BZP: Dostawa komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów dla III LO im. A. Mickiewicza w Katowicach
10.10.2025
2025/BZP 00469263/01
III liceum Ogólnokształcące im. A.Mickiewicza
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów dla III LO im. A. Mickiewicza w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: III liceum Ogólnokształcące im. A.Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-092
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 258 93 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: liceum@mickiewicz.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mickiewicz.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów dla III LO im. A. Mickiewicza w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514776bf-b452-40b8-9e1e-801c684295f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny+ Priorytet FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji, Działanie: FESL.06.02-Kształcenie ogólne
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-514776bf-b452-40b8-9e1e-801c684295f33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy eZamówienia znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl zwanej dalej Platformą.
2) Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy, która została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3) Odnośnik do prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-514776bf-b452-40b8-9e1e-801c684295f3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest dostęp do sieci Internet oraz:
1. 1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDDb. zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
b. zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
1. Chrome 66.0 lub nowsza
2. Firefox 59.0 lub nowszy
3. Safari 11.1 lub nowsza
4. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
4) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1.1 specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku
postępowania jest: Dyrektor III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Katowicach, ul. Mickiewicza 11, Katowice
Dyrektor II LO Katowicach wyznaczył inspektora ochrony danych, e-mail:
iod@jednostki.cuw.katowice.pl
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów dla III LO im. A. Mickiewicza w Katowicach”. IIILO.271.1.2025
Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4
maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz
zgodnie z przepisami krajowymi.
Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu
postępowania oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Szczegółowe postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IIILO.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i konfiguracji:
a) 10 sztuk komputerów typu All-in-one (AIO) wraz z oprogramowaniem i akcesoriami. Zamówienie obejmuje dostawę komputerów typu AiO do realizacji zajęć dydaktycznych, przeznaczonych do pracy w aplikacjach przeglądarkowych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej oraz typowych aplikacji biurowych. Komputery należy dostarczyć wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem do aktualizacji sterowników oraz oprogramowaniem antywirusowym i akcesoriami – klawiaturą przewodową (10 szt.) oraz myszką przewodową (10 szt.).
b) 20 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.
Zamówienie obejmuje dostawę komputerów przenośnych typu notebook do realizacji zajęć dydaktycznych, przeznaczonych do pracy w aplikacjach przeglądarkowych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej oraz typowych aplikacji biurowych. Komputery należy dostarczyć wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem do aktualizacji sterowników. W ramach zamówienia należy także dostarczyć ładowarki do laptopów (20 szt.), torby (20 szt.) do przenoszenia laptopów oraz bezprzewodowe myszy laserowe (20 szt.).
3) Szczegółowy opis zamawianego sprzętu znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1a do SWZ)
4) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości wynosił:
a) dla komputerów typu AiO - minimum 50 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia stanowi kryterium oceny ofert.
Okres gwarancji dla akcesoriów minimum 24 miesiące
b) dla laptopów - minimum 36 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia stanowi kryterium oceny ofert.
Okres gwarancji dla akcesoriów minimum 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej na podstawie oświadczeń złożonych w druku oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywał), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną dostawę w zakresie dostarczenia sprzętu komputerowego tj. co najmniej jedną dostawę komputerów AiO oraz/lub laptopów na kwotę minimum 50 000,00 PLN brutto oraz przedłoży dowody czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Opisy dostarczanych produktów. Przez „opisy” Zamawiający rozumie karty katalogowe zaproponowanego sprzętu, potwierdzające wymogi opisane w zał. 1a2. Wydruki ze strony https://www.cpubenchmark.net potwierdzające osiągnięcie dla procesora AiO i laptopów minimum 18500 pkt w testach PassMark CPU Benchmark
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Opisy dostarczanych produktów. Przez „opisy” Zamawiający rozumie karty katalogowe zaproponowanego sprzętu, potwierdzające wymogi opisane w zał. 1a2. Wydruki ze strony https://www.cpubenchmark.net potwierdzające osiągnięcie dla procesora AiO i laptopów minimum 18500 pkt w testach PassMark CPU Benchmark
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany złożyć ofertę na formularzu (zał.1 oraz 1a do SWZ). Formularze te nie podlegają uzupełnieniu.2) Przedmiotowe środki dowodowe
3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4) Do oferty wykonawca załącza również, jeśli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ten nie podlega uzupełnieniu) - wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
d) W sytuacji, gdy dokumenty składane wraz z ofertą lub w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa - zastrzeżenie tajemnicy wraz z uzasadnieniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