BZP: Dostawa 66 zestawów balistycznych (kamizelka kulo - i odłamkoodporna, hełm kulo – i odłamkoodporny , przyłbica ochronna, gogle taktyczne) dla 6 komend PSP (zamówienie łączone).
15.10.2025
2025/BZP 00477302/01
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 66 zestawów balistycznych (kamizelka kulo - i odłamkoodporna, hełm kulo – i odłamkoodporny , przyłbica ochronna, gogle taktyczne) dla 6 komend PSP (zamówienie łączone).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210971043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 953778404
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@strazgorzow.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gorzow-wielkopolski
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 925-17-31-616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 65A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-nowa-sol
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 596-152-44-16
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokitniańska
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miedzyrzecz
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 927-168-23-41
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Plater 8
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-sulecin
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelce Krajeńskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-245-92-81
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-strzelce-krajenskie
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 927-16-82-335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cegielniana 13
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-swiebodzin
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamówienie wspólne. Zamawiający prowadzący: KM PSP Gorzów Wlkp. Współzamawiający: KP PSP Nowa Sól,
Międzyrzecz, Sulęcin, Strzelce Krajeńskie, Swiebodzin.
Podział obowiązków:
– KM PSP Gorzów Wlkp.: przygotowanie i publikacja ogłoszenia/SWZ, komunikacja, przyjęcie i otwarcie ofert, badanie i
ocena,
wybór/unieważnienie, dokumentacja i środki ochrony prawnej, zawarcie jednej umowy w imieniu własnym i
Współzamawiających, koordynacja realizacji i „Matrycy Części”.
– Współzamawiający: udział merytoryczny, odbiór ilościowo-jakościowy swojej Części (protokół per komenda),
przyjmowanie faktur i płatność za własną Część, obsługa gwarancji/rękojmi (z kopią do KM PSP Gorzów Wlkp.).
Dostawa: centralnie do KM PSP Gorzów Wlkp.; kompletacja/pakowanie/oznaczenie per komenda wg Matrycy Części.
Wyjaśnienie: „Część/Części” = wewnętrzne jednostki rozliczeniowo-odbiorowe; nie jest to podział na części w rozumieniu
Pzp i nie dopuszcza ofert częściowych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 66 zestawów balistycznych (kamizelka kulo - i odłamkoodporna, hełm kulo – i odłamkoodporny , przyłbica ochronna, gogle taktyczne) dla 6 komend PSP (zamówienie łączone).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2be8493-3959-405a-b5a5-0e71e593ea24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114783/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa 66 zestawów balistycznych (hełm odłamko - kuloodporny z przyłbicą, kamizelka kuloodporna miękka, gogle balistyczne) dla 6 komend PSP (zamówienie łączone).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystka korespondencja wyłącznie
przez Platformę Zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn
(formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” / moduł składania ofert).
Wymagania techn.-organizacyjne: stały Internet ≥512 kb/s; komputer PC/Mac; aktualna przeglądarka (IE ≥10, Chrome, Firefox,
Edge, Safari); włączony JavaScript; czytnik PDF; kodowanie UTF-8. Dopuszczalne formaty plików: PDF (zalecany), DOC/DOCX,
XLS/XLSX, ODT/ODS, JPG/JPEG, PNG, ZIP/7Z (bez haseł). Podpisy: oferta – kwalifikowany podpis elektroniczny (PAdES/XAdES);
pozostałe dokumenty – kwalifikowany lub (jeśli SWZ tak stanowi) podpis zaufany. Zalecany kwalifikowany znacznik czasu. Limity:
załącznik do oferty do 150 MB, w korespondencji do 500 MB. Datą doręczenia jest czas systemowy Platformy. Instrukcje dla
wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PTT.2370.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 66 zestawów balistycznych (kamizelka zewnętrzna kulo - i odłamkoodporna, hełm kulo – i odłamkoodporny, przyłbica ochronna do hełmu kulo i odłamkoodpornego, gogle taktyczne) dla 6 komend PSP. Wymagane poziomy
ochrony zgodne z OPZ.
Dostawa centralna do KM PSP Gorzów Wlkp. Bez ofert częściowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewidziane zgodnie z art. 455 Pzp oraz §10 umowy, m.in.:– korekta terminu realizacji (siła wyższa, zakłócenia dostaw, koordynacja, ograniczenia budżetowe),
– zmiany asortymentowe równoważne (bez pogorszenia parametrów i bez wzrostu ceny),
– dostosowanie do zmian prawa oraz stawek VAT,
– zmiany porządkowe/organizacyjne (dane stron, osoby do kontaktu, miejsce/organizacja dostaw),
– aktualizacja Matrycy Części (bez zmiany ilości/ceny).