BZP: „Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Staszów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”
22.10.2025
2025/BZP 00490814/01
GMINA STASZÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Staszów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.4.2.) Miejscowość: Staszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490814
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00468234
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki, pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2025 roku. Koparko-ładowarka musi posiadać wymagane prawem homologacje.
Dostawca zapewni pierwszy nieodpłatny przegląd w cenie maszyny.
Wymagania dodatkowe:
1) W momencie odbioru koparko-ładowarki Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” lub równoważną na oferowaną koparko-ładowarkę.
2) Zakupiony Sprzęt powinien być dostarczony pod adres ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów.
3) Wykonawca przeszkoli w ramach zaoferowanej ceny operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
4) Wykonawca powinien być autoryzowanym dostawcą maszyn budowlanych w Polsce.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 SWZ (w tym załącznik nr 3 do projektu umowy - opis specyfikacji technicznej koparko-ładowarki). Wskazane, w załączniku nr 3 do projektu umowy, parametry stanowią minimum jakie musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia. W przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia posiadał będzie parametry mniejsze od ustalonych jako minimalne, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SWZ.
3. Przedmiotowe Zamówienie będzie realizowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi na koparko-ładowarkę, licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez limitu mth na cały okres obowiązywania gwarancji (na silnik, wszystkie podzespoły, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie, wady materiałowe i fabryczne), na okres minimum 1 roku.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
5. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
6. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki, pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2025 roku.
Dostawca zapewni pierwszy nieodpłatny przegląd w cenie maszyny.
Wymagania dodatkowe:
1) W momencie odbioru koparko-ładowarki Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” lub równoważną na oferowaną koparko-ładowarkę.
2) Zakupiony Sprzęt powinien być dostarczony pod adres ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów.
3) Wykonawca przeszkoli w ramach zaoferowanej ceny operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
4) Wykonawca powinien być autoryzowanym dostawcą maszyn budowlanych w Polsce.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 SWZ (w tym załącznik nr 3 do projektu umowy - opis specyfikacji technicznej koparko-ładowarki). Wskazane, w załączniku nr 3 do projektu umowy, parametry stanowią minimum jakie musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia. W przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia posiadał będzie parametry mniejsze od ustalonych jako minimalne, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SWZ.
3. Przedmiotowe Zamówienie będzie realizowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi na koparko-ładowarkę, licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez limitu mth na cały okres obowiązywania gwarancji (na silnik, wszystkie podzespoły, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie, wady materiałowe i fabryczne), na okres minimum 1 roku.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
5. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
6. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-24 10:00
Po zmianie:
2025-10-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-24 10:15
Po zmianie:
2025-10-27 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-22
Po zmianie:
2025-11-25