BZP: „Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) wraz z trzema przyczepami transportowymi.”
29.10.2025
2025/BZP 00504160/01
GMINA ZAWIERCIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            „Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) 
 wraz z trzema przyczepami transportowymi.”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
        „Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) 
 wraz z trzema przyczepami transportowymi.”    
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9094fdee-7a3b-4b29-942b-d8a809012506
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048617/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup 3 agregatów prądotwórczych ( 2x50KW, 1x80 KW)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4
rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz.
1513 z późn. zm), tj.:
1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w
formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w
formularzu ofertowym
lub
2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie
Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy
przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin
korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal
B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -
1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostał wymagania zgodnie z SWZ, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 
z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – z siedzibą władz w Urzędzie Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,
	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, tel. 32 494 12 00,
	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
•	firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
•	podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.).
	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;
	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
	posiada Pani/Pan:
•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
	nie przysługuje Pani/Panu:
•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2025.ED
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW)  wraz z trzema przyczepami transportowymi.”
1. Agregat prądotwórczy 80 KW – 1 szt
2.		Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
3.		Obudowa agregatu z wyciszeniem.
4.		Stalowa rama nośna z otworami transportowymi umożliwiającymi mocowanie   agregatu na przyczepie.
5.		Chłodnica silnika.
6.		Prądnica sprzężona z silnikiem spalinowym.
7.		Tłumik wydechowy.
8.		Instalacja elektryczna wraz z zabezpieczeniami oraz wyłącznikiem bezpieczeństwa (STOP/AWARIA) główny wyłącznik prądnicy i silnika spalinowego.
9.		Akumulatory rozruchowe.
10.		 Sterownik agregatu.
11.		Moc znamionowa agregatu: 80 kW (100kV), przy pracy ciągłej (PRM).
12.		Napięcie wyjściowe: AC 400/230V/ 50Hz.
13.		Agregat wyposażony w automatyczny regulator napięcia (AVR), tolerancja +/- 2%.
14.		Uzwojenie prądnicy: miedziane z rdzeniem stalowym.
15.		Ilość faz: 3.
16.		Współczynnik mocy cosφ na poziomie: min. 0,8.
17.		Silnik: Wysokoprężny silnik diesla.
18.		Rozruch silnika spalinowego: za pomocą rozrusznika elektrycznego.
19.		Agregat musi posiadać podgrzewacz paliwa, do pracy w zimowych warunkach.
20.		Rodzaj paliwa: olej napędowy (ON).
21.		Chłodzenie: wymuszone cieczą.
22.		Zbiornik na paliwo o pojemności minimum 200 litrów.
23.		Czas pracy przy obciążeniu 75-80% minimum 8 godzin.
24.		Temperaturowy zakres pracy: min. od -20°C do +40°C.
25.		Emisja spalin zgodnie z aktualnymi normami środowiskowymi .
26.		Obudowa agregatu: Szczelna i odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych.
27.		Obudowa wyciszona zapewniająca poziom hałasu max do 75dB(A) mierzona w odległości 7m.
28.		W obudowie agregatu należy zabudować drzwi rewizyjne umożliwiające dostęp serwisowy.
29.		Masa własna samego agregat do 1800 kg.
30.		Zabezpieczania przed przeciążeniem.
31.		Zabezpieczenia przed wysoką lub niską temperaturą.
32.		Zabezpieczenie przed brakiem ciśnienia oleju.
33.		Zabezpieczenie przed uszkodzeniem ładowania akumulatora rozruchowego.
34.		Przynajmniej jeden wyłącznik awaryjnego wyłączenia agregatu.
35.		Możliwość zdalnego uruchamiania i zatrzymywania silnika agregatu.
36.		Elektroniczny panel sterowania z możliwością:
- odczytu parametrów pracy: napięcie, natężenie i częstotliwość prądu,
- poziom ilości paliwa,
- ilość przepracowanych motogodzin,
- informacje o błędach i uszkodzeniach.
37.		Gniazda wyjściowe (przemysłowe), minimum dwa gniazda 32 A oraz min. jedno gniazdo 1x63A.
38.		Komplet przewodów zasilających min. 10 metrów.
Warunki gwarancji i serwisu:
Warunki gwarancji:                                                                                                     Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.
Serwis: 
1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.
2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,
b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,
c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),
d)	usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
Agregat prądotwórczy 50 KW – 2 szt.
