BZP: Dostawa antybiotyków dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu.
29.10.2025
2025/BZP 00504400/01
Milickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa antybiotyków dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Milickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021370427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz@mcm-milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa antybiotyków dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f6b028f-d75a-4233-8b59-9de88a94ffab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00261342/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 antybiotyki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12039053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203905
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środki komunikacji elektronicznej zostały zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730).
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej „OpenNexus” zwanej dalej „Platforma zakupowa” https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203905.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej.
4.Środkiem komunikacji elektronicznej służącym do złożenia oferty wraz z załącznikami jest Platforma zakupowa. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Za datę przekazania oferty, wniosków, oświadczeń, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu Platformy zakupowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, oświadczenia, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku. Nanoszenie jakichkolwiek zmian w treści dokumentów po opatrzeniu ww. podpisem może skutkować naruszeniem integralności podpisu, a w konsekwencji skutkować odrzuceniem oferty.
6. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, pytania, wyjaśnienia SWZ oraz wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiający, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej.
7. Wszelkie dokumenty sporządza się w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt., .txt, .rtf, ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
8. Kontaktowanie się z Zamawiającym w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie rodzi skutków prawnych określonych w Ustawie Pzp.
9. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
10. Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Zamawiającym, jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z dnia 17 października 2018r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych.
12. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Załączniku Nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Załączniku Nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCM/WSM/ZP27/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 1:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /fiol./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto / op. wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. cefuroximum 750 1 i.v :i.m. 200
2. cefuroximum 1500 1 i.v :i.m. 400
3. amikacinum 250 1 i.v :i.m. 50
4. amikacinum 500 1 i.v :i.m. 150
5. amikacinum 1000 1 i.v :i.m. 180
6. ceftazidimum 2000 1 inj. i.v 250
7. ceftazidimum 1000 1 inj. i.v 400
8. Ceftriaxon 1000 1 inj. i.v 600
9. Ceftriaxon 2000 1 inj. i.v 1300
10. cefotaximum 1000 1 inj.i.v 40
11. cefotaximum 2000 1 inj.i.v 200
12. Metronidazolum 5 mg / ml 1 op ( 40 szt )100 ml inj. i.v. 70
13. ciprofloxacin 200mg /100 ml 1 op. ( 40 flakonów ) inj. i.v 15
14. ciprofloxacin 400 mg /200 ml 2 op. ( 20 flakonów ) inj. i.v 50
15. fosfomycinum 2g 10 flak r-r do infuzji 3
16. fosfomycinum 4g 10 flak r-r do infuzji 20
17. Biseptol 0,48/5ml 10 x amp. 5 ml inj.i.v 200
18. Cefuroxim 0,5 10 tabl tabl. 20
19. Ciprofloxacinum 0,25 10 tabl tabl. 20
20. Ciprofloxacinum 0,5 g 10 tabl tabl. 100
21. Fluconazole 50 mg 14 tabl tabl. 40
22. Fluconazole 100 mg 28 tabl tabl. 40
23. Metronidazol 0,25 20 tabl tabl. 20
24. Metronidazol 0,5 20 tabl tabl. 20
Poz. 1 oraz 2 -Maksmalna dopuszczalna pojemność fiolki 30 ml Zamawiający wymaga, aby w pozycji 2 zgodnie z ChPL istniała możliwość podania leku w dawce 1,5 g drogą domięśniową, dożylnie i infuzji.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany Ceftazydym 1g był w postaci proszku do sporządzania roztworu do wstrzykiwań domięśniowych, dożylnych i infuzji.
Zamawiający wymaga, aby zgodnie z Charakterystyką Produktu Leczniczego Metronidazolum był dostępny zarówno w postaci roztworu do wstrzykiwań i infuzji.
Zamawiający wymaga, aby pozycje 13 oraz 14 pochodziły od tego samego producenta. Zamawiający wymaga ciprofloxacin w postaci monowodzianu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 2:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Anidulafungin 0,1 g 1 fiol inj. i.v 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 3:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto / opakowanie wartość netto VAT cena jednostkowa brutto / opakowanie wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. vancomycinum 500 10 inj. i.v. 100
2. vancomycinum 1000 10 inj. i.v. 180
3. amoksicillinum+ac.clavulanicum 1200 10 i.v 280
4. amoksicillinum+ac.clavulanicum 600 10 i.v 50
5. lewofloxacinum 500mg/100ml 5 worków inj.i.v 200
6. Piperacillin + Tazobacactam 4 + 0,5 10 inj.i.m/i.v 150
7. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 1 14 tabl. rozpuszczalne 20
8. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 0,625 14 tabl. rozpuszczalne 10
9. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 0,625 14 tabl. 20
10. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 1 14 tabl. 80
11. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 17,5/70 ml 70 ml susp. 20
12. Amoxycillinum + acidum clavulanicum 600mg+42,9 mg/5 ml 100 ml susp. 10
13. Phenoxymethylpenicyllin 1,5 mln 30 tabl tabl. powl. 10
14. cefazolinum 1000 10 inj. i.v 600
15. Phenoxymethylpenicyllin 750000 j.m/5 ml 60 ml susp. 5
16. Voriconazole 200 mg 28 tabl. Powl. tabl. Poel 3
Uwaga ! Zamawiający wymaga w poz. 1 , 2 rejestracji również do podania dojelitowego oraz rejestracji w ostrym bakteryjnym zakażeniu opon mózgowo-rdzeniowych;
Poz. 6 trwałość roztworu leku w 0,9% NaCl-24h w temperaturze 25 stopni C oraz 48h w temperaturze 2-8 stopni C.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 4:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. cilastatine + imipenem 500 10 fiol inj. i.v 60.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 5:
lp. przedmiot zamówienia dawka /g/ zawartość opakowania postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Amoksycillinum 1 16 tabl. rozpuszczalne 20
2. Azithromycinum 0,5 3 tabl. 80
3. Azithromycinum 0,1/5 ml 20 ml susp. 10
4. Azithromycinum 0,2/5 ml 20 ml susp. 25
5. Biseptol 0,96 10 tabl tabl. 60
6. Biseptol 0,48 10 tabl tabl. 10
7. Biseptol 0,2 + 0,04 g /5ml 100 ml susp. 5
8. Doxycyclinum 0,1 10 kaps kaps. 30
9. Furaginum 0,05 30 tabl tabl. 60
10. Clarythromycinum 0,5 g 14 tabl tabl. 20
11. Clarythromycinum 0,25g/5ml 100 ml susp. 5
12. Erythromycinum 0,2g 16 tabl. tabl. 8
13. Clindamycinum 0,3 16 kaps kaps. 30
14. Cefixim 0,4 7 tabl tabl. 10
15. Cefixim 0,1g/5ml 100 ml susp. 10
16. Neomycyna 0,25 16 tabl. tabl. 3
17. itrakonazol 0,1 28 kaps kaps. 5
18. Rifaximinum 0,2g 28 tabl tabl. 30
19. tetracyclinum 0,25mg 16 kaps tabl 3
20. Fosfomycinum 3 g 1 x torebka 8 g granulat 40
21. lewofloxacinum 250 mg 10 tabl p.o 10
22. lewofloxacinum 500 mg 10 tabl p.o 20
23. Fluconazole 0,005g/1 ml 150 ml syrop 3
24. Cloxacilinum 500 mg 16 tabl. tabl 5 25. Rifampicinum 300 mg 100 kaps. kaps. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 6:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Teikoplanina 0,2 g Antybiotyki glikopeptydowe 1 x fiolka+1 amp.rozpusz. proszek i rozpu. do sporządzania r-rów do infuzji 10
2. Teikoplanina 0,4 g Antybiotyki glikopeptydowe 1 x fiolka +1 amp.rozpusz proszek i rozpu. do sporządzania r-rów do infuzji 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 7:
Lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Linezolid 2 mg / ml 1 worek 300 ml roztwór do infuzji 150
3. Linezolid 600 mg 10 x tabletka tabletki 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 8:
Lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Tigecylinum 50 mg 10 fiol i.v 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 9:
L. p. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Lincomycinum 300 mg / ml 1 amp. vel fiol. 80
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie ) nr 10:
lp. przedmiot zamówienia dawka zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. ampicyllin + sulbactam 3,0 g 1 fiol inj.i.m/i.v 700
2. cloxacillinum 1,0 g 1 fiol inj.i.m/i.v 250
3. Benzylpenicillinum inj. im./iv. (proszek do p. roztworu) 1 mln. j.m. 1 x fiol. s.subst. inj.i.m/i.v 20
4. Benzylpenicillinum inj. im./iv. (proszek do p. roztworu) 3 mln. j.m. 1 x fiol. s.subst. inj.i.m/i.v 20
5. Benzylpenicillinum inj. im./iv. (proszek do p. roztworu) 5 mln. j.m. 1 x fiol. s.subst. inj.i.m/i.v 10
6. Ampicillinum 1 000,00 1 fiol inj.i.m/i.v 50
7. Ampicillinum 2 000,00 1 fiol inj.i.m/i.v 30
8. Ampicillinum 500,00 1 fiol inj.i.m/i.v 50
9. Erythromycinum 0,3 g 1 fiol inj. i.v 20
10. Clarithromycinum 500,00 1 fiol inj i.m /i.v 30
11. Doxycyclinum 20 mg / 1 ml 10 amp. inj.i.m/i.v 12
12. Colistimethatum natricum 1 mln. j.m. 20 fiol inj.i.m/i.v 60
13. Moxifloxacinum 400 mg 7 tabl tabl 10
14. Aciclovirum 250 mg 5 fiol inj 15
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 11:
lp. przedmiot zamówienia dawka zawartość opakowania postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Ceftaroline 0,6 g 10 fiol inj 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 12:
lp. przedmiot zamówienia dawka zawartość opakowania postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Meropenem 1,0 10 fiol. inj i.m/i.v 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 13:
lp. przedmiot zamówienia dawka zawartość opakowania postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. Tobramycine 0,08/80 ml 10 flakonów i.v 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet (zadanie) nr 14:
lp. przedmiot zamówienia dawka /mg/ zawartość opakowania /szt./ postać ilość opakowań na rok cena jednostkowa netto wartość netto Vat cena jednostkowa brutto wartość brutto EAN Nazwa handlowa
1. vancomycinum 500 1 inj. i.v. 100
2. vancomycinum 1000 1 inj. i.v. 200
Uwaga ! Zamawiający wymaga w poz 1 , 2 rejestracji również do podania dojelitowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert tj.:
Cena - 100% Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym Wykonawcom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów poprzez zastosowanie wzoru:
Wartość punktowa kryterium ceny = Wartość brutto oferty najtańszej / Wartość brutto oferty badanej x 100 % x 100.
Oferta z najniższą ceną otrzyma za kryterium cena 100 punktów.
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: (...)b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. posiadają decyzję, zezwolenie lub licencje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiającego wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych (na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu) tj.
(...)
a)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 7 do SWZ;
b)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiającego wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych (na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu ) tj.
(...)
c) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równoważne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające – odpowiednio wymagane zezwolenie, a w przypadku składania oferty na prekursory – odpowiednio wymaganą licencję,
d) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne, gdy Wykonawca jest wytwórcą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
e) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne w przypadku prowadzenia składu w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Wykaz przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie, że dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o produktach leczniczych potwierdzające, że oferowane produkty lecznicze, w rozumieniu Ustawy Prawo farmaceutyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy wszystkich Zadań wyspecyfikowanych (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w „Formularzu Asortymentowo-Cenowym”) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (wszystkich z wyżej wymienionych w niniejszym ogłoszeniu) . Jeżeli zatem wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający informuje, że stosownie do unormowania art. 107 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie jednak do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może również żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Do oferty Wykonawca załącza :a)wypełnioną i podpisaną Ofertę Wykonawcy – zgodnie ze wzorem Zamawiającego, stanowiącym integralną część SWZ – Zał. Nr 1 do SWZ ,
b) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie ze wzorem Zamawiającego, stanowiącym integralną część SWZ - Załącznik nr 2,
c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3,
d) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale VII pkt 1 SWZ na przedmiotową dostawę, w tym Załączniki 5 i Zał. Nr 6 do SWZ,
e) Pełnomocnictwo, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w przypadku braku wskazania danych umożliwiających dostęp do ww. dokumentów w „Ofercie Wykonawcy”, które można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych),
g) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Zał. Nr 7 do SWZ,
h) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które działania wykonają poszczególni Wykonawcy Załącznik nr 8 do SWZ,
i) Załącznik Nr 9 do SWZ - Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenia , którym mowa 125 ustawy PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie składane powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności,
o których mowa w treści art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczący tych podmiotów.
3. Zamawiający żąda od wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 SWZ oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust 4 ustawy Pzp) - dotyczy jeśli Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu, w rozdziale V pkt 6 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.);
2) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 i 3 umowy, § 11 ust. 4 umowy, § 12 ust. 1 i 2 umowy;
3) zmiana danych § 4 ust. 1 umowy.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego
umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu objętego umową;
2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji produktu będącego przedmiotem umowy;
3) wycofania starego i wprowadzenie nowego produktu stanowiącego przedmiot umowy;
4) obiektywnej niemożności dostarczenia Zamawiającemu produktu będącego przedmiotem niniejszej umowy, spowodowanej tymczasową niedostępnością oferowanego produktu w obrocie, w szczególności w wyniku przerwy w produkcji lub braku dostępności na rynku.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik produktu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach, co produkt stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena produktu stanowiącego przedmiot umowy.
5. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą ponadto dotyczyć sposobu konfekcjonowania produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów w innej wielkości opakowania, stężeniu jednostkowym, dawce niż podane w załączniku nr 1 do umowy, pod warunkiem zachowania ceny za dawkę zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (proporcjonalnie). Możliwość taka istnieje tylko za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. W przypadku niewykorzystania ilości produktów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 4 miesiące.
7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, podatku akcyzowego, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy.
8. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w umowie dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań:
1) w przypadku istotnej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy oraz
2) przy zachowaniu niżej określonych warunków i postanowień Umowy.
( POZOSTAŁĄ TREŚĆ REGULACJI DOTYCZĄCYCH ZMIAN DO UMOWY ZAWIERA §13 PROJEKTU UMOWY - Zał. nr 4 do SWZ NA PRZEDMIOTOWĄ dostawę).