BZP: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z beczkowozem na wodę pitną w ramach zadania pn.: Doposażenie Gminy Lipinki w sprzęt na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
21.10.2025
2025/BZP 00487865/01
Gmina Lipinki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z beczkowozem na wodę pitną w ramach zadania pn.: Doposażenie Gminy Lipinki w sprzęt na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipinki 53
1.4.2.) Miejscowość: Lipinki
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 134477021
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487865
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00480013
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Część 1: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
2. Przedmiot dostawy powinien być fabrycznie nowy, nienoszący śladów użytkowania, kompletny, charakteryzujący się parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, wolny od wad fizycznych, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz niebędący przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ
Po zmianie:
1. Część 1: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
2. Przedmiot dostawy powinien być fabrycznie nowy, nienoszący śladów użytkowania, kompletny, charakteryzujący się parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, wolny od wad fizycznych, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz niebędący przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ poprawiony
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Część 2: Zakup i dostawa beczkowozu na wodę pitną
2. Przedmiot dostawy powinien być fabrycznie nowy, nienoszący śladów użytkowania, kompletny, charakteryzujący się parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, wolny od wad fizycznych, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz niebędący przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1. Część 2: Zakup i dostawa beczkowozu na wodę pitną
2. Przedmiot dostawy powinien być fabrycznie nowy, nienoszący śladów użytkowania, kompletny, charakteryzujący się parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, wolny od wad fizycznych, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania, nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz niebędący przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ poprawiony.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno– użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia
2. Specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
1) Uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno– użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 poprawiony
2. Specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno – użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia
2. Specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
1) Uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno – użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 poprawiony
2. Specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
d) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z rozdziałem 8 SWZ (tj. uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno– użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzenia spełnienia minimalnych warunków techniczno- użytkowych wymaganych przez Zamawiającego)
Do umowy należy dołączyć:
1) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej przedłożyć umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
2) przedłożyć wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia.
Po zmianie:
Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
d) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z rozdziałem 8 SWZ (tj. uzupełniony załącznik nr 7A do SWZ – minimalne wymagania techniczno– użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 poprawiony oraz specyfikacja katalogowa lub handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzenia spełnienia minimalnych warunków techniczno- użytkowych wymaganych przez Zamawiającego)
Do umowy należy dołączyć:
1) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej przedłożyć umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
2) przedłożyć wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-24 11:00
Po zmianie:
2025-10-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-24 11:30
Po zmianie:
2025-10-27 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-22
Po zmianie:
2025-11-25