BZP: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz pakietów powitalnych
02.10.2025
2025/BZP 00453366/01
Centrum e-Zdrowia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz pakietów powitalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz pakietów powitalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3defb60-a300-4a17-b4b2-66afac73401d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135431/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych (gadżety promocyjne, pakiety powitalne)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3defb60-a300-4a17-b4b2-66afac73401d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale XI. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Zamawiający, działając na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy PZP, wymaga przedstawienia po jednej próbce niżej wymienionych materiałów promocyjnych:
1.1. APTECZKA Kieszonkowa z logo, o której mowa w poz. 5.1. OPZ
1.2. Dwustronna torba na ramię, o której mowa w poz. 5.6. OPZ
1.3. Kubek termiczny, o której mowa w poz. 5.7 OPZ
1.4. Ładowarka z pojemnikiem na długopisy, o której mowa w poz. 5.17. OPZ
2. Próbki zostaną poddane ocenie jakościowej, w której badana będzie ich zgodność z OPZ, w szczególności w zakresie wymagań określonych w pkt 4.1. OPZ.
3. Ocenie nie będzie podlegał kolor próbek, natomiast nadruk wykonany na próbkach będzie oceniany pod względem jakości wykonania nadruku zgodnie z pkt 4.1.3 tiret trzecie OPZ – graficzne elementy na próbkach (nie jest wymagane wykonanie nadruku logo CeZ na próbkach).
4. Próbki muszą być złożone na adres: Centrum e-Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 119 najpóźniej w terminie do dnia w którym upływa termin składania ofert, do godz. 12:00 w zamkniętym opakowaniu i opisane w następujący sposób:
Centrum e-Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
Próbki do oferty w postępowaniu na:
„Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz
pakietów powitalnych”
Znak sprawy: ZPRZ.270.201.2025
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
(opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy)
UWAGA:
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku nieprawidłowego oznaczenia koperty.
5. Niedostarczenie próbek, złożenie po terminie lub złożenie ich w innym miejscu, niż wskazane powyżej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości uzupełnienia próbek opisanych w pkt. 1.
7. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt. 4 Pzp Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.201.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz pakietów powitalnych.
2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
W ramach przedmiotowego postępowania Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z uwagi na specyfikę tego zamówienia, tj. dostawę sukcesywną, oraz ze względów ekonomicznych gdyż brak takiego podział zamówienia daje możliwość uzyskania korzystniejszego rabatu od jednego Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, oraz Załącznik nr 2 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z tabelą w pkt 5 Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena złożonych ofert w zakresie przedmiotowego kryterium zostanie dokonana na podstawie podanej
przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia oraz terminu dostawy partii zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy partii zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmują:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1.1 i 1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy PZP, wymaga przedstawienia po jednej próbce niżej wymienionych materiałów promocyjnych:1.1. APTECZKA Kieszonkowa z logo, o której mowa w poz. 5.1. OPZ
1.2. Dwustronna torba na ramię, o której mowa w poz. 5.6. OPZ
1.3. Kubek termiczny, o której mowa w poz. 5.7 OPZ
1.4. Ładowarka z pojemnikiem na długopisy, o której mowa w poz. 5.17. OPZ
2. Próbki zostaną poddane ocenie jakościowej, w której badana będzie ich zgodność z OPZ, w szczególności w zakresie wymagań określonych w pkt 4.1. OPZ.
3. Ocenie nie będzie podlegał kolor próbek, natomiast nadruk wykonany na próbkach będzie oceniany pod względem jakości wykonania nadruku zgodnie z pkt 4.1.3 tiret trzecie OPZ – graficzne elementy na próbkach (nie jest wymagane wykonanie nadruku logo CeZ na próbkach).
4. Próbki muszą być złożone na adres: Centrum e-Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 119 najpóźniej w terminie do dnia w którym upływa termin składania ofert, do godz. 12:00 w zamkniętym opakowaniu i opisane w następujący sposób:
Centrum e-Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
Próbki do oferty w postępowaniu na:
„Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zadrukowanych materiałów promocyjnych oraz
pakietów powitalnych”
Znak sprawy: ZPRZ.270.201.2025
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
(opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy)
UWAGA:
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku nieprawidłowego oznaczenia koperty.
5. Niedostarczenie próbek, złożenie po terminie lub złożenie ich w innym miejscu, niż wskazane powyżej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości uzupełnienia próbek opisanych w pkt. 1.
7. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt. 4 Pzp Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ2. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.