BZP: Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
04.11.2025
2025/BZP 00515331/01
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.4.2.) Miejscowość: Pabianice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515331
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00506634
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
14
Po zmianie:
49
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający z uwagi na brak możliwości wprowadzenia w formularzu ogłoszenia o zamówieniu odrębnych okresów realizacji zamówienia dla poszczególnych pozycji w formularzu asortymentowo - cenowym informuje, iż:
Okres realizacji zamówienia Zamawiający w dokumentach zamówienia określa w sposób następujący: 4 tygodnie (28 dni) od daty zawarcia umowy dotyczy urządzeń gastronomicznych - tj. pozycje formularza asortymentowo - cenowego 1,2,3; 7 tygodni (49 dni) od daty zawarcia umowy dotyczy mebli i sprzętu gastronomicznego – tj. pozycje formularza – cenowego 4,5,6,7,8,9,10,11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-10 11:00
Po zmianie:
2025-11-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-10 11:30
Po zmianie:
2025-11-12 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-09
Po zmianie:
2025-12-11