaczny, podając nazwę postępowania, znak sprawy lub numer ogłoszenia BZP / ID postępowania, opisany tak, aby nie budził wątpliwości zamawiającego co do oferowanej pozycji.
Wzorzec może być dostarczony: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.