BZP: Dostawa tlenu medycznego ciekłego do zbiorników wraz z parownicami będących własnością Zamawiającego oraz dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z ich dzierżawą
29.10.2025
2025/BZP 00503389/01
Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tlenu medycznego ciekłego do zbiorników wraz z parownicami będących własnością Zamawiającego oraz dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z ich dzierżawą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tlenu medycznego ciekłego do zbiorników wraz z parownicami będących własnością Zamawiającego oraz dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z ich dzierżawą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7d4310-6611-4829-8fac-9e472da00c91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa tlenu medycznego ciekłego i w butlach wraz z dzierżawą butli (2025)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,214329,97ee025be9736b8a8d6068a5322b4391.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale III SWZ, komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektron. w rozumieniu ustawy z
dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: poprzez Platformę Przetargową CPiT w Bystrej pod adresem:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,214329,97ee025be9736b8a8d6068a5322b4391.html (zwanej dalej zamiennie
Platformą Przetargową) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zp@szpitalbystra.pl lub tszatanik@szpitalbystra.pl
oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu ofertowym lub w innych dokumentach
przekazanych Zamawiającemu. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji,
które nie są istotne, o ile ich treść jest udokumentowana protokołem, notatką. Forma komunikacji za pomocą poczty elektr. nie
dotyczy złożenia oferty, należy je składać wyłącznie poprzez Platformę Przetargową.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został określony w rozdz. III SWZ:
1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym z warstwą elektroniczną - wyłącznie poprzez Platformę Przetargową. Ilekroć w SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową (o ile dotyczy)
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę Przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy Przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy Przetargowej
(https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html).
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu korzystania z Platformy Przetargowej
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy Przetargowej - pod adresem: https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy Przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA, ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od pon. do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy Przetargowej.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy, nr ogłoszenia BZP, lub numerem postępowania nadanym przez Platformę.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, (o ile dotyczy) pełnomocnictwo,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 8, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ .
10. Wszelki informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa).
11. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z póź. zm.), dalej „RODO”, informujemy że:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych Zamawiającemu jest CPiT w Bystrej z siedzibą w Bystrej (43-360) przy ul. J. Fałata 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w CPiT w Bystrej możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpitalbystra.pl, tel. 33 499 18 01
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO oraz obowiązek informacyjny przewidziany w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochronie prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane związku z udziałem w danym postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 i art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w zał. nr 1 do SWZ.
10. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
11. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 36/Dz.ZP/380/Dz.AE/22/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO CIEKŁEGO DO ZBIORNIKÓW WRAZ Z PAROWNICAMI BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO:
a) Sukcesywne dostawy tlenu ciekłego do zbiornika Zamawiającego SCS11/18,5 bar o pojemności 10900 kg wraz z parownicą usytuowanego na terenie siedziby Zamawiającego przy Pawilonie nr 4 oraz sukcesywne dostawy tlenu ciekłego do zbiornika Zamawiającego SCS 6/18,5 bar o pojemności 6400 kg wraz z parownicą usytuowanego na terenie siedziby Zamawiającego przy Pawilonie nr 2, nr 3;
b) Wykonawca w terminie 1 dnia od rozpoczęcia realizacji umowy zobowiązany jest do dostosowania przyłącza do tankowania do zbiorników tlenu Zamawiającego w celu możliwości zaopatrzenia zbiornika w tlen medyczny ciekły (jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy) we własnym zakresie i na własny koszt;
c) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dostaw cząstkowych na podstawie przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego. Dostawa winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych (kryterium oceniane), przypadających od poniedziałku do piątku, od chwili otrzymania zamówienia w godzinach pracy Zamawiajacego od 8:00 do 14:00,
d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym, specjalistycznym środkiem transportu o maksymalnej ładowności do 11 ton (w związku z ograniczonymi warunkami dojazdu) w godzinach pracy Zamawiającego,
e) Wykonawca zobowiązany jest do każdej partii dostarczonego tlenu załączyć świadectwo kontroli jakości (certyfikat analityczny dostarczonej serii produktu ) oraz dowód dostawy. Wskazany dokument może zostać przekazany Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: apteka@szpitalbystra.pl oraz eksploatacja@szpitalbystra.pl najpóźniej w dniu dostawy.
f) Podstawą ewidencji dostaw tlenu będą dowody dostawy. Ilość zatankowanej do zbiorników cieczy określana będzie za pomocą przepływomierza posiadającego pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie na tankowanie zbiornika umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Wykonawca w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego przedłoży w/w dokument w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
g) Oferowany tlen będący produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 750 z późn. zm.) winien posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz musi zawierać nie mniej niż 99,5% tlenu i mieć co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia
h) Zamawiający gwarantuje wykonanie realizacji umowy o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości zamówienia wskazanej w umowie.
i) W przypadku wartości zrealizowanej części umowy nie mniejszej niż 70% podstawowej wartości zamówienia Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO SPRĘŻONEGO W BUTLACH WRAZ Z ICH DZIERŻAWĄ I TRANSPORTEM:
a) sukcesywne dostawy tlenu medycznego w butlach stalowych o poj. 50l (ciśnienie 200 bar), 10l (ciśnienie 150-200 bar) i butlach aluminiowych z zaworem zintegrowanym 2l (ciśnienie 200 bar) wraz z ich dzierżawą i transportem, których podstawą ewidencji dostaw będą dowody dostawy.
b) Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji umowy bezpłatnie udostępnić Zamawiającemu nosidła na butle 2 l w ilości 5 szt.
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać tlen medyczny w butlach atestowanych, oznakowanych etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi zgodnych z obowiązującymi normami. Na butli musi się znajdować data przydatności do użycia, data legalizacji oraz seria napełnionej butli.
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dostaw cząstkowych na podstawie przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego. Dostawa winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych (kryterium oceniane), przypadających od poniedziałku do piątku, od chwili otrzymania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego od 8:00 do 14:00,
e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym, specjalistycznym środkiem transportu posiadającym rampę rozładunkową umożliwiającą rozładunek z poziomu gruntu na swój koszt do Magazynu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. pracy Zamawiającego.
f) Oferowany tlen będący produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 750 z późn. zm.) winien posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz musi zawierać nie mniej niż 99,5% tlenu potwierdzone certyfikatem analitycznym serii (wskazany dokument może zostać przekazany Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej: apteka@szpitalbystra.pl oraz eksploatacja@szpitalbystra.pl najpóźniej w dniu dostawy), dostarczony tlen musi też mieć co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia
g) Zamawiający gwarantuje wykonanie realizacji umowy o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości zamówienia wskazanej w umowie.
h) W przypadku wartości zrealizowanej części umowy nie mniejszej niż 70% podstawowej wartości zamówienia Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokument potwierdzający, że obrót asortymentu będący przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawa tj. aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo Ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany tlen medyczny jest produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne posiada aktualne i ważne pozwolenie dalej zwane „pozwoleniem” na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego, oraz, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał ważne i aktualne dopuszczenie do obrotu będącym produktem leczniczym – oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany tlen medyczny jest produktem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne posiada aktualne i ważne pozwolenie dalej zwane „pozwoleniem” na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego, oraz, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał ważne i aktualne dopuszczenie do obrotu będącym produktem leczniczym – oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektr. sporządzona na formularzu ofertowym,stanowiącym Zał. nr 1 do SWZ.
2) Zał. nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla Pakietu/Pakietów, na którą składana jest oferta)
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (Zał. nr 3 do SWZ).
4) Oświadczenie składają odrębnie: Wyk./ każdy spośród Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmioty trzecie (w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby). W przypadku wsp. ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Zał. nr 3 do SWZ), o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców (składa każdy z Wykonawców - każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). Ośw. te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Powyżej wskazane dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podp. elektron. lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym z warstwą elektroniczną.
5) W przypadku oferty Wyk. wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia należy złożyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ, złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
6) Pełnomocn. do reprezentowania Wyk. ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o
przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym z warstwą elektroniczną, lub jako cyfrowe
odwzorowanie dokumentu, sporządzonego jako dok. w postaci papierowej, opatrzone podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym z warstwą elektr.), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zam.).
7) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wyk. jest umocowana do jego reprezentowania, Zam. wymaga od wyk. złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, CEiDG lub innego właściwego rejestru. Wyk. nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dok. (stos. ośw. znajduje się w treści oferty – Zał. nr 1 do SWZ).
8) Wykonawca powinien załączyć do oferty Pełnomocn. lub inny dokument, z którego wynika umocowanie, gdy ofertę składa za pośr. pełnomocnika, którego umocowanie jako osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Dane pełnomocnictwo powinno obejmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wyk. zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dok. pełnom, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocn. powinno zostać złożone w oryg. w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr. lub w postaci elektron. opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym z warstwą elektroniczną przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy/Wykon. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestrowym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryg. przez notariusza bezpiecznym podp. elektron.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wyk. występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnom. do reprezent. ich w post. albo do reprezent. ich w postęp. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocn. do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.b) Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zam., zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocn. – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występ. w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
c) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zam. wyłącznie z pełnom.
d) W przyp. Wyk. wsp. ubiegających się o udziel. zam., w formularzu Oferta, stanowiącym Załączniki nr 1 do SWZ, należy wpisać jako Wyk. wszystkich Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zam., ze wskazaniem Lidera, czyli Wyk., który będzie posiadał pełnom. do reprezentowania wszystkich Wyk. wsp. ubiegających się o udzielenie zam..
e) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszyst. Wyk., występujących wsp. (przez upoważnionego pełnomocnika).
f) W przypadku Wyk. wsp. ubiegających się o udziel. zam., oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Zał. nr 3 do SWZ, składa każdy z Wyk. wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ośw. to potwierdza brak podstaw wykl. oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wyk. wykazuje spełnienie warun. udziału w postęp. (o ile warunki udziału w postęp. zostały sformułowane).
g) W przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zam., żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postęp. o udzielenie zam. publ.
h) W przypadku Wyk. wsp. ubiegających się o udzielenie zam., każdy z nich winien potwierdzić brak podstaw wykluczenia z udziału w postę. i złożyć oddzielnie podmiotowe środki dowodowe, na wezwanie Zam., (o ile zapisy SWZ tego wymagają / o ile dotyczy).
i) Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. posiada uprawnienia do prow. określonej działalności gosp. lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
j) W odn. do warunków dot. wyksz., kwalifik. zawodow. lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wyk. wsp. ubiegający się o udzielenie zam. mogą polegać na zdoln. tych z Wyk., którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
k) W przyp., o którym mowa w pkt h) i i), Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zam. dołączają do oferty ośw., z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wyk.
l) W przyp. Wyk. wsp. ubiegających się o udzielenie zam., przynajmniej jeden z nich winien spełnić warunek zdoln. technicznej lub zawodowej oraz złożyć podm. środki dow., na wezwanie Zam., o których mowa w Rozdz. II ust. 6 pkt II SWZ (o ile zapisy SWZ tego wymagają / o ile dotyczy).
m) Jeżeli została wybrana oferta Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zam. może przed zawarciem umowy w sprawie zam. publ. żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wyk.
n) Wyk. wsp. ubiegający się o udzielenie zam., których oferta zostanie wybrana, zobowiązani będą, po uprawomocn. się wyboru ich oferty, a przed podp. umowy, do określenia w formie pisemnej sposobu ich repr. wobec Zam., w tym w szczególności w zakresie składania przyjmowania ośw. wobec Zam., a także do wskazania Wyk. upr. do wystawiania faktur i otrzymywania należnych płatności. Dokonanie płatności należnych na podst. umowy do rąk uprawnionego Wyk., na rachunek przez niego wskazany, zwalnia Zam. ze zobow. do zapłaty wynagr. w stosunku do pozostałych Wyk.
o) Wyk. wsp. ubiegający się o udzielenie zam., ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezp. należyt. wykon. umowy (jeżeli takie jest wymagane przez Zam.)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały wprowadzone w projektach umów w zał. nr 6 do SWZ dotyczącym Pakietu nr 1 w paragrafie 7 , oraz w zał. nr 7 do SWZ dotyczącym Pakietu nr 2 w paragrafie 7. Zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany przewidziane w art 455 ustawy PZP. Wykonawcy przysługuje prawo waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z zapisami wskazanymi we wzorach umów.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,214329,97ee025be9736b8a8d6068a5322b4391.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wszelki informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoznacznym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część oferty skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na danej podstawie, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie wskazanej podstawy wykluczenia, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, co daje Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia. Zapisy dot. powyższego zostały wskazane w SWZ w rozdz. III ust. 6.
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. W związku z charakterem przedmiotu zamówienia (dostawa tlenu medycznego) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami informuje, że przedmiot zamówienia spełnia kryteria dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: tel. kontaktowy: 334991 810, e-mail: zp@szpitalbystra.pl, Tomasz Szatanik, Anna Dudek, Joanna Przybyłowicz