BZP: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2026r.
09.10.2025
2025/BZP 00467313/01
PRZEDSZKOLE NR 12 "KUBUŚ PUCHATEK"
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 12 "KUBUŚ PUCHATEK"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301508429
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 42
1.4.2.) Miejscowość: Konin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole12-konin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole12-konin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467313
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00458146
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana dotyczy zapisu umowy: prawidłowy zapis
Zamawiający przewiduje waloryzacje:
poprzez zmianę ceny zamówienia, zarówno jej wzrost jak i obniżenie z użyciem odesłania do ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS wskaźnik zmian cen.
lub wskazania innej podstawy prawnej w szczególności wykazu rodzajów produktów lub kosztów w przypadku gdy zmiana ceny uprawnia strony do żądania zmiany wynagrodzenia.
Pierwsza waloryzacja ceny może nastąpić po okresie pół roku od podpisania umowy.
Strony ustalają , że w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmianę wynagrodzenia. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wprowadzenia zmiany z wnioskiem o zmianę cen jednostkowych poszczególnych artykułów przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia, oraz określić stopień w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-16 10:00
Po zmianie:
2025-10-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-16 10:10
Po zmianie:
2025-10-17 10:10