BZP: „Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli”
01.10.2025
2025/BZP 00450618/01
107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołobrzeska 44
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 47 28 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@107sw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c5412e-fc24-4bed-b8ae-9abbdc89cfbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068246/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa gazów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11819613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181961. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2612.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: (tlen medyczny sprężony i dwutlenek węgla);
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podana w formularzu asortymentowo – cenowym ilość poszczególnych gazów medycznych i technicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 50%, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: (ciekły tlen medyczny)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podana w formularzu asortymentowo – cenowym ilość poszczególnych gazów medycznych i technicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 50%, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Podtlenek azotu wraz z dzierżawą butli
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24112200-4 - Tlenki azotu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podana w formularzu asortymentowo – cenowym ilość poszczególnych gazów medycznych i technicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 50%, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: (mieszanina tlenu i podtlenku azotu 50%/50%)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podana w formularzu asortymentowo – cenowym ilość poszczególnych gazów medycznych i technicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 50%, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: ciekły azot medyczny
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający informuje, że podana w formularzu asortymentowo – cenowym ilość poszczególnych gazów medycznych i technicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 50%, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI, pkt 1, pkt 1.4., Zamawiający zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1.1. aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, o którym mowa w art. 76 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne w zakresie obrotu gazami medycznymi – jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem gazów medycznych;
albo
3.1.2. aktualne zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego – jeżeli Wykonawca jest bezpośrednim wytwórcą gazów medycznych;
albo
3.1.3. aktualne zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi – w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsolidacyjny lub celny.
Warunek w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
1.2.1. jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem gazów medycznych – aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, o którym mowa w art. 76 ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2025, poz. 750 ze zm., dalej „Prawo Farmaceutyczne”) w zakresie obrotu gazami medycznymi;
1.2.2. jeżeli Wykonawca jest bezpośrednim wytwórcą gazów - aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego;
1.2.3. jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsolidacyjny lub celny – aktualne zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
1.3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w powyższym zakresie
1.4. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w powyższym zakresie
2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy Ci mogą spełniać łącznie.
3. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w stanowisk, jeżeli którakolwiek z osób przewidzianych na nie przez Wykonawcę, posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do projektowania w więcej niż jednej, wyżej wymienionej specjalności.
4. Osoby skierowane przez Wykonawcę na wyżej określone stanowiska, wskazane w wykazie osób muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z Ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:DOTYCZY: ZADANIE: 1 (tlen medyczny sprężony i dwutlenek węgla); ZADANIE 2: (ciekły tlen medyczny); ZADANIE 3 (podtlenek azotu wraz
z dzierżawą butli); ZADANIE 4 (mieszanina tlenu i podtlenku azotu 50%/50%):
15.1. dla produktów kwalifikowanych jako produkt leczniczy – Oświadczenie o posiadaniu dokumentu wprowadzającego do obrotu
produkt leczniczy, wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych oraz Charakterystykę produktu leczniczego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów na każde
żądanie Zamawiającego. Dokumenty zostaną przesłane na adres e-mail Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty otrzymania
przez Wykonawcę pisemnego żądania ich dostarczenia.
DOTYCZY: ZADANIE 1 (tlen medyczny sprężony i dwutlenek węgla: poz. 5 i 6 z opz (dwutlenek węgla)); ZADANIE 5 (ciekły azot medyczny)
15.2. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – O ś w i a d c z e n i e , że oferowane wyroby posiadają Deklarację
Zgodności i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy), dokumenty wydane zgodnie z regulacjami określonymi w
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych i są
oznakowane znakiem CE oraz są zgodne z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620);
15.3. oświadczenia, że butle z gazami medycznymi będą oznakowane etykietami zawierającymi dane konieczne dla produktów
leczniczych i wyrobów medycznych, a w szczególności: nazwę, serię, datę ważności. Butle będą trwale oznakowane w sposób
jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm Unii
Europejskiej zgodnie z odpowiednimi przepisami. Każda czasza butli będzie odpowiednio oznakowana kodem barwnym,
zgodnie z obowiązującymi normami europejskimi. Butle będą napełniane zgodnie z wymaganiami technicznymi dystrybucji
poszczególnych gazów (cieczy), będą zabezpieczone plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość w sposób
uniemożliwiający jej zmianę lub użycie butli bez naruszenia plomby;
15.4. oświadczenie, że Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 22.07.2002 (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1216), zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 01.10.2008 (Dz. U. nr 184, poz. 1143 z późn.zm.) / jeżeli dotyczy;
DOTYCZY: ZADANIE 2 (ciekły tlen medyczny); ZADANIE 5 (ciekły azot medyczny)
15.5. dokumenty potwierdzające badanie jakości dotyczące dostarczonej dostawy (serii) gazów - dotyczy gazy medyczne ciecz
DOTYCZY: ZADANIE 4 (mieszanina tlenu i podtlenku azotu 50%/50%)
15.6. certyfikat lub inny dokument wystawiony przez producenta zaworu dozującego informujący o tym, że oferowane urządzenie nie
zawiera ftalanów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z Ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:DOTYCZY: ZADANIE: 1 (tlen medyczny sprężony i dwutlenek węgla); ZADANIE 2: (ciekły tlen medyczny); ZADANIE 3 (podtlenek azotu wraz
z dzierżawą butli); ZADANIE 4 (mieszanina tlenu i podtlenku azotu 50%/50%):
15.1. dla produktów kwalifikowanych jako produkt leczniczy – Oświadczenie o posiadaniu dokumentu wprowadzającego do obrotu
produkt leczniczy, wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych oraz Charakterystykę produktu leczniczego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów na każde
żądanie Zamawiającego. Dokumenty zostaną przesłane na adres e-mail Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty otrzymania
przez Wykonawcę pisemnego żądania ich dostarczenia.
DOTYCZY: ZADANIE 1 (tlen medyczny sprężony i dwutlenek węgla: poz. 5 i 6 z opz (dwutlenek węgla)); ZADANIE 5 (ciekły azot medyczny)
15.2. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – O ś w i a d c z e n i e , że oferowane wyroby posiadają Deklarację
Zgodności i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy), dokumenty wydane zgodnie z regulacjami określonymi w
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych i są
oznakowane znakiem CE oraz są zgodne z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620);
15.3. oświadczenia, że butle z gazami medycznymi będą oznakowane etykietami zawierającymi dane konieczne dla produktów
leczniczych i wyrobów medycznych, a w szczególności: nazwę, serię, datę ważności. Butle będą trwale oznakowane w sposób
jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm Unii
Europejskiej zgodnie z odpowiednimi przepisami. Każda czasza butli będzie odpowiednio oznakowana kodem barwnym,
zgodnie z obowiązującymi normami europejskimi. Butle będą napełniane zgodnie z wymaganiami technicznymi dystrybucji
poszczególnych gazów (cieczy), będą zabezpieczone plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość w sposób
uniemożliwiający jej zmianę lub użycie butli bez naruszenia plomby;
15.4. oświadczenie, że Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 22.07.2002 (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1216), zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 01.10.2008 (Dz. U. nr 184, poz. 1143 z późn.zm.) / jeżeli dotyczy;
DOTYCZY: ZADANIE 2 (ciekły tlen medyczny); ZADANIE 5 (ciekły azot medyczny)
15.5. dokumenty potwierdzające badanie jakości dotyczące dostarczonej dostawy (serii) gazów - dotyczy gazy medyczne ciecz
DOTYCZY: ZADANIE 4 (mieszanina tlenu i podtlenku azotu 50%/50%)
15.6. certyfikat lub inny dokument wystawiony przez producenta zaworu dozującego informujący o tym, że oferowane urządzenie nie
zawiera ftalanów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
14.1. formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego nr 1 do SWZ;14.2. formularz asortymentowo – cenowy / opis przedmiotu zamówienia , według wzoru stanowiącego załącznik nr od 2.1 do 2.5 do SWZ;
Uwaga: Wykonawca wypełnia, podpisuje i załącza do oferty tylko te formularze, które dotyczą części, na które Wykonawca składa ofertę.
Załączniki: nr 1 oraz nr od 2.1 do 2.5 do SWZ nie podlegają procedurze uzupełnienia i z tego względu niezłożenie powyższych załączników spowoduje odrzucenie oferty.
14.3. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale III pkt 15 SWZ;
14.4. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz braku podstaw wykluczenia, o którym mowa
w Rozdz. X pkt 1 SWZ – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument w odniesieniu do podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców, natomiast w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wskazuje spełnienie warunków udziału.
14.5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
14.6. dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
14.7. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w pkt 20 niniejszego rozdziału – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 58 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W tym wypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
W formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca Ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści Pełnomocnictwa załączonego do Oferty – treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach o których mowa w Rozdziale VI.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181961
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PODSTAWY WYKLUCZENIA OKREŚLONE W PRZEPISACH SZCZEGÓLNYCH1.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 ze zm.), tj.:
z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.