BZP: Dostawa i transport kruszywa łamanego twardego frakcji 0- 31,5 mm na terenie Gminy Białe Błota w 2025 r.
03.11.2025
2025/BZP 00511417/01
Gmina Białe Błota
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i transport kruszywa łamanego twardego frakcji 0- 31,5 mm na terenie Gminy Białe Błota w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białe Błota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523111700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bialeblota.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i transport kruszywa łamanego twardego frakcji 0- 31,5 mm na terenie Gminy Białe Błota w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e803b6f2-c9e4-451c-942d-4e8f32153bb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030505/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i transport kruszywa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to:
• Przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji
• Włączona obsługa języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
• Łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s
• Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki pdf
• Zainstalowany program Microsoft Office lub inny odczytujący pliki doc, docx, xls, xlsx
Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.50.2025.RZP2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i transport kruszywa łamanego twardego frakcji 0- 31,5 mm na terenie Gminy Białe Błota w 2025 r.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego drogowego o frakcji 0-31,5 mm, przeznaczonego do naprawy i wbudowania w nawierzchnie dróg gruntowych na terenie Gminy Białe Błota, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego w określonym terminie i godzinie oraz miejscu. Przedmiot umowy obejmuje: wszystkie czynności związane z dostawą kruszywa drogowego tj. zakup, transport, ważenie, dostawę, rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Specyfikację Warunków Zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający, dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Ocenie według kryteriów, o których mowa w pkt. 19.1 SWZ, poddane zostaną jedynie oferty nieodrzucone.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, przyznając każdej z nich ilość punktów obliczoną zgodnie z pkt. 19.3 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Wiedza i doświadczenie
Minimalny poziom zdolności
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie kruszywa drogowego w ilości 500 ton.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
b) Zdolności technicznej:
Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowania następującym potencjałem technicznym:
Lp. Wymagany potencjał techniczny Minimalna wymagana ilość (szt.)
1 Samochód samowyładowczy 5 osiowy „łódka”, ładowność min. 25 ton 3
2 Samochód samowyładowczy 3 osiowy,
ładowność min. 12 ton 2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt 9.1.a) IDW, jest jednocześnie oświadczeniem ostatecznym. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w pkt. 7.2.3) IDW, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt 9.1.b) IDW, jest jednocześnie oświadczeniem ostatecznym. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Propozycję treści zobowiązania stanowi Formularz zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SWZ.
Wykaz innych wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazano m.in. w pkt 14 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 8.2. i pkt 8.3 IDW, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. IDW.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2. IDW składa każdy z Wykonawców (art. 125 ustawy Pzp). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.4. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie składane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp.
11.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9, przy czym :
1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.3. składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 IDW.
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.4. składa każdy z nich.