BZP: Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce
08.10.2025
2025/BZP 00462691/01
ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007
1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecb156d-6678-4421-a301-f54e460d210c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104826/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy pieczywa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl oraz poczta elektroniczna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu oraz instrukcji dla Wykonawców Platformy Zakupowej Open Nexus
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp; rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udziel zam pub przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zam pub jest jawne. Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z post o zam pub mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynar. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w post o zam pub nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydawanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem Chleb pszenno - żytni o wadze netto 500 g - 59300, kg pokrojony na równe kromki grubości w zakresie od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleba jajowaty (półokrągły) lub okrągły, skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, miękisz powinien być elastyczny, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Minimalny termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 dni, pozwalający na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego . Chleb razowy o wadze netto 400 g - 2600 kg, pokrojony na równe kromki grubości w zakresie
od 11 do 13 mm, pakowany w opakowania jednostkowe (woreczki foliowe). Na każdym bochenku musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt chleb prostokątny (blaszka), skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ścisłe zrośnięta z miękiszem, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Chleb wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Minimalny termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 dni, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Bułka pszenno - żytnia o wadze netto 50 g - 2300 kg, pakowana w opakowania zbiorcze np. po 20 sztuk. Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się informacja o produkcie i dacie ważności. Bez konserwantów i polepszaczy. Pieczywo świeże. Kształt bułki okrągły, skórka równomiernie zabarwiona, bez pęknięć na powierzchni i na bokach, ściśle zrośnięta z miękiszem, miękisz powinien być elastyczny, zapach i smak pieczywa odpowiedni dla danego rodzaju pieczywa. Bułka wytwarzana będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do każdego produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Minimalny termin przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 dni, pozwalającym
na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Bułka tarta w opakowaniach do 25 kg – 550 kg, wyrób otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa pszennego zwykłego i wyborowego, bez dodatku nasion, nadzień i zdobień, postać sypka, bez grudek, barwa od szaro kremowej do złocistej, może być niejednolita, zapach swoisty, bez obcych zapachów, smak typowy dla suszonego pieczywa pszennego, bez obcych posmaków. Wilgotność nie więcej niż 10%. Obecność szkodników zbożowo-mącznych i innych lub ich pozostałości jest niedopuszczalna. Obecność zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych niedopuszczalna. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 1 miesiąc od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Bułka tarta wytwarzana będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, a także będzie odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania w stosunku do produktu odpowiedniego certyfikatu zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Zamawiający ma prawo dzielić ilość zamawianego asortymentu w zależności od potrzeb wynikających ze złożonych zapotrzebowań, na ilość i asortyment poszczególnych produktów. Dostawy pieczywa, wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą sukcesywnie w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego stosownie do potrzeb mających na celu zapewnienie ciągłości żywienia osadzonych przebywających w jednostce. Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Do każdego asortymentu podlegającemu pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: nazwę środka spożywczego oraz skład, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, wagę netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, Dostawa pieczywa będzie realizowana od poniedziałku do soboty z pominięciem wolnych dni świątecznych, w godzinach 6:00 - 14:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu pieczywa, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-15 do 2026-11-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatności do spożycia chleba i bułki pszenno - żytniej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4