BZP: „Dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części”
22.10.2025
2025/BZP 00489343/01
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.8.) Numer faksu: przetargi@polatom.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4bbcc6-ba84-4803-80ec-3029e4d7e18b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.polatom.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/polatom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe wymagania określa SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe wymagania określa SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowe wymagania określa SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 67/P/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń czystych oraz magazynowych w podziale na części. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A1 do SWZ;
Część 2 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A2 do SWZ;
Część 3 – dostawa fabrycznie nowych mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A3 do SWZ;
Część 4 – dostawa fabrycznie nowego dygestorium zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A4 do SWZ;
Część 5 – dostawa fabrycznie nowych mebli (szafek magazynowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A5 do SWZ;
Część 6 – dostawa fabrycznie nowych foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych i innych warunków zawiera Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 do SWZ.
3. W zakresie części nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 4 (dygestorium do Magazynu Surowców) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie, montaż, podłączenie do instalacji w obrębie urządzenia oraz szkolenie dla pracowników Zamawiającego.
W zakresie części nr 5 (szafki magazynowe) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
W zakresie części nr 6 (fotele) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego - NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock.
5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu wszystkich, wymaganych w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik A1/A2/A3/A4/A5/A6 czynności oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena (brutto) zamówienia 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotą podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej
W zakresie części 5
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem była dostawa szaf, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 4 500 PLN netto każda.
UWAGA:
Do przeliczania wartości zrealizowanych przez wykonawcę dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych dostaw - Załącznik Nr 4, z dokumentami potwierdzającymi ich prawidłową realizację.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub w opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:W zakresie części 1 - dokumenty techniczne potwierdzające właściwości, parametry i wymagane normy dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A1 do SWZ, tj. dokumenty techniczne potwierdzające iż meble laboratoryjne są wykonane ze stali nierdzewnej w gatunku min. AISI 304.
W zakresie części 4 – dokumenty techniczne potwierdzające właściwości, parametry i wymagane normy dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A4 do SWZ (w punkcie 3), katalogi producenta dygestorium zawierające fotografie, rysunki techniczne z wymiarami oraz opisy, potwierdzające parametry techniczne oferowanego dygestorium.
Katalog, karta techniczna winna zawierać co najmniej wymagane w opisie parametry oraz zdjęcie w kolorze w formacie A5 lub większym);
W zakresie części 5 - dokumenty techniczne potwierdzające właściwości, parametry i wymagane normy dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A5 do SWZ katalogi producenta szafek zawierające fotografie, rysunki techniczne z wymiarami oraz opisy, potwierdzające parametry techniczne oferowanych mebli.
Katalog, karta techniczna winna zawierać co najmniej wymagane w opisie parametry oraz zdjęcie w kolorze w formacie A5 lub większym);
2. Zamawiający wymaga aby przedmiotowe środki dowodowe były złożone w języku polskim.
3. Przedmiotowe środki dowodowe muszą być złożone wraz z ofertą jako Oryginały w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym.
4. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy.
6. Zamawiający informuje, że dokumenty zamówienia przez niego opracowane: Załącznik A4/A5 do SWZ zawierające minimalne parametry techniczne nie stanowią przedmiotowego środka dowodowego, tj. opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia, karty katalogowej oferowanego urządzenia o których mowa w powyższym rozdziale.