BZP: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, druków, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek II
27.10.2025
2025/BZP 00498381/01
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, druków, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292793
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Cibórz 5
1.4.2.) Miejscowość: Cibórz
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jozwiak@ciborz.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498381
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00485206
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
5.1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów (dokumenty należy złożyć wraz z ofertą):
- karty katalogowe oferowanych produktów – dotyczy zadania 1,
- broszury informacyjne producenta lub dystrybutora – dotyczy zadania 1,
- instrukcje obsługi lub eksploatacji – dotyczy zadanie 3,
- zdjęcia oferowanych materiałów (np. wygląd zewnętrzny, komponenty) – dotyczy zadania 1 i 3
5.2 Przedmiotowe środki dowodowe muszą jednoznacznie potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
Po zmianie:
5.1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów (dokumenty należy złożyć wraz z ofertą):
5.1.1 Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/ prospekcie/ folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji i jakiego zadania (Załącznika nr 2.1, 2.3 do SWZ) dotyczy dany zapis celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie.
5.1.2 Wydajność tonerów musi zostać potwierdzona dołączonymi do oferty certyfikatami wykonanymi zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24712 (zgodnie z tabelą nr 12 w załączniku nr 2.3 do SWZ) lub normami równoważnymi wykonanymi przez niezależne akredytowane jednostki badawcze. Z załączonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy;
5.2 Zamawiający zastrzega, że jeżeli Wykonawca, nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie 3 dni. W przypadku, o którym mowa powyżej, wezwania do uzupełnienia nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.3 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
- karty katalogowe oferowanych produktów – dotyczy zadania 1,
- broszury informacyjne producenta lub dystrybutora – dotyczy zadania 1,
- instrukcje obsługi lub eksploatacji – dotyczy zadanie 3,
- zdjęcia oferowanych materiałów (np. wygląd zewnętrzny, komponenty) – dotyczy zadania 1 i 3
- Raporty z testów wydajności materiałów eksploatacyjnych, sporządzone przez niezależne laboratorium badawcze posiadające akredytację udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA), potwierdzające równoważność oferowanych produktów względem materiałów oryginalnych – dotyczy zadania 3
Raporty muszą spełniać następujące wymagania:
a) Dotyczyć każdego oferowanego materiału eksploatacyjnego.
b) Być sporządzone zgodnie z aktualnymi normami:
o ISO/IEC 19752:2017 – dla monochromatycznych tonerów do drukarek laserowych,
o ISO/IEC 19798:2017 – dla kolorowych tonerów do drukarek laserowych,
o ISO/IEC 24711:2021 – dla monochromatycznych tuszy do drukarek atramentowych,
o ISO/IEC 24712:2021 – dla kolorowych stron testowych.
c) Zawierać szczegółowe wyniki testów wydajności, umożliwiające ocenę zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Po zmianie:
Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/ prospekcie/ folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji i jakiego zadania (Załącznika nr 2.1, 2.3 do SWZ) dotyczy dany zapis celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie.
5.1.2 Wydajność tonerów musi zostać potwierdzona dołączonymi do oferty certyfikatami wykonanymi zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24712 (zgodnie z tabelą nr 12 w załączniku nr 2.3 do SWZ) lub normami równoważnymi wykonanymi przez niezależne akredytowane jednostki badawcze.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-29 10:00
Po zmianie:
2025-10-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-29 10:30
Po zmianie:
2025-10-31 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-11-30