BZP: „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia” – zakup wyposażenia
04.11.2025
2025/BZP 00514975/01
Powiat Przasnyski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia” – zakup wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przasnyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297522270
1.5.8.) Numer faksu: 297522270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia” – zakup wyposażenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b6c8ef-56ce-4a12-98eb-624b0d420c5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026544/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia” – zakup wyposażenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-przasnyski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-przasnyski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych (SIDAS PZP), zwanej dalej „Platformą”.
2) Platforma dostępna jest po zalogowaniu się na stronie: app.sidaspzp.pl . Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rejestruje się bezpłatnie na Platformie lub – w przypadku posiadania już konta na Platformie – logując się na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy dostępne pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-fe0c4fb3.pdf oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3) Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją i komunikowania się z Zamawiającym zgodnie z wymogami określonymi w ww. instrukcji. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy. Zamawiający nie udziela wyjaśnień ani porad w zakresie wsparcia technicznego przy korzystaniu przez Wykonawcę z Platformy, w tym przy składaniu ofert (Zamawiający nie ma podglądu Platformy z perspektywy Wykonawcy).
5) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
2. Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami: Paulina Zembrzuska, adres email: zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wózka podnośnikowego elektrycznego do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do utrzymania ciągłości pracy Podmiotów Obrony Ludności do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
51111200-5 - Usługi instalowania generatorów
31224810-3 - Przedłużacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu kwatermistrzowskiego do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39522530-1 - Namioty
39522540-4 - Śpiwory
39511000-7 - Koce i pledy
39511100-8 - Koce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do wykrywania i monitoringu zagrożeń do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34700000-4 - Statki powietrzne i kosmiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do wykrywania skażeń do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
35814000-3 - Maski przeciwgazowe
18424000-7 - Rękawice
38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu łącznościowego do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
18930000-7 - Worki i torby
44511100-6 - Szpadle i szufle
44511110-9 - Szpadle
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39224200-0 - Szczotki
31521320-3 - Latarki
43812000-8 - Piły
32343200-1 - Megafony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do zabezpieczenia potrzeb żywnościowych ludności do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu ochrony ludności do magazynu obrony cywilnej położonego przy ulicy Miłej 40a zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z pierwszym jego uruchomieniem oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33141620-2 - Zestawy medyczne
44212250-6 - Maszty
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjął następujące kryteria oceny ofert:
2. Dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium Waga (znaczenie)
Cena 60%
Termin realizacji 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach ww. kryteriów oceny ofert.
1) Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane według poniższego wzoru:
C=Cmin / Cbad x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa cena brutto spośród zaoferowanych,
Cbad – cena brutto z badanej oferty.
Liczba punktów otrzymana w wyniku zastosowania powyższego wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem zasad matematycznych.
2) Punkty w kryterium Termin realizacji zostaną przyznane na następujących zasadach:
Termin realizacji Liczba punktów
11-14 dni 0
8-10 dni 20
1-7 dni 40
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował realizację w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zadeklarowania terminu realizacji w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w pełnych dniach.
W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w innych jednostkach czasu niż dzień, Zamawiający przyjmie następujące zasady przeliczania jednostek wskazanych przez Wykonawcę: 1 tydzień = 7 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu realizacji w niepełnych jednostkach czasu, np. 7,5 dnia Zamawiający – na potrzeby kryterialnej oceny ofert – będzie dokonywała zaokrąglenia w górę.
Zamawiający zsumuje punkty, które Wykonawca otrzyma w każdym z ww. kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć także:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia składane na podstawie przepisu art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Wykaz rozwiązań równoważnych – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na obszerność, zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: app.sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie dłużej niż do dnia 18 grudnia 2025r.UWAGA! TERMIN REALIZACJI ZADANIA STANOWI POZACENOWE KRYTERIUM OCENY OFERT!