BZP: DOSTAWA PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
13.10.2025
2025/BZP 00470496/01
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510286697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Półwysep Czterech Wiatrów
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszk.mragowo@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: woszkmragowo.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51d73969-ea62-4c04-8fda-7d8f053cf1a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115253/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa produktów ogólnospożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji i przekazywanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą platformy zakupowej dostępnej pod adresem : https://platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdującego się na stronie danego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert dla Wykonawców dostępnej na stronie Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych owoców i warzyw.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załączniki nr 2A do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 1 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1A do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2A do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2B do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 2 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1B do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2B do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2C do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 3 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1C do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2C do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określają załącznik nr 2D do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 4 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1D do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2D do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i tłuszczy roślinnych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załączniki nr 2E do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 5 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1E do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2E do SWZ (Formularze kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2F do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 6 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1F do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2F do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kaw, herbat.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2G do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 7 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1G do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2G do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań instant.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2H do SWZ/ do Umowy. Załącznik stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowi dla części nr 8 zamówienia dokument określony w Załączniku nr 1H do SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2H do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) zgodnie z wymaganiami prawa żywnościowego w asortymencie, cenach i maksymalnych ilościach o minimalnym okresie przydatności do spożycia określonym w OPZ.Zamawiający w terminie do 31 października 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia w terminie do 31 października 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto zamówienia podstawowego. Realizacja Umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących). W związku z powyższym Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać niżej wymienione aktualne dokumenty (w tym również przez okres obowiązywania Umowy), które okaże na żądanie Zamawiającego:1. Potwierdzenie wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP, potwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia (Umowy) oraz do zapewnienia właściwej jakości tych artykułów;
2. Aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2023 r. poz. 1448) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.