BZP: Zakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)
04.11.2025
2025/BZP 00514254/01
Gmina Nowogrodziec
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogrodziec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821581
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +4875 738 06 68
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jaworska@nowogrodziec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514254
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00503853
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przewoźnych motopomp o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej, na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej. Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące oferowanych urządzeń:
1) wydajność: 250 m3/h +/- 2 %
2) zawodnienie: Ręczne
3) linia ssawna 8”: 3 x 2,3 mb +/- 2 %
4) linia tłoczna 4”: 2 linie po 40 mb
5) kosz ssawny: z zaw. Zwrotnym
6) średnica zanieczyszczeń: Maks. 40 mm
7) ciśnienie: 2,3 bar +/- 2 %
8) jednostka napędowa: Silnik diesel,
9) moc: 29,1 KM +/- 2 %
10) rozruch: elektryczny
11) czas pracy: 15 h +/- 2 %
12) Zestaw: DMC przyczepy 1100 kg.
Wymagania ogólne:
1) Motopompy przewoźne do wody zanieczyszczonej, nowe – najwcześniejszy dopuszczalny rok produkcji 2024;
2) certyfikat CNBOP PIB,
3) Co najmniej 24 miesięczny okres bezpłatnej gwarancji – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w ofercie wskazuje ilość miesięcy, na którą udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. Oferowany okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesiące oraz dłuższy niż 60 miesięcy.
Gwarancja jakości jest zobowiązaniem umownym i narzędziem zapewniającym utrzymanie jakości przedmiotu umowy przez określony czas po odbiorze zadania. Wykonawca udziela gwarancji jakości na czas, w którym to podejmie się naprawy lub wymiany elementów będących przedmiotem umowy. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. Warunki gwarancji dookreślone zostały we wzorze umowy. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości będzie obejmować:
- usuwanie fizycznych wad ukrytych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadach,
- przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji ( jeżeli będą wymagane przez producenta)
Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż uszkodzone po wykonaniu dwóch bezskutecznych napraw.
Wykonawca określi zakres przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych urządzeń dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania gwarancji.
4) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a) Kartę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych;
b) Instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim lub angielskim.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt transportu, w tym ubezpieczenia i rozładunku na adres: 59-730 Nowogrodziec ul. Lubańska 20 - OSP Nowogrodziec
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przewoźnych motopomp o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej, na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej. Zamówienie obejmuję zakup dwóch kompletów pomp przewoźnych wraz z odpowiadającymi im przyczepami, posiadającymi homologację do ruchu po drogach publicznych. Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące oferowanych urządzeń:
1) wydajność: od 100m3/h do 250 m3/h
2) zawodnienie: Ręczne
3) linia ssawna
4) linia tłoczna min jedna o długości min 40 mb
5) kosz ssawny: z zaw. Zwrotnym
6) średnica zanieczyszczeń: Maks. 40 mm
7) ciśnienie: 2,3 bar +/- 2 %
8) jednostka napędowa: Silnik diesel,
9) rozruch: elektryczny
10) czas pracy: min. 10 godz.
Wymagania ogólne:
1) Motopompy przewoźne do wody zanieczyszczonej, nowe – najwcześniejszy dopuszczalny rok produkcji 2024;
2) certyfikat CNBOP PIB,
3) Co najmniej 24 miesięczny okres bezpłatnej gwarancji – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w ofercie wskazuje ilość miesięcy, na którą udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. Oferowany okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesiące oraz dłuższy niż 60 miesięcy.
Gwarancja jakości jest zobowiązaniem umownym i narzędziem zapewniającym utrzymanie jakości przedmiotu umowy przez określony czas po odbiorze zadania. Wykonawca udziela gwarancji jakości na czas, w którym to podejmie się naprawy lub wymiany elementów będących przedmiotem umowy. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. Warunki gwarancji dookreślone zostały we wzorze umowy. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości będzie obejmować:
- usuwanie fizycznych wad ukrytych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadach,
- przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji,
- zapewnienie na własny koszt wszystkich niezbędnych do przeglądów materiałów.
Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż uszkodzone po wykonaniu dwóch bezskutecznych napraw.
Wykonawca określi zakres przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych urządzeń dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania gwarancji.
4) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a) Kartę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych;
b) Instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim lub angielskim.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt transportu, w tym ubezpieczenia i rozładunku na adres: 59-730 Nowogrodziec ul. Lubańska 20 - OSP Nowogrodziec
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Motopompy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Specyfikacje techniczne urządzeń lub inne dokumenty producenta, takie jak katalogi, foldery, czy opisy, które potwierdzają zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami zamawiającego, 2) certyfikat CNBOP PIB.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Specyfikacje techniczne urządzeń lub inne dokumenty producenta, takie jak katalogi, foldery, czy opisy, które potwierdzają zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami zamawiającego,
2) certyfikat CNBOP PIB.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-07 09:00
Po zmianie:
2025-11-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-07 09:05
Po zmianie:
2025-11-12 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-06
Po zmianie:
2025-12-11