BZP: Zakup zestawów do satelitarnej łączności dla MUW w Krakowie na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania usług publicznych oraz dostępu do zasobów teleinformatycznych na terenie województwa
01.10.2025
2025/BZP 00450276/01
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zestawów do satelitarnej łączności dla MUW w Krakowie na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania usług publicznych oraz dostępu do zasobów teleinformatycznych na terenie województwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123921338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zestawów do satelitarnej łączności dla MUW w Krakowie na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania usług publicznych oraz dostępu do zasobów teleinformatycznych na terenie województwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981c37e1-4999-46db-a212-13ae92e2c958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-981c37e1-4999-46db-a212-13ae92e2c9583.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla Dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-981c37e1-4999-46db-a212-13ae92e2c958
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu łączności satelitarnej, obejmująca sprzęt wraz z akcesoriami oraz oprogramowanie zarządzające, tj.:
1. Antena typ A – 14 sztuk
2. Antena typ B – 7 sztuk
3. Antena typ C – 4 sztuki
4. Uchwyt do montażu na płasko anteny typ C – 4 sztuki
5. Maszt balastowy kompatybilny z Anteną typ C – 4 sztuki
6. Akcesoria Anteny typ A – 14 sztuk
7. Power Bank do Anteny typ A – 14 sztuk
8. Router do obsługi Anteny Satelitarnej typu B, C oraz co najmniej jednej karty GSM – 12 sztuk
9. Konsola do zarządzania centralnym portalem dla Anten satelitarnych typu A, B, C.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach: zał. nr 1 do swz – wzór umowy, zał. nr 5 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32530000-7 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32531000-4 - Urządzenia łączności satelitarnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na Router do obsługi Anteny satelitarnej typu B, C oraz co najmniej jednej karty GSM
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają doświadczenie w realizacji dostaw.Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że należycie wykonał co najmniej jedną dostawę anten do systemu satelitarnego na kwotę 200 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni – podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj.: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.4), 6.1.6), 6.8.3) oraz 6.8.5) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni – podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1. swz.
UWAGA! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, składany „wykaz dostaw” dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
2) dowodów dotyczących dostaw wykazanych w wykazie dostaw o którym mowa w ppkt. 1, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z datą nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert, ze wskazanym odpowiednim wynikiem testu PassMark CPU Mark (dot. pkt. 9. załącznika nr 5 do swz – opis przedmiotu zamówienia: Konsola do zarządzania centralnym portalem dla Anten satelitarnych typu A, B, C – wymagania dot. procesora wielordzeniowego - zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych o średniej wydajności procesora ocenianej na co najmniej 15 000 pkt w teście PassMark CPU Mark, według danych opublikowanych na ww. stronie).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z datą nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert, ze wskazanym odpowiednim wynikiem testu PassMark CPU Mark (dot. pkt. 9. załącznika nr 5 do swz – opis przedmiotu zamówienia: Konsola do zarządzania centralnym portalem dla Anten satelitarnych typu A, B, C – wymagania dot. procesora wielordzeniowego - zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych o średniej wydajności procesora ocenianej na co najmniej 15 000 pkt w teście PassMark CPU Mark, według danych opublikowanych na ww. stronie).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zostały określone w pkt 6.8 swz.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 455 ustawy.2. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz rodzaj, zakres i warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 15 grudnia 2025 roku.2. Kryteria oceny ofert:
Liczba punktów, jaką uzyska Wykonawca w kryterium „gwarancja na Router do obsługi Anteny satelitarnej typu B, C oraz co najmniej jednej karty GSM” zostanie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami:
Liczba miesięcy gwarancji w ofercie:
– 24 miesiące – 0 pkt,
– 36 miesięcy i więcej – 20 pkt.