1.		Agregat prądotwórczy 50 KW – 2 szt.
2.		Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
3.		Obudowa agregatu z wyciszeniem.
4.		Stalowa rama nośna z otworami transportowymi umożliwiającymi mocowanie   agregatu na przyczepie.
5.		Chłodnica silnika.
6.		Prądnica sprzężona z silnikiem spalinowym.
7.		Tłumik wydechowy.
8.		Instalacja elektryczna wraz z zabezpieczeniami oraz wyłącznikiem bezpieczeństwa (STOP/AWARIA) główny wyłącznik prądnicy i silnika spalinowego.
9.		Akumulatory rozruchowe.
10.		Sterownik agregatu.
11.		Moc znamionowa agregatu: 50kW (65 kVa), przy pracy ciągłej (PRM).
12.		Napięcie wyjściowe: AC 400/230V/ 50Hz.
13.		Agregat wyposażony w automatyczny regulator napięcia (AVR), tolerancja +/- 2%.
14.		Uzwojenie prądnicy: miedziane z rdzeniem stalowym.
15.		Ilość faz: 3.
16.		Współczynnik mocy cosφ na poziomie: min. 0,8.
17.		Silnik: Wysokoprężny silnik diesla.
18.		Rozruch silnika spalinowego: za pomocą rozrusznika elektrycznego.
19.		Agregat musi posiadać podgrzewacz paliwa, do pracy w zimowych warunkach.
20.		Pojemność zbiornika, minimum: 200 litrów.
21.		Rodzaj paliwa: olej napędowy (ON).
22.		Chłodzenie: wymuszone cieczą.
23.		Zbiornik na paliwo o pojemności minimum 120 litrów.
24.		Czas pracy przy obciążeniu 75-80% minimum 8 godzin.
25.		Temperaturowy zakres pracy: min. od -20°C do +40°C.
26.		Emisja spalin zgodnie z aktualnymi normami środowiskowymi.
27.		Obudowa agregatu: Szczelna i odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych.
28.		Obudowa wyciszona zapewniająca poziom hałasu max do 75dB(A) w mierzony w odległości 7m.
29.		W obudowie agregatu należy zabudować drzwi rewizyjne umożliwiające dostęp serwisowy..
30.		Masa własna samego agregatu do 1350kg.
31.		Zabezpieczania przed przeciążeniem.
32.		Zabezpieczenia przed wysoką lub niską temperaturą.
33.		Zabezpieczenie przed brakiem ciśnienia oleju.
34.		Zabezpieczenie przed uszkodzeniem ładowania akumulatora rozruchowego.
35.		Przynajmniej jeden wyłącznik awaryjnego wyłączenia agregatu.
36.		Możliwość zdalnego uruchamiania i zatrzymywania silnika agregatu.
37.		Elektroniczny panel sterowania z możliwością:
- odczytu parametrów pracy: napięcie, natężenie i częstotliwość prądu,
- poziom ilości paliwa,
- ilość przepracowanych motogodzin,
- informacje o błędach i uszkodzeniach.
38.		Gniazda wyjściowe (przemysłowe), minimum dwa gniazda 32 A oraz min. jedno gniazdo 1x63A.
39.		Komplet przewodów zasilających min. 10 metrów.
Warunki gwarancji i serwisu:
Warunki gwarancji:                                                                                                 
Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.
Serwis: 
1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.
2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,
b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,
c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),
d)	usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
Przyczepy na agregaty prądotwórcze: Przyczepa specjalistyczna: 3 szt.
1.		Przyczepa platformowa wykonana z cynkowanej konstrukcji stalowej dostosowanej do transportu oferowanych agregatów prądotwórczych. Przytwierdzenie agregatów przy pomocy punktów kotwiczących w podłodze lub ramie.
2. Jedno lub dwuosiowa przyczepa musi posiadać homologację do poruszania się po drogach publicznych z zaczepem holowniczym oraz podporami stabilizacyjnymi
3. Min. dwie sztuki metalowych lub polimerowych klinów pod koła przyczepy.
4.	Przyczepa musi być wyposażona w światła drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami europejskimi.
5.	Zasilanie holownicze 12V (wtyczka 13 lub 7 pinowa).
6. Dopuszczalna Masa Całkowita (DMC): w zależności od ciężaru agregatu należy dostawać DMC do masy urządzenia i osprzętu transportowego.
7.Wymagana pełna dokumentacja niezbędna do rejestracji przyczepy.
8. Przyczepa posiada własną oś hamowania – hamulec najazdowy.
9. Warunki gwarancji:                                                                                                 
Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.
Tam, gdzie w SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia  lub innych dokumentach zamawiania został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wyk. lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważne (...).
Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp przewiduje możliwość  unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinan. całości lub części zam., nie zostały mu przyznane.        
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Nie dotyczy.
II. cd OPZ: 
Informacje dodatkowe:
Opis oferowanego urzadzenia należy złożyć wraz z ofertą, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, gdyż skonkretyzowane w nim świadczenia, które zostanie spełnione w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej, składa się na treść oferty.
Przy czym na treść oferty składają się wyłącznie te pozycje w „Szczegółowej ofercie przedmiotowej”, w których Wykonawcy winni nie tylko potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”, lecz podać nazwę producenta, typ, model i rok produkcji oferowanego urządzenia w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych lub cechy oferowanego urządzenia. Sprecyzowanie tych informacji jest bowiem dla Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania i składa się na treść oferty.
Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Natomiast te pozycje w Szczegółowej ofercie przedmiotowej, w których Wykonawcy winni potwierdzić jedynie zgodność parametrów oferowanego sprzętu z minimalnym wymaganiami Zamawiającego na zasadzie: „Spełnia/Nie spełnia” (bez konieczności sprecyzowania informacji), nie mają charakteru treści oferty, lecz stanowią przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, o którym mowa w przepisie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp. 
Wobec powyższego, jeżeli pierwotny opis oferowanego sprzętu (Szczegółowa oferta przedmiotowa) w pozycjach: „Spełnia/Nie spełnia” okaże się niekompletna lub nieścisła, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia Szczegółowej oferty przedmiotowej, ale w części obejmującej wyłącznie te pozycje: „Spełnia/Nie spełnia”, które w dacie składania ofert zostały przez Wykonawcę wypełnione nieprawidłowo, lub w ogóle nie zostały wypełnione.
Niedopuszczalnym natomiast jest złożenie lub uzupełnienie po upływie terminu składania ofert, opisu oferowanego urzadzenia (Szczegółowej oferty przedmiotowej) w części stanowiącej treść oferty, jeżeli miałoby to służyć uzupełnieniu informacji pierwotnie nie podanych, lub zmianie pierwotnie skonkretyzowanych wielkości parametrów technicznych, lub cech oferowanych urządzeń.            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Nie dotyczy.
II. cd OPZ:
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.
Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. 
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu zamówienia: Z uwagi, na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).2. Opis oferowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środek dowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, ale wyłącznie w części obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego sprzętu z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”.
3. Natomiast opis ofertowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa) w pozycjach, w których Wykonawcy winni podać markę, model, rok produkcji oferowanego sprzętu w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych, lub cechy oferowanego sprzętu, nie będzie podlegał uzupełnieniu, gdyż sprecyzowanie tych informacji składa się na treść oferty.
4. Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego sprzętu, albo niemożność ustalenia: czy oferowany sprzęt spełnia minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis oferowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środekdowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, ale wyłącznie w części
obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego sprzętu z minimalnymi
wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą należy złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie
wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2. Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia
publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub
notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powyższe oznacza, iż: Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dopuszczonym przez obowiązujące przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez
Wykonawcę opóźnieniem, wynikającym z:
a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji niniejszej umowy przez
Zamawiającego;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
c) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością lub
niecelowością terminowego wykonywania niniejszej umowy;
2) inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana w przepisach prawa, w szczególności dotycząca stawki podatku VAT;
b) zaistnienie innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania niniejszej
umowy, zgodnie z jej treścią;
3) inne zmiany w granicach prawem dopuszczonym, w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zakres zmiany do umowy będzie dostosowany do niezbędnych potrzeb wynikających z przyczyny uzasadniającej daną
zmianę.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1 termin wykonania umowy ulegnie
przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu niniejszej umowy w sposób należyty, zaś
czas przedłużenia nie może być dłuższy niż okres trwania przeszkody.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2 Strony mogą postanowić o zmianie
sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie w zakresie odpowiadającym niezbędnym potrzebom związanym
z osiągnięciem celu umowy, a wynikającym z przyczyny uzasadniającej wprowadzenie danej zmiany. W szczególności w
przypadku zmiany stawki VAT wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w taki sposób, że wynagrodzenie netto nie
ulegnie zmianie, a wartość podatku VAT zostanie obliczona w oparciu o zmienione przepisy w zakresie, w jakim mają one
zastosowanie do obowiązku podatkowego Wykonawcy. Zamawiający może jednak odmówić zgody na zwiększenie
wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu, jeżeli zwiększenie wysokości zobowiązania podatkowego Wykonawcy wynika z
jego zwłoki w wykonaniu umowy lub wystawienia faktury przez Wykonawcę po dacie odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis
proponowanej zmiany z uzasadnieniem w terminie 30 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniającej dokonanie zmiany, ale
nie później niż do dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Postanowienia ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie
zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, chyba że niniejsza umowa lub obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.
Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym
– zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę
także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
4. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.