BZP: Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
03.11.2025
2025/BZP 00512367/01
LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Spokojna 4
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-914
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 817424535
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kzyskowska@lublin.uw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512367
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00509258
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Dostawa krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
40 sztuk krzeseł obrotowych (model K1)
14 sztuk krzeseł dla interesantów (model K3)
Po zmianie:
Dostawa krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
40 sztuk krzeseł obrotowych (model K1)
14 sztuk krzeseł dla interesantów (model K3)
20 sztuk krzesło konferencyjne na 4 nogach (model KK)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
45
Po zmianie:
32
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
45
Po zmianie:
32
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
45
Po zmianie:
32
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK