BZP: Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Rudzie Malenieckiej – etap II
27.10.2025
2025/BZP 00498129/01
GMINA RUDA MALENIECKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Rudzie Malenieckiej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 99A
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-242
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498129
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00491056
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz konfiguracja urządzeń (dla części I) i oprogramowania (dla części II) w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC); Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 w ramach zawartej umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1473/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
2) Zamówienie obejmuje zakup:
b) dla części II:
• rozszerzenia oprogramowania antywirusowego o funkcje EDR.
Oferty można składać w odniesieniu do każdej z części (na każdą część Wykonawca składa tylko jedną ofertę).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3B do SWZ – dla części II.
4) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu do Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
5) Wszystkie dostarczone urządzenia oraz oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w pełni sprawne technicznie, pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji oraz spełniać wymagania określone w SWZ i załącznikach.
6) Zamawiający, w ramach:
b) części II wymaga zapewnienia licencji oprogramowania oraz wsparcia technicznego na okres 24 miesięcy (z możliwością przedłużenia licencji przez Zamawiającego w przyszłości).
7) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
8) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe), normy, oceny i specyfikacje techniczne mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w dokumentacji postępowania wskazano konkretne normy, oceny i specyfikacje techniczne, Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych przez te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Szczegóły w tym zakresie wskazano w pkt 4 niniejszego rozdz.
9) Wykonawca oświadcza, że podane przez niego w formularzu oferty informacje są zgodne z prawdą i że w przypadku wyboru jego oferty poniesie on pełną odpowiedzialność za realizację zamówienia zgodnie z wymienionymi w dokumentach zamówienia warunkami.
10) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia ujęte SWZ, a nie ujęte w udostępnionych dokumentach lub nie ujęte w SWZ a ujęte w udostępnionych dokumentach winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
11) W przypadku rozbieżności w poszczególnych dokumentach zamówienia obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego niezwłocznie. Ewentualne niezgodności należy wyjaśnić w formie zapytań do treści SWZ.
12) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają projekty umów stanowiące załącznik nr 4B do SWZ dla części II.
13) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do podania telefonów kontaktowych i numerów faksów niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz konfiguracja urządzeń (dla części I) i oprogramowania (dla części II) w ramach Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC); Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 w ramach zawartej umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1473/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
2) Zamówienie obejmuje zakup:
b) dla części II:
• rozszerzenia oprogramowania antywirusowego o funkcje EDR.
Oferty można składać w odniesieniu do każdej z części (na każdą część Wykonawca składa tylko jedną ofertę).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3B do SWZ – dla części II.
4) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu do Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
5) Wszystkie dostarczone urządzenia oraz oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w pełni sprawne technicznie, pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji oraz spełniać wymagania określone w SWZ i załącznikach.
6) Zamawiający, w ramach:
b) części II wymaga zapewnienia przedłużenia licencji na obecnie wykorzystywane oprogramowanie antywirusowe Eset oraz jego rozszerzenia o funkcje EDR zgodne z OPZ na 35 stanowisk na okres 24 miesięcy oraz zapewnienie wsparcia technicznego producenta lub autoryzowanego partnera producenta w okresie trwania tej licencji, dostęp do aktualizacji oprogramowania w tym okresie oraz pomoc w aktywacji oprogramowania antywirusowego z funkcją EDR (z możliwością przedłużenia licencji przez Zamawiającego w przyszłości.
7) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
8) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe), normy, oceny i specyfikacje techniczne mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w dokumentacji postępowania wskazano konkretne normy, oceny i specyfikacje techniczne, Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych przez te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Szczegóły w tym zakresie wskazano w pkt 4 niniejszego rozdz.
9) Wykonawca oświadcza, że podane przez niego w formularzu oferty informacje są zgodne z prawdą i że w przypadku wyboru jego oferty poniesie on pełną odpowiedzialność za realizację zamówienia zgodnie z wymienionymi w dokumentach zamówienia warunkami.
10) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia ujęte SWZ, a nie ujęte w udostępnionych dokumentach lub nie ujęte w SWZ a ujęte w udostępnionych dokumentach winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
11) W przypadku rozbieżności w poszczególnych dokumentach zamówienia obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego niezwłocznie. Ewentualne niezgodności należy wyjaśnić w formie zapytań do treści SWZ.
12) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają projekty umów stanowiące załącznik nr 4B do SWZ dla części II.
13) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do podania telefonów kontaktowych i numerów faksów niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-30 10:00
Po zmianie:
2025-11-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-30 10:30
Po zmianie:
2025-11-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-03