BZP: Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem
06.10.2025
2025/BZP 00457770/01
23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitactyjny SP ZOZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitactyjny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890053731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Mariański 7/8
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@23wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5861372-8a60-4df6-8f99-3f8a139f12b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010647/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5861372-8a60-4df6-8f99-3f8a139f12b53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: SWZ, rozdz. VIII: 1) W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy o której mowa w Rozdziale II, pkt 5 SWZ, https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ, rozdz. XI: 1) Ofertę oraz wszystkie załączniki, w tym oświadczenia z art. 125, ust. 1 ustawy Pzp. , składa się pod rygorem nieważności przy użyciu środków elektronicznych, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym: zaufanym lub osobistym lub kwalifikowanym.
2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy której mowa w Rozdziale II, pkt 5 SWZ, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej. 4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl . Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza
możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego podpisem elektronicznym . Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony podpisem elektronicznym.
UWAGA: Każdy plik musi posiadać odpowiednią nazwę dokumentu ( np. formularz ofertowy, zał. nr 1; Oświadczenie, zał. nr 2, itd. )
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ, rozdz. XI, pkt 6: 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektor ochrony danych osobowych – korespondencję kierować na adres e-mail: iod@23wszur.pl .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16 / P podst. 25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
2.1. Dostawa - mieszanki azotowo-tlenowej o zawartości tlenu od 19 - 21 % i azotu od 81 - 79 % z
tolerancją 2 % , która jest czynnikiem roboczym kriokomory w ilości określonej w załączniku nr 3 do SWZ .
2.2. Dostawa transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach ustalonych przez Zamawiającego zgodnie z wcześniejszym telefonicznym zamówieniem złożonym przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzonym faksem lub e-mailem. Termin realizacji jednostkowego zamówienia nie może
być dłuższy niż 3 dni robocze .
2.3. Dzierżawa zbiornika, który jest własnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy ( załącznik nr 4 do SWZ ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl .
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej . Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów .Dodatkowo sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 7 ).
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
4).1. W zakresie dostaw i usług - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że zamówienie odpowiadające co do wartości przedmiotowemu, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane Ocena na podstawie oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ .
4).2. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje : zbiornikiem służącym do magazynowania ciekłego azotu i tlenu – mieszanki skroplonej w ilości nie mniejszej niż 8000 litrów. Ocena na podstawie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie : załącznik nr 2; załącznik nr 6; oświadczenie o grupie kapitałowej zał. nr 5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie : załącznik nr 2; załącznik nr 6; dokument ubezpieczenie OC; wykaz dostaw; oświadczenie o urządzeniach
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie o wizji lokalnejSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium ( na mocy art. 97, ust. 1 i art. 281 ust. 4 ustawy Pzp.) .2. Ustala się wadium w wysokości: 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ, rozdz. XI, pkt 4: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia umowy zawarto w projektowanych warunkach umowy, który stanowi załącznik numer 4,postanowienia zawarte we wzorze nie podlegają negocjacjom.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 454 i 455 ustawy Pzp. i na warunkach określonych we wzorze umowy.