BZP: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
31.10.2025
2025/BZP 00507963/01
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12
im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001095764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belzacka 104
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48446466858
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp12@sp12.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp12piotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12
im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4ed56c-6aa7-48b2-b0b1-d4889201879d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00467594/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be4ed56c-6aa7-48b2-b0b1-d4889201879d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W sytuacjach awaryjnych, gdy komunikacja za pośrednictwem platformy e - Zamówienia jest niemożliwa z przyczyn technicznych Zamawiający dopuszcza przekazywanie informacji (z wyłączeniem ofert, wniosków oraz dokumentów wymagających formy elektronicznej) na adres e-mail: sp12@sp12.piotrkow.pl.
W takim przypadku Zamawiający opublikuje stosowną informację na stronie postępowania oraz poinformuje Wykonawców o dalszym sposobie postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Wszystkie dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać przy użyciu wskazanej platformy, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona jest w języku polskim.
3) Wszystkie dokumenty, oświadczenia i formularze składane w formie elektronicznej muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, przed upływem terminu składania ofert. Oferty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
5) Wszelkie dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert
(np. wyjaśnienia, środki dowodowe, uzupełnienia, pełnomocnictwa) przekazywane są za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, z zastosowaniem odpowiedniego formularza komunikacji.
6) Oferty złożone w formie papierowej lub przesłane e-mailem będą uznane za niezłożone.
7) Wykonawca odpowiada za poprawność i kompletność przesłanych plików. Zamawiający zaleca stosowanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx oraz w razie kompresji: .zip lub .7z. Pliki w innych formatach mogą zostać uznane za niedostępne lub nieczytelne.
8) Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w formatach:
.exe, .bat, .msi, .com, .rar, .pages, .numbers.
9) W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, osoba składająca taki podpis musi być uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10) Instrukcje i pomoc techniczna dotycząca korzystania z platformy e - Zamówienia dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy” (zawierającej instrukcje użytkownika, materiały szkoleniowe i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Belzacka 104, 97-300 Piotrków Trybunalski zwany dalej Administratorem.
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Centrum konsultingowo – edukacyjne Nawigator Danych Piotr Pryliński, dane kontaktowe: tel.: +443070111, adres e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania obowiązków wynikających z umowy zawartej z Administratorem lub wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi:
a) zawarcie i realizacja umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i przepis prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
b) zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z Administratorem oraz nie wynikają z przepisu prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
5) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcy usług IT, biuro rachunkowe oraz organy, do których w Pani/Pana imieniu administrator będzie kierował korespondencję;
b) organy uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym sądy i inne organy administracji publicznej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia umowy z Administratorem i przedawnienia wynikających z niej roszczeń, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu cofnięcia tej zgody; dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa i te zawarte w dokumentach księgowych będą przechowywane zgodnie z właściwymi przepisami prawa,
7) Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
8) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu – wyłącznie na zasadach RODO,
9) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
10) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w celu zawarcia i realizacji umowy z Administratorem, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy z Administratorem,
11) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: SP12.2601.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – artykuły spożywcze różne. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Mięso, drób wędliny. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Mrożonki i ryby. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Nabiał i jaja. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Pieczywo. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Produkty garmażeryjne. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa – Owoce i warzywa. Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w w tabeli w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy do wartości niższej, jednak nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, w zależności od faktycznych potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z żywienia w placówce. Wykonanie zamówienia w wysokości od 70 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (od chwili stwierdzenia nieprawidłowości do chwili dostarczenia towaru wolnego od wad)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, każdy z Wykonawców konsorcjum, wspólnie składających ofertę wraz z ofertą składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składając ofertę za pośrednictwem platformy e - Zamówienia wypełnia formularz ofertowy udostępniony przez system oraz dołącza:formularz asortymentowo-cenowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SWZ;
pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z rejestrem lub gdy oferta składana jest wspólnie przez Wykonawców (konsorcjum).
W przypadku gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca jest zobowiązany:
poinformować o tym Zamawiającego, wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego; wskazać wartość towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym po stronie Zamawiającego w kwocie netto (bez podatku VAT), oraz wysokość należnego podatku, który Zamawiający byłby zobowiązany rozliczyć.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie wykazuje brak podstaw do wykluczenia z postępowania.2) Warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy.
4) W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie są zobowiązani do wykazywania zdolności przy wykorzystaniu zasobów innych podmiotów, o których mowa w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym art. 455 Pzp oraz w Projekcie umowy (§ 11) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowe wykluczenie wykonawcy wynikające z poniżej wskazanej ustawy:art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514)