BZP: Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
05.11.2025
2025/BZP 00518314/01
OBWÓD LECZNICTWA KOLEJOWEGO W GLIWICACH - SPZOZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnost Laborator OLK w Gliwicach w ram. dot. celow. pn. „Zakup analizatora immunochemicznego do Prac.Diagn. Labor Obw. Lecznictwa Kolejow w Gliwicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OBWÓD LECZNICTWA KOLEJOWEGO W GLIWICACH - SPZOZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276253514
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Opolska 18
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sag@olk.gliwice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olkgliwice-bip.slaskie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518314
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00518274
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
Po zmianie:
Zakup analizatora immunochemicznego do Prac Diagnost Laborator. OLK w Gliwicach w ramach dot cel. pn. „Zakup analizatora immunochemicznego do Prac. Diagnost. Laborat. Obw. Leczn. Kolejow. w Gliwicach”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do zakupionego analizatora.
2. Niniejsze zamówienie w zakresie zakupu analizatora immunochemicznego realizowane jest poprzez uzyskanie dotacji celowej pn. „Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach”
Zadanie uzyskało dofinansowanie ze środków budżetu Województwa Śląskiego.
3. Minimalne wymagania graniczne i techniczne konieczne do spełnienia przez oferowany analizator immunochemiczny zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2A do SWZ
4. Odczynniki, materiały kontrolne, materiały zużywalne do analizatora immunochemicznego zostały określone w Załączniku nr 2B do SWZ.
Termin realizacji:
1. Dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych odbywać się będzie poprzez sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Dostawa analizatora nastąpi w terminie do 12.12.2025 r. – PARAMETR PUNKTOWANY.
3. Termin dostaw sukcesywnych asortymentu określonego w załączniku nr 2B do SWZ wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach.
2. Niniejsze zamówienie w zakresie zakupu analizatora immunochemicznego realizowane jest poprzez uzyskanie dotacji celowej pn. „Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach”
Zadanie uzyskało dofinansowanie ze środków budżetu Województwa Śląskiego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do zakupionego analizatora.
4. Minimalne wymagania graniczne i techniczne konieczne do spełnienia przez oferowany analizator immunochemiczny zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2A do SWZ
5. Odczynniki, materiały kontrolne, materiały zużywalne do analizatora immunochemicznego zostały określone w Załączniku nr 2B do SWZ.
Termin realizacji:
1. Dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych odbywać się będzie poprzez sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Dostawa analizatora nastąpi w terminie do 12.12.2025 r. – PARAMETR PUNKTOWANY.
3. Termin dostaw sukcesywnych asortymentu określonego w załączniku nr 2B do SWZ wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej –
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej jednej dostawy urządzenia typu analizator laboratoryjny;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Po zmianie:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualne na dzień złożenia, podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ).