BZP: Dostawa sprzętu, zapasów żywnościowych, środków sanitarno-higienicznych, urządzeń medycznych, indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej i urządzeń łączności w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk
06.10.2025
2025/BZP 00459340/01
GMINA LEŻAJSK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu, zapasów żywnościowych, środków sanitarno-higienicznych, urządzeń medycznych, indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej i urządzeń łączności w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, zapasów żywnościowych, środków sanitarno-higienicznych, urządzeń medycznych, indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej i urządzeń łączności w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81a8fce-dde9-45b2-8e29-4ff33b958bdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c81a8fce-dde9-45b2-8e29-4ff33b958bdc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie,
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
8) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9) Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
11) Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
13) Szczegółowe informacje opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 1 zadania: „Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach OLiOC”
Ilość – 10 szt.
Agregaty fabrycznie nowe, rok produkcji max.2024, dopuszczalna waga max. 90 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 2 zadania: „Dostawa łóżek turystycznych w ramach OLiOC”
Łóżko turystyczne – składane, wolnostojące, przeznaczone do tymczasowego użytku.
Ilość – 200 szt.
• Produkt fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
• Przeznaczony do użytku przez osoby dorosłe.
• Konstrukcja umożliwiająca szybkie składanie i rozkładanie bez użycia narzędzi.
• Maksymalne obciążenie: minimum 100 kg
• Waga łóżka: maks. 8 kg
• Łatwe w transporcie i przechowywaniu – możliwość złożenia do kompaktowych rozmiarów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 3 zadania: „Dostawa pakietów żywnościowych w ramach OLiOC”
Ilość – 1700 szt.
Produkt powinien być pakowany próżniowo w pakiety żywnościowe zawierające 3 posiłki (śniadanie, obiad, kolacja), pakiet ma zawierać 2 posiłki z możliwością podgrzania z użyciem podgrzewacza chemicznego lub gorącej wody, odpowiednio oznakowane (liczba posiłków, skład, wartości energetyczna), z minimalnym okresem przydatności do spożycia – 5 lat od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Minimalna wartość kaloryczna pakietu żywnościowego 1400 kcal
4.2.6.) Główny kod CPV: 15897100-3 - Polowe racje żywnościowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Kaloryczność pakietu żywnościowego (waga 20%)
– nie może być mniejsza niż 1400 kcal
Kryterium – „Kaloryczność pakietu żywnościowego” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za deklarowaną kaloryczność pakietu żywnościowego w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalna kaloryczność pakietu żywnościowego to 1400 kcal.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę niższej kaloryczności pakietu żywnościowego lub niepodaniu przedmiotowej kaloryczności, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje kaloryczność pakietu żywnościowego wyższą niż 3000 kcal, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęta kaloryczność na poziomie 3000 kcal jako maksymalna odpowiadająca wymaganiom Zamawiającego.
Deklarowaną kaloryczność należy podać w kilokaloriach [kcal].
Zamawiający do oceny kryterium „Kaloryczność pakietu żywnościowego” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pk + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pk – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Kaloryczność pakietu żywnościowego”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kaloryczność pakietu żywnościowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 4 zadania: „Dostawa zestawu R1 (plecak z wyposażeniem medycznym R112) w ramach OLiOC”
Kompletny Zestaw R1 zgodny z wytycznymi KG PSP z czerwca 2021 r. w plecaku modułowym R112. W zestawie również deska ortopedyczna ze stabilizatorem głowy i 4 pasami oraz 14 szyn Kramera w torbie transportowej. Maksymalna waga 3kg.
Ilość – 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
18931100-5 - Plecaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 5 zadania: „Dostawa defibrylatorów w ramach OLiOC”
Defibrylator AED (Automated External Defibrillator) przeznaczony do prowadzenia defibrylacji u osób dorosłych i dzieci w przypadku nagłego zatrzymania krążenia. Urządzenie przystosowane do użytku przez osoby bez wykształcenia medycznego (publiczny dostęp do defibrylacji – PAD) oraz do wykorzystania przez służby ratownicze.
Ilość – 10 szt.
• Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
• Rok produkcji: nie starszy niż 12 miesięcy przed dostawą
4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 6 zadania: „Dostawa butów specjalnych, ubrań specjalnych i rękawic ochronnych w ramach OLiOC”
a) Buty wykonane ze skóry bydlęcej licowej o grubości min 2.2 mm, posiadające minimum podwójny system zapinania, rok produkcji min. 2025
Ilość – 10 szt
b)Ubranie składa się z kurtki, kurtki lekkiej oraz spodni w ilości 20 kpl.
Ubranie specjalne oraz kurtka lekka (każde z osobna) powinny spełniać wymagania zasadnicze dla środków ochrony indywidualnej
c) Rękawice techniczne odporne na zagrożenia mechaniczne
Ilość 10 szt.
Rok produkcji:2024/2025
4.2.6.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
18141000-9 - Rękawice robocze
18830000-6 - Obuwie ochronne
18832000-0 - Obuwie specjalne
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 7 zadania: „Dostawa zestawów telefonii satelitarnej wraz z siecią satelitarną w ramach OLiOC”
Telefon satelitarny wraz z siecią satelitarną spełniający wymagania obejmującą zasięgiem 100% powierzchni Ziemi.
Telefon z kartą SIM prepaid, doładowanie elektroniczne ważne minimum 12 miesięcy licząc od dnia aktywacji na karcie SIM.
Ilość – 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32531000-4 - Urządzenia łączności satelitarnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 8 zadania: „Dostawa modemów satelitarnych wraz z abonamentem w ramach OLiOC”
Modem satelitarny wraz z abonamentem mobilnym na okres 12 miesięcy
Router min. 3. generacji
Ilość – 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64214100-0 - Usługi w zakresie udostępnienia łączności satelitarnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 9 zadania: „Dostawa radiotelefonów cyfrowych nasobnych i przewoźnych w ramach OLiOC”
a) radiotelefony cyfrowe nasobne w ilości 10 szt.
Radiotelefon spełniający wymagania stawiane radiotelefonom w ramach koncepcji migracji na cyfrową łączność radiową DMR w PSP.
Radiotelefon analogowo-cyfrowy.
Algorytm szyfrujący ARC4 – min.40 bit w standardzie.
Czytelny ekran; uproszczoną klawiaturę. Radiotelefon nasobny i przewoźny.
b) radiotelefon cyfrowy przewoźny w ilości 1 szt.
Radiotelefon spełniający wymagania stawiane radiotelefonom w ramach koncepcji migracji na cyfrową łączność radiową DMR w PSP.
Radiotelefon analogowo-cyfrowy
Algorytm szyfrujący ARC4 – min.40 bit w standardzie.
Czytelny ekran; uproszczona klawiatura. Radiotelefon przewoźny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Okres gwarancji (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny okres gwarancji to 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający do obliczenia punktów za to kryterium przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i taki okres gwarancji będzie obowiązywał Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja części nr 10 zadania: „Dostawa wody konfekcjonowanej w ramach OLiOC”
• Dostawa wody butelkowanej (naturalnej, mineralnej, pitnej, gazowanej lub niegazowanej)
• Wariant: zakup jednorazowy w ilości 15 120 szt.
• Zamawiana woda powinna być dostarczana w atestowanych opakowaniach -butelkach typu PET o pojemności 0,5l
• Terminy przydatności: min. 6 miesięcy od terminu otwarcia ofert
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-60 obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
2) Termin przydatności do spożycia (waga 20%)
– nie może być on krótszy niż 6 miesięcy od terminu otwarcia ofert
Kryterium – „Termin przydatności do spożycia” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za deklarowany termin przydatności do spożycia w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia to 6 miesięcy liczone od terminu otwarcia ofert.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu przydatności do spożycia lub nie podaniu przedmiotowego terminu, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin przydatności do spożycia dłuższy niż 12 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 12-miesięczny termin przydatności do spożycia jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Oferowany termin przydatności do spożycia należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „termin przydatności do spożycia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu wykonania zadania (waga 20%)
(w stosunku do pierwotnego terminu wykonania zadania, który wynosi 30 dni)
Maksymalna liczba dni, o które skrócony może zostać termin wykonania zadania: 16.
Kryterium – „Skrócenie terminu wykonania zadania” - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu wykonania zadania w skali do 20 pkt obliczone według wzoru wskazanego w rozdz. XX SWZ
Deklarowane skrócenie terminu wykonania zadania należy podać w pełnych dniach. Wykonawca, który nie zadeklaruje skrócenia terminu wykonania zadania w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje większą liczbę dni skrócenia terminu niż 16, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 16-dniowe skrócenie terminu, jako maksymalne odpowiadające wymaganiom Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty z deklarowanym większym niż 16 dni skróceniem terminu wykonania zadania jako najkorzystniejszej, do umowy zostanie wpisane również 16-dniowe skrócenie terminu.
Zamawiający do oceny kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
4) 4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pp + Ps
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pp – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Termin przydatności do spożycia”
Ps – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Skrócenie terminu wykonania zadania”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
5. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatności do spożycia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – (wg załącznika nr 4 do SWZ)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy,2)Formularz cenowy dla danej części,
3) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w
formularzu oferty)
b) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ppkt a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy do oferty załączyć pełnomocnictwo
lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy.
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) - (wg załącznika nr 3 do SWZ),
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – (jeśli dotyczy)
6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom oraz jeżeli są już znani, podać nazwy ewentualnych podwykonawców
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:1) w zakresie zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie lub terminie, z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana będzie ograniczała się jedynie do zmiany niezbędnej dla dostosowania się do zmiany przepisów prawnych,
2) w zakresie zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, przez którą na potrzeby niniejszej umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu najwyższej należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, akty władz państwowych utrudniające lub uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego;
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2 termin realizacji zadania określony w § 2 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia jego wykonania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie z inicjatywy Wykonawcy jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 1 poprzez przedłożenie stosownych dokumentów, ekspertyz, opinii, itp., z których wynikać będzie konieczność zmiany umowy.
5. Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
6. Podpisanie aneksu wprowadzającego zmiany umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
7. Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z Ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Nie dotyczySEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowe podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 514 z późń. zm.).
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.