BZP: Dostawa urządzeń serwerowych
29.10.2025
2025/BZP 00504166/01
PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń serwerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 100
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 224 97 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń serwerowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec4a070-06e7-43cd-b9b4-2b03312b44ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078429/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa serwera wraz z macierzą dysków
1.2.9 Dostawa jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej Synology wraz z dyskami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eec4a070-06e7-43cd-b9b4-2b03312b44ba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1. Składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Składanie pozostałych dokumentów (innych niż w pkt 1): wniosków, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl.
3. Komunikacja w postępowaniu za pomocą Platformy odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia, co jest niezbędne do złożenia oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej
służących do odbioru dokumentów elektronicznych - określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
5. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB. Zamawiający zaznacza przy tym, że maksymalny rozmiar pliku podpisanego przy użyciu podpisu zaufanego nie może przekroczyć 10 MB (wielkość pliku wynikowego – po podpisaniu), a w przypadku pliku podpisywanego przy pomocy aplikacji eDo App (służącej do składania podpisu osobistego) maksymalna wielkość pliku wynosi 5 MB.
6. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie - należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach danych dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem: PBG.WZP-3321/08/2025.
10. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: Anna Byczek, e-mail: wzp@pbgitr.geodezja.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: RODO):
a. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, 35- 301 Rzeszów, ul. Lwowska 100, tel. 17 224 97 01, e-mail: rodo@pbgitr.geodezja.pl.
b. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawca może kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych – Panią Moniką Domino-Wolańczyk, adres e-mail: iod@pbgitr.geodezja.pl.
c. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane:
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania udzielenie zamówienia publicznego,
- w celu zawarcia i realizacji umowy (w sytuacji, gdy zostanie ona zawarta z Wykonawcą).
d. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. lit b i c RODO oraz przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (zwaną dalej: ustawą Pzp),
e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
f. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
g. Na zasadach określonych w przepisach RODO Wykonawcy przysługuje: prawo dostępu do danych, ich sprostowania lub uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
h. Skorzystanie przez Wykonawcę z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
i. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
j. Wykonawca może wnieść skargę do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
k. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ogłoszenie o zamówieniu, pkt 3.15.) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/08/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego serwera wraz z macierzą dysków i zainstalowanym oprogramowaniem.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie: ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Zamawiający wymaga pojedynczego punktu świadczenia napraw gwarancyjnych dla dostarczonych urządzeń (serwer, macierz, półka dyskowa).
6. Urządzenia na etapie dostawy pomiędzy producentem a Zamawiającym nie mogą podlegać modyfikacjom.
7. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą, stabilną wersję oprogramowania, dostępną na stronie producenta sprzętu na dzień wyprodukowania sprzętu.
8. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
9. Wykonawca dostarcza niezbędne przewody do podłączenia serwera i macierzy dyskowej.
10. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
11. Zamawiający wymaga montażu, konfiguracji i uruchomienia urządzeń w następujący sposób:
1) Usługa musi obejmować dostawę oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego przygotowanego i skonfigurowanego w opisany poniżej sposób oraz wykonanie zdalnego wdrożenia w opisany poniżej sposób.
2) Na oferowanych urządzeniach musi zostać przeprowadzona aktualizacja firmware'u.
3) Urządzenia zostaną skonfigurowane zgodnie z najlepszymi praktykami i wytycznymi Zamawiającego (w tym zasób dyskowy na macierzy dla podłączonego serwera).
4) Na serwerze zainstalowane zostanie oprogramowanie do wirtualizacji (Vmware ESXi) przy wykorzystaniu licencji, którą posiada Zamawiający.
5) Macierz Wykonawca skonfiguruje zgodnie z najlepszymi praktykami oraz przygotuje na niej przestrzeń na instalacje maszyn wirtualnych (datastore).
6) Przy wykorzystaniu zaoferowanych licencji Microsoft muszą zostać utworzone cztery nowe maszyny wirtualne z systemem Windows Server 2022 Standard.
7) Prace wdrożeniowe będą prowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w dzień roboczy, w godzinach 8:00 - 15:00).
8) Podczas wdrożenia zostanie przeprowadzone instruktażowe szkolenie z wdrożonych systemów.
9) Pomoc będzie świadczona w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00.
12. Wsparcie techniczne:
1) Sprzedający musi zaoferować usługę wsparcia technicznego minimum 10h pomocy technicznej do wykorzystania przez rok od zakupu, świadczonej zdalnie, dla wdrożonych rozwiązań.
2) Pomoc będzie świadczona w terminie uzgodnionym z wyznaczonym przez Zamawiającego pracownikiem w dni robocze, w godzinach 8:00 – 15:00.
13. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
14. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
15. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
16. Minimalna długość gwarancji na dostarczone urządzenia: 60 miesięcy na miejscu u klienta z czasem rozpoczęcia naprawy na następny dzień roboczy (NBD).
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
37453300-1 - Dyski
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
1. Cena (cena ofertowa brutto) (C) - 60%(minimalizacja)
2. Okres gwarancyjny na serwer (S) - 20%(maksymalizacja)
3. Okres gwarancyjny na macierz (M) - 10%(maksymalizacja)
4. Okres gwarancyjny na półkę (R) - 10%(minimalizacja)
Ad. 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ad. 2. Kryterium „Okres gwarancyjny na serwer” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, wyrażonego w miesiącach i liczonego od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancyjny w następujących okresach: 60, 72 lub 84 miesiące. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancyjny zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Wykonawca, który zapewni okres gwarancyjny wynoszący 84 miesiące, otrzyma 20 punktów, 72 miesiące - 10 punktów, 60 miesięcy - 0 punktów. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres równy 60 miesięcy, a w tym kryterium zostanie przyznane 0 pkt. Natomiast gdy oferta Wykonawcy zostanie opatrzona okresem gwarancji dłuższym niż 84 miesiące, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów przewidzianą w tym kryterium, tj. 20 pkt. Zamawiający zastrzega, iż w umowie zostanie przyjęty taki okres gwarancyjny, jaki został wskazany w ofercie Wykonawcy.
Ad. 3. Kryterium „Okres gwarancyjny na macierz” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, wyrażonego w miesiącach i liczonego od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancyjny w następujących okresach: 60, 72 lub 84 miesiące. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancyjny zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Wykonawca, który zapewni okres gwarancyjny wynoszący 84 miesiące, otrzyma 10 punktów, 72 miesiące - 5 punktów, 60 miesięcy - 0 punktów. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres równy 60 miesięcy, a w tym kryterium zostanie przyznane 0 pkt. Natomiast gdy oferta Wykonawcy zostanie opatrzona okresem gwarancji dłuższym niż 84 miesiące, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów przewidzianą w tym kryterium, tj. 10 pkt. Zamawiający zastrzega, iż w umowie zostanie przyjęty taki okres gwarancyjny, jaki został wskazany w ofercie Wykonawcy.
Ad. 4. Kryterium „Okres gwarancyjny na półkę” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, wyrażonego w miesiącach i liczonego od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancyjny w następujących okresach: 60, 72 lub 84 miesiące. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancyjny na półkę zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Wykonawca, który zapewni okres gwarancyjny wynoszący 84 miesiące, otrzyma 10 punktów, 72 miesiące - 5 punktów, 60 miesięcy - 0 punktów.
Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres równy 60 miesięcy, a w kryterium „Okres gwarancyjny na półkę” zostanie przyznane 0 pkt. Natomiast gdy oferta Wykonawcy zostanie opatrzona okresem gwarancji dłuższym niż 84 miesiące, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów przewidzianą w tym kryterium, tj. 10 pkt. Zamawiający zastrzega, iż w umowie zostanie przyjęty taki okres gwarancyjny, jaki został wskazany w ofercie Wykonawcy.
Zaoferowane okresy gwarancyjne stanowi zobowiązanie Wykonawcy, stanowiące integralny element umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny na serwer (S)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny na macierz (M)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny na półkę (R)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej Synology wraz z dyskami, zwanej dalej „półki rozszerzającej”, o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lwowska 100.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Czas dostawy przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
5. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
6. Zamawiający wymaga pojedynczego punktu świadczenia napraw gwarancyjnych dla dostarczonego urządzenia.
7. Urządzenia na etapie dostawy pomiędzy producentem, a Zamawiającym nie mogą podlegać modyfikacjom.
8. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
9. Wykonawca dostarcza niezbędne przewody do podłączenia półki rozszerzającej z macierzą Synology SA3400.
10. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
11. Urządzenie powinno być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
12. Minimalna długość gwarancji producenta*) na dostarczone urządzenie oraz dyski: 36 miesięcy.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
37453300-1 - Dyski
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
1. Cena (cena ofertowa brutto) (C) - 60%(minimalizacja)
2. Okres gwarancyjny na półkę (R) - 40%(minimalizacja)
Ad. 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ad. 2. Kryterium „Okres gwarancyjny na półkę” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, wyrażonego w miesiącach i liczonego od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancyjny w następujących okresach: 36, 48 lub 60 miesiące. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancyjny zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Wykonawca, który zapewni okres gwarancyjny wynoszący 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów, 48 miesięcy - 20 punktów, 36 miesięcy - 0 punktów. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancyjnego, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres równy 36 miesięcy, a w tym kryterium zostanie przyznane 0 pkt. Natomiast gdy oferta Wykonawcy zostanie opatrzona okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów przewidzianą w tym kryterium, tj. 40 pkt. Zamawiający zastrzega, iż w umowie zostanie przyjęty taki okres gwarancyjny, jaki został wskazany w ofercie Wykonawcy.
Zaoferowany okres gwarancyjny stanowi zobowiązanie Wykonawcy, stanowiące integralny element umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny na półkę (R)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach opisanych w rozdziale VII oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać wymogi określone
w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1: Dostawa serwera wraz z macierzą dysków
a) Doświadczenie w realizacji podobnych zamówień:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i instalacji serwera wraz z macierzą dysków o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każde.
Doświadczenie Wykonawców nie sumuje się, co oznacza że:
─ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
─ w przypadku gdy Wykonawca, przy spełnianiu warunku, powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego, podmiot trzeci musi samodzielnie spełnić powyższy warunek.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (a w sytuacji gdyby w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie był publikowany średni kurs NBP, przyjmie się średni kurs NBP opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu).
Część 2: Dostawa jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-4 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
d) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Dowodami, o których mowa, powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3. W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (a w sytuacji gdyby w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie był publikowany średni kurs NBP, przyjmie się średni kurs NBP opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty jako przedmiotowy środek dowodowy:Część 1: Dostawa serwera wraz z macierzą dysków:
1.1. dotyczący dostarczanego serwera:
a) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku dla oferowanego serwera;
b) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń;
c) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
d) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
1.2. dotyczący dostarczanej macierzy:
a) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001;
b) deklaracja zgodności CE;
c) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
d) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
1.3. dotyczący półki dyskowej rozszerzającej macierz:
a) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001;
b) deklaracja zgodności CE;
c) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
d) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń;
Część 2: Dostawa jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej:
1.4. Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych przedmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych w pkt 1 ppkt 1.1-1.3, jeśli potwierdzą, że oferowana dostawa spełni określone przez Zamawiającego w OPZ wymagania, cechy lub kryteria.
3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione powyżej.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą powinny być złożone:1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. – o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert.
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Propozycja treści ww. oświadczenia Wykonawców stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 9 SWZ (jeżeli dotyczy).
4. Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) oraz przesłanek wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ oraz załącznikiem nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) wadium w kwocie:Część 1: Dostawa serwera wraz z macierzą dysków: 2 000,00 zł.
Część 2: Dostawa jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej: brak wadium.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.12.2025 r.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska SA Nr konta: 57 1090 2750 0000 0001 4751 4314 z dopiskiem: „Wadium – tryb podstawowy PBG.WZP-3321/08/2025”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego naj później przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w takiej formie, w jakiej zostało sporządzone przez wystawcę dokumentu. (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem
i zawierać następujące elementy:
5.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów,
5.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3. kwotę gwarancji/poręczenia,
5.4. termin ważności gwarancji/poręczenia,
5.5. zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli Wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. drogą e –mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania.
7. Wykonawca, który składa ofertę częściową na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części lub łącznie w taki sposób, który umożliwi Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację części, której wadium dotyczy.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z niniejszą SEKCJĄ.
3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w SEKCJI V pkt 5.5.) - w zakresie podstaw wykluczenia oraz 5.6.). Wykonawca/Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie
warunków udziału w postępowaniu składają dokumenty wskazane w SEKCJI V pkt 5.5.) - w zakresie warunków udziału oraz 5.7.). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie
o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
9. Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. W przypadku, o którym mowa w pkt 10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Propozycja treści oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Część 1: Dostawa serwera wraz z macierzą dysków1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zmian danych kontaktowych (kanałów zgłoszeń serwisowych).
2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W powyższym zakresie Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany stawki podatku od towarów i usług na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana stawki podatku od towarów i usług ma wpływ na cenę lub koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaakceptowania zmiany przez Zamawiającego zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto bez zmiany wynagrodzenia netto za przedmiot umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego – w terminie 7 dni o:
1) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę;
2) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy;
3) wszczęciu postępowania restrukturyzacyjnego, w którym uczestniczy Wykonawca;
4) ogłoszeniu likwidacji firmy przedsiębiorstwa Wykonawcy;
5) zawieszeniu działalności przedsiębiorstwa Wykonawcy.
4. Wszelkie zawiadomienia i inna korespondencja kierowana na ręce którejkolwiek ze Stron powinna być przesyłana pocztą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej listem poleconym lub doręczana osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adresy podane w niniejszej umowie lub inny adres wskazany przez Stronę.
Część 2: Dostawa jednostki rozszerzającej do macierzy dyskowej
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zmian danych kontaktowych (kanałów zgłoszeń serwisowych).
2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W powyższym zakresie Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany stawki podatku od towarów i usług na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana stawki podatku od towarów i usług ma wpływ na cenę lub koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaakceptowania zmiany przez Zamawiającego zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto bez zmiany wynagrodzenia netto za przedmiot umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego – w terminie 7 dni o:
1) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę;
2) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy;
3) wszczęciu postępowania restrukturyzacyjnego, w którym uczestniczy Wykonawca;
4) ogłoszeniu likwidacji firmy przedsiębiorstwa Wykonawcy;
5) zawieszeniu działalności przedsiębiorstwa Wykonawcy.
4. Wszelkie zawiadomienia i inna korespondencja kierowana na ręce którejkolwiek ze Stron powinna być przesyłana pocztą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej listem poleconym lub doręczana osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adresy podane w niniejszej umowie lub inny adres wskazany przez Stronę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia przy użyciu zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone wjęzyku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. W odniesieniu do dokumentów wskazanych przez
wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od
wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski.
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, jeśli Wykonawca wskazał w ofercie dane
umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w ramach
zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz
w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
6. W sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek, o którym mowa wyżej w SEKCJI V
pkt 5.4.), musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub
podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SWZ).
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego
sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
10. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, składa wraz z ofertą oświadczenie tych podmiotów (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując go na adres poczty
elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań na ww. adres również w formie
edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.
12. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania. Zaleca się by Wykonawca kontrolował na bieżąco stronę prowadzonego postępowania pod
kątem ewentualnych zmian i modyfikacji treści SWZ.
13. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz udostępniania zmian do SWZ oraz dokumentów:
https://bip.pbgitr.geodezja.pl/articles/500/dostawa-urzadzen-serwerowych?m=500