BZP: „Zakup wraz z dostawą agregatów prądotwórczych oraz przyczep transportowych” w ramach zadania polegającego na realizacji Programu OLiOC
23.10.2025
2025/BZP 00493504/01
GMINA NOWA BRZEŹNICA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą agregatów prądotwórczych oraz przyczep transportowych” w ramach zadania polegającego na realizacji Programu OLiOC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA BRZEŹNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 103
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Brzeźnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-331
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowabrzeznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowabrzeznica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą agregatów prądotwórczych oraz przyczep transportowych” w ramach zadania polegającego na realizacji Programu OLiOC
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c67da8-6fb1-4aeb-906b-065320169fda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043100/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą agregatów prądotwórczych oraz przyczep transportowych” w ramach zadania polegającego na realizacji Programu OLiOC
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Marketplanet. Dopuszczalny format
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB.
Pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale I SWZ - IDW.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w Rozdziału I
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą agregatów prądotwórczych oraz przyczep transportowych” w ramach zadania polegającego na realizacji Programu OLiOC tj.:
1. Zakup i dostawa 3 szt. agregatów prądotwórczych o minimalnej mocy 50 kW;
2. Zakup i dostawa 3 szt. przyczep transportowych przystosowanych do przewozu w/w agregatów;
3. Zakup i dostawa 9 szt. agregatów prądotwórczych o minimalnej mocy 3,2 kW.
Szczegółowy opis zamówienia przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Rozdział V SWZ – Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
34223300-9 - Przyczepy