BZP: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
06.11.2025
2025/BZP 00520584/01
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386182246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionek 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 624 33 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgkim-kamionek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkim-kamionek.pl/stronadomowa.aspx
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami, gospodarka wodno- kanalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036a01b5-c5ae-4e31-bfd6-0850f16e7793
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090228/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/12111283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/1211128
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do treści art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Kamionek 25, 12-100 Szczytno, REGON 386182246, NIP 7451853607, tel/fax: 89 624 33 88, e-mail: biuro@zgkim-kamionek.pl.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest:
a. realizacja statutowych zadań ZGKiM,
b. podjęcie działań przed zawarciem umowy, zawarcie i wykonanie umowy, a także bieżący kontakt z kontrahentami w powyższym zakresie.
c. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
d. prowadzenie strony internetowej ZGKiM.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może stanowić warunek konieczny np. zawarcia umowy, wystawienia dokumentu księgowego, udzielenia informacji. W ramach realizacji zadań statutowych jednostki, podanie danych jest obligatoryjne.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach opisanych powyżej (pkt. 2), dane osobowe mogą być udostępniane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do wykonania umowy, w tym usługi świadczone drogą elektroniczną; podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne lub wspierające te systemy; podmiotom świadczącym usługi doradcze w tym prawne lub audytowe, eksperckie. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na mocy obowiązujących przepisów prawa.
5. Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów tj. przez czas realizacji zawartej umowy, a po tym czasie przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa oraz do czasu przedawnienia się roszczeń wynikających z umowy. W przypadku kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, dane przetwarzane będą zgodnie z obowiązującym w ZGKiM normatywem kancelaryjnym. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, dane będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia.
6. Osoby, których dane są przetwarzane przez administratora uprawione są do dostępu do treści swoich danych oraz mają prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Osoby których dane przetwarzane są przez administratora mają prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
9. Dane osobowe nie są profilowane, ani wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
10. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski, tel. +48511793443, email: kontakt@idpo.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WK.230.2.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu.
2. Wymagania jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
a) Ciągnik rolniczy oraz pług do odśnieżania, fabrycznie nowy, rok produkcji 2025;
b) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny;
c) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
d) Instrukcja obsługi w języku polskim;
e) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika w miejscu dostawy.
3. Informacje ogólne
Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia urządzenia GPS na koszt Zamawiającego.
Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych-wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu. Czas trwania szkolenia- co najmniej 1 godzina.
Ciągnik musi być wyposażony w fabrycznie nowy TUZ czołowy z ramionami automatycznymi kat.2,
4. Silnik
a) Wysokoprężny o mocy w przedziale 120-130 KM;
b) Silnik spełniający normy emisji spalin: STAGE 5;
c) Akumulator z elektrycznym odłączaniem napięcia min. 176 Ah;
d) Pojemność silnika: 3800 - 4000 cm3
e) Ilość cylindrów: 4,
5. Napęd
a) Ilość biegów min. 20/20 z półbiegiem i dwoma reduktorami;
b) Maks prędkość min 40 km/h
c) Rewers sterowany elektrohydraulicznie;
d) Napęd na 4 koła załączany elektrohydraulicznie;
e) Oś przednia z elektro-hydraulicznym załączaniem blokady;
f) Na osiach pojazdu zamontowane ogumienie 4WD: 440/65R28 - 540/65R38;
g) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego załączana elektryczno-hydraulicznie.
6. Układ hamulcowy
a) przednia oś wyposażona w hamulce z tarczami w kąpieli olejowej.;
b) Hamulce – standardowe tarcze hamulcowe;
c) Hamulec przyczepy- pneumatyczny 1 i 2 obwodowy;
7. Układ hydrauliczny
a) Tylne zawory hydrauliczne min 3 pary wyjść hydraulicznych;
b) Przód ciągnika- min. dwie pary wyjść hydraulicznych;
c) Tylny TUZ o udźwigu w przedziale min. 5000-5600 kg;
f) TUZ kategorii II z automatycznymi zabezpieczeniami;
g) Przedni TUZ z dwoma parami wyjść hydraulicznych;
h) Sterowanie tylnego TUZ-A i wałka WOM na tylnych błotnikach;
j) przedni TUZ z amortyzacją drgań
8. WOM
a) Elektro-hydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem;
b) Min. Dwie prędkości tylnego WOM;
c) Sterowanie WOM na tylnych błotnikach.
9. Kabina
a) Kabina na 4 słupkach z homologacją na dwie osoby w kabinie;
b) Klimatyzacja i ogrzewanie;
c) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz;
d) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie;
e) Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
f) Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy;
g) Radio;
h) Joystick wmontowany po prawej stronie podłokietnika fotela kierowcy; (jeżeli wymaga)
i)Wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby;
j) Reflektory robocze przednie min 4 szt, tylne min 2 szt montowane w dachu;
k) Światła błyskowe koloru żółtego, 2 szt montowane na kabinie;
l) Joystick do zmiany biegów popychany lub ciągniony;
ł) Lusterka wsteczne- teleskopowe i sferyczne;
m) Układ kierowniczy standardowy z regulacją kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach.
n) Gniazda elekryczne 12V + 2xUSB + ISO 11786,
o) Dwie pamięci prędkości obrotowych silnika,
p) Kabina amortyzowana hydraulicznymi „Silent Blockami”
10. Pozostałe parametry
a) Zaczep główny transportowy automatyczny o przesuwnej zmianie wysokości;
b) Zaczep dolny rolniczy i stały zaczep do przyczep jedno osiowych;
c) Haki CBM kat 2;
d) Stabilizatory mechaniczne;
e) Górny łącznik mechaniczny;
f) masa własna 4800 – 5000 kg
g) długość ciągnika – 4300 – 4800 mm
h) Szerokość ciągnika – 2100 -2400 mm
i) rozstaw osi- 2300 -2500 mm
j) maks wysokość ciągnika 2800 mm
h) kpl obciążników kół tylnych
j) balsat przedni min 800 kg (do zalewania betonem
11. Wyposażenie
a) Gaśnica;
b) Trójkątna tablica wyróżniająca;
c) Trójkąt ostrzegawczy;
12. Pług do odśnieżania
Pług do odśnieżania przystosowany do pracy z ciągnikiem rolniczym, musi pracować w czterech trybach roboczych, t.j. odgarniać w prawo, w lewo jak i też w strzałkę (rozgarnianie śniegu) oraz w Y (zgarnianie śniegu na pryzmę)
Pług musi być wyposażony:
• dwie niezależnie sterowane odkładnice
• bezstopniowa hydrauliczna regulacja odkładnicy + pulpit sterowniczy STANDARD
• uchylne lemiesze
• listwa zgarniająca gumowa
• złącze elektryczne 12 V (gniazdo zapalniczki)
• oświetlenie LED 12 V / 24 V
• stopka podporowa
• odboje
• amortyzacja drgań (akumulator hydrauliczny)
• powłoka KTL + malowanie proszkowe
Podstawowe dane techniczne:
a) Szerokość robocza min./max. - 300-310 / 260 -270
b) Szerokość transportowa min./max. – 310-320 / 280-290
c) Zabezpieczenie przeciwnajazdowe - Uchylne lemiesze
d) Waga – 450 – 500 kg
13. Wymagania gwarancyjne i serwisowe
Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych. Głównie koszenie poboczy, transport, remont cząstkowych nawierzchni, frezowanie pni, zimowe utrzymanie dróg.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres 24 miesięcy liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi wykonawca.
Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych
- Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne
- Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia,
- Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt wykonawcy.
- Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
- Przebiegi między obsługowe nie mogą być krótsze, niż co 200 mth lub nie mniejsze, niż co 12 miesięcy (w przypadku niewykonania przebiegu w motogodzinach).
Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, znajduje się odniesienie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że dopuszcza wówczas rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać wraz z określeniem ,,lub równoważne''.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że zrealizował przynajmniej 1 dostawę lub więcej fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto w ramach jednej dostawy.
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz usług (wzór wykazu - załącznik nr 6 do SWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że zrealizował przynajmniej 1 dostawę lub więcej fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto w ramach jednej dostawy, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.11.2025 r., do godz. 09:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.zo.o., Kamionek 25, 12-100 Szczytno Santander Bank nr 84 1090 2718 0000 0001 5003 8394 tytułem: „Wadium – Nr sprawy: WK.230.2.29.2025”.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jeżeli najpóźniej w terminie składania