BZP: Rozbudowa systemu zabezpieczania księgozbioru w technologii RFID HF
03.11.2025
2025/BZP 00512442/01
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY TARGÓWEK M. ST. WARSZAWY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa systemu zabezpieczania księgozbioru w technologii RFID HF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY TARGÓWEK M. ST. WARSZAWY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012425150
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Św. Wincentego 85
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-291
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kzolkowska@multibiblioteka.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.multibiblioteka.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512442
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00507372
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie:
minimum 1 zamówienie polegające na dostawie etykiet bibliotecznych w ilości minimum 100.000 sztuk o wartości min 60.000 zł brutto
oraz
minimum 1 zamówienie polegające na dostawie min. 5 stanowisk kodowania, wypożyczeń i zwrotów książek wraz z przeprowadzoną pełną integracją urządzenia z systemem bibliotecznym, o wartości min. 15 000 zł brutto.
Po zmianie:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie:
minimum 1 zamówienie polegające na dostawie etykiet bibliotecznych w ilości minimum 100.000 sztuk o wartości min 60.000 zł brutto
oraz
minimum 1 zamówienie polegające na dostawie min. 5 stanowisk kodowania, wypożyczeń i zwrotów książek wraz z przeprowadzoną pełną integracją urządzenia z systemem bibliotecznym, o wartości min. 15 000 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w zamówień w ramach jednej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Po zmianie:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-07 12:00
Po zmianie:
2025-11-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-07 12:30
Po zmianie:
2025-11-12 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-06
Po zmianie:
2025-12-11