BZP: Dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej PSP w Jarosławiu w ramach Programu OC i OL na lata 2025 - 2026
23.10.2025
2025/BZP 00493453/01
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JAROSŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej PSP w Jarosławiu w ramach Programu OC i OL na lata 2025 - 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JAROSŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpjaroslaw@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-jaroslaw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej PSP w Jarosławiu w ramach Programu OC i OL na lata 2025 - 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dde8b9a-16f3-4047-a657-761e871d2f62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00407732/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej PSP w Jarosławiu w ramach Programu OC i OL na lata 2025 - 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dde8b9a-16f3-4047-a657-761e871d2f623.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komputer PC o parametrach minimum:
a) Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy
- OSX/, Mac OS 10.10,
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
- Chrome 66.0 lub nowsza
- Firefox 59.0 lub nowszy
- Safari 11.1 lub nowsza
- Edge 14.0 i nowsze
2) Tablet/Telefon o parametrach minimum:
a) 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b) zainstalowana przeglądarka:
- Chrome 61 lub nowsza
3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w
przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java
Script, oraz cookies;
4) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
5) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS
1.2,
6) dane oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8
7) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera
i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POT.2370.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa motopompy przewoźnej do wody
zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność motopompy.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest
zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4. W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ.
5. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.
6. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie.
7. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – składane
indywidualnie przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia - oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, pełnomocnictwo
należy złożyć razem z ofertą.
8. Niezależnie od powyższych postanowień, sposób przygotowania oferty określają
postanowienia rozdziału X, które stosuje się również do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Dokumenty wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia należy składać w formie i na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia osobistego wykonania kluczowych
zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.
11. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty i ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.