BZP: „Zakup sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – ciągnik rolniczy wraz z osprzętem”
09.10.2025
2025/BZP 00466007/01
Gmina Chodel
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony
Cywilnej – ciągnik rolniczy wraz z osprzętem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.4.2.) Miejscowość: Chodel
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 827 73 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminachodel.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466007
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00457363
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4. Opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zakup i dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania, kosiarką rotacyjną wysięgnikową oraz ładowacza czołowego do w/w ciągnika na potrzeby Gminy Chodel.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą:
1) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń ciągnika rolniczego z przednim i tylnym TUZem posiadającego wszelkie niezbędne wyposażenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, o mocy mieszczącej się w zakresie 95-120 KM, wyprodukowanego min. w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 1.),
2) 1 sztuki fabrycznie nowej pozbawionej wad i uszkodzeń kosiarki rotacyjnej wysięgnikowej z położeniem wysięgnika względem ciągnika prawym, z własną chłodnicą oleju, wyprodukowanej w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.1.),
3) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń pługa do odśnieżania o szerokości roboczej od 2700 mm do 2900 mm, z możliwością składania w pozycję V, wyprodukowanego w 2024 r. , (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.2.),
4) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń, ładowacza czołowego do w/w ciągnika o szerokości roboczej od 2000 mm, udźwig min 1,5 t, wyprodukowanego w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.3.),
5) wyposażenia dodatkowego min. gaśnica, błotniki kół przednich i tylnych itp., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 3).
4.1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, które nastąpi w dniu i miejscu odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, w obecności przedstawicieli stron.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zakup i dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania, kosiarką rotacyjną wysięgnikową oraz ładowacza czołowego do w/w ciągnika na potrzeby Gminy Chodel. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z udziałem środków dotacji celowej z budżetu Wojewody Lubelskiego na dofinansowanie realizacji inwestycyjnych zadań własnych dotyczących zakupów inwestycyjnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą:
1) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń ciągnika rolniczego z przednim i tylnym TUZem posiadającego wszelkie niezbędne wyposażenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, o mocy mieszczącej się w zakresie 95-120 KM, wyprodukowanego min. w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 1.),
2) 1 sztuki fabrycznie nowej pozbawionej wad i uszkodzeń kosiarki rotacyjnej wysięgnikowej z położeniem wysięgnika względem ciągnika prawym, z własną chłodnicą oleju, wyprodukowanej w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.1.). Dostarczona kosiarka rotacyjna musi być kompatybilna z dostarczonym ciągnikiem bez dodatkowego osprzętu służącego np. do zamocowani i/lub użytkowania.
3) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń pługa do odśnieżania o szerokości roboczej od 2700 mm do 2900 mm, z możliwością składania w pozycję V, wyprodukowanego w 2024 r. , (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.2.). Dostarczony pług do odśnieżania musi być kompatybilny z dostarczonym ciągnikiem bez dodatkowego osprzętu służącego np. do zamocowani i/lub użytkowania.
4) 1 sztuki fabrycznie nowego pozbawionego wad i uszkodzeń, ładowacza czołowego do w/w ciągnika o szerokości roboczej od 2000 mm, udźwig min 1,5 t, wyprodukowanego w 2024 r., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 2. ppkt 2.3.). Dostarczony ładowacz czołowy musi być kompatybilny z dostarczonym ciągnikiem bez dodatkowego osprzętu służącego np. do zamocowani i/lub użytkowania.
5) wyposażenia dodatkowego min. gaśnica, błotniki kół przednich i tylnych itp., (zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, poz. 3).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki określone przez Za¬mawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące w swoim zakresie dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (zał. nr 5).
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć przedmiotowe środki dowodowe w postaci szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu, kodu produktu, pozwalającego na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymogami określonymi przez Zamawiającego - tj. specyfikacji technicznych poszczególnego asortymentu potwierdzających spełnienie wymogów określonych w zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, do SWZ. Mogą to być m.in. raporty z badań, certyfikaty, atesty, opisy techniczne, czy karty katalogowe, które potwierdzają wszystkie parametry wskazane przez Zamawiającego.
Po zmianie:
7
Warunki udziału w postępowaniu
7.1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.2.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.3.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.4.
zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie w ramach jednej umowy, obejmujące w swoim zakresie dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto łącznie za ciągnik z osprzętem, tj. dodatkowym demontowalnym oprzyrządowaniem np. pług, kosiarka, ładowacz, (zał. nr 5).
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć przedmiotowe środki dowodowe w postaci szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu, kodu produktu, pozwalającego na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymogami określonymi przez Zamawiającego - tj. specyfikacji technicznych poszczególnego asortymentu potwierdzających spełnienie wymogów określonych w zał. nr 1 OPZ_Formularz oceny spełniania wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, do SWZ.
Mogą to być m.in. raporty z badań, certyfikaty, atesty, opisy techniczne, czy karty katalogowe, które potwierdzają wszystkie parametry wskazane przez Zamawiającego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
9.2.1. Wykaz dostaw (zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Po zmianie:
9.2.1. Wykaz dostaw (zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wszystkie dokumenty, o których mowa w wykazie przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-13 12:00
Po zmianie:
2025-10-14 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-13 12:30
Po zmianie:
2025-10-14 12:30