BZP: Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej przez okres 24 miesięcy
10.10.2025
2025/BZP 00469363/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469363
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00426227
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych dostaw żąda złożenia wraz z ofertą wymienionych poniżej przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej- treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2) Karty katalogowe producenta lub inne materiały producenta potwierdzające parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności skład, gramaturę i przepuszczalność, zawierające numery katalogowe oraz zdjęcia/rysunki zaoferowanego asortymentu.
3) Instrukcje użytkowania/ prania w pralniach przemysłowych.
4) Wyniki badań potwierdzające zgodność asortymentu z normą PN-EN 13795.
5) Dokument potwierdzający wytrzymałość materiału na ilość cykli prania ( minimum 50 cykli prania).
6) Próbki do oceny zgodności dla pakietu nr 1 oznakowane nadrukiem o dowolnej treści, w kolorze
i wielkości liter opisanych w formularzu cenowym (łącznie 4 garnitury):
– garnitury w rozmiarze XXL- 2 szt.
- garnitury w rozmiarze XXXL – 2 szt.
Protokół oceny zgodności próbek stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Ocena zaoferowanych próbek odzieży zostanie dokonana w dwóch etapach:
I etap- Weryfikacja przekazanych próbek pod względem zgodności z wytycznymi (liczba próbek, rozmiar, kolor, materiał, nadruk).
W sytuacji niezłożenia próbek lub złożenia nieodpowiednich wzorców, wykonawca zostanie wezwany do uzupełnienia próbek.
II etap – ocena próbek, które przeszły pozytywnie Etap I.
Garnitury- po 1 komplecie w rozmiarze XXL i XXXL zostaną przetestowane przez lekarzy oraz poddane procesowi prania.
Drugi komplet będzie stanowił próbkę wzorcową, do której zostaną porównane wyprane próbki, a także późniejsze dostawy na etapie realizacji umowy.
Próbki będą poddane 3 cyklom prania w warunkach przemysłowych z zastosowaniem środków piorących, zgodnie z zaleceniami producenta.
Ocena zgodności zostanie dokonana w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie przeprowadzonych cykli prania zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 4.
Jeżeli oceniania odzież nie spełni wszystkich wytycznych opisanych w załączniku nr 4, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust., 1 pkt 5 ustawy PZP.
7) Próbki wzorcowe oznakowane nadrukiem o dowolnej treści w kolorze i wielkości liter opisanych w formularzu cenowym:
- dla pakietu nr 2- 1 szt.
- dla pakietu nr 3 (poz. 1 i 2)- po 1 szt.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe środki dowodowe zostały sporządzone w formie elektronicznej i opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - nie dotyczy próbek.
3. W sytuacji, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały sporządzone w formie elektronicznej i opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez ich wystawcę (upoważniony podmiot) należy przekazać je w takiej formie.
4. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione w formie papierowej należy przekazać cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę
5. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) Oferty, które nie będą zawierały przedmiotowych środków dowodowych zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy PZP.
6. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) do ppkt 7) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
Po zmianie:
1. Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych dostaw żąda złożenia wraz z ofertą wymienionych poniżej przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej- treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2) Karty katalogowe producenta lub inne materiały producenta potwierdzające parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności skład, gramaturę i przepuszczalność, zawierające numery katalogowe oraz zdjęcia/rysunki zaoferowanego asortymentu.
3) Instrukcje użytkowania/ prania w pralniach przemysłowych.
4) Wyniki badań potwierdzające zgodność asortymentu z normą PN-EN 13795.
5) 5) Dokument potwierdzający wytrzymałość materiału na ilość cykli prania ( minimum 100 cykli prania).
6) Próbki do oceny zgodności dla pakietu nr 1 oznakowane nadrukiem o dowolnej treści, w kolorze
i wielkości liter opisanych w formularzu cenowym (łącznie 4 garnitury):
– garnitury w rozmiarze XXL- 2 szt.
- garnitury w rozmiarze XXXL – 2 szt.
Protokół oceny zgodności próbek stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Ocena zaoferowanych próbek odzieży zostanie dokonana w dwóch etapach:
I etap- Weryfikacja przekazanych próbek pod względem zgodności z wytycznymi (liczba próbek, rozmiar, kolor, materiał, nadruk).
W sytuacji niezłożenia próbek lub złożenia nieodpowiednich wzorców, wykonawca zostanie wezwany do uzupełnienia próbek.
II etap – ocena próbek, które przeszły pozytywnie Etap I.
Garnitury- po 1 komplecie w rozmiarze XXL i XXXL zostaną przetestowane przez lekarzy oraz poddane procesowi prania.
Drugi komplet będzie stanowił próbkę wzorcową, do której zostaną porównane wyprane próbki, a także późniejsze dostawy na etapie realizacji umowy.
Próbki będą poddane 3 cyklom prania w warunkach przemysłowych z zastosowaniem środków piorących, zgodnie z zaleceniami producenta.
Ocena zgodności zostanie dokonana w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie przeprowadzonych cykli prania zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 4.
Jeżeli oceniania odzież nie spełni wszystkich wytycznych opisanych w załączniku nr 4, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust., 1 pkt 5 ustawy PZP.
7) Próbki wzorcowe oznakowane nadrukiem o dowolnej treści w kolorze i wielkości liter opisanych w formularzu cenowym:
- dla pakietu nr 2- 1 szt.
- dla pakietu nr 3 (poz. 1 i 2)- po 1 szt.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe środki dowodowe zostały sporządzone w formie elektronicznej i opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - nie dotyczy próbek.
3. W sytuacji, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały sporządzone w formie elektronicznej i opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez ich wystawcę (upoważniony podmiot) należy przekazać je w takiej formie.
4. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione w formie papierowej należy przekazać cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę
5. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) Oferty, które nie będą zawierały przedmiotowych środków dowodowych zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy PZP.
6. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) do ppkt 7) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie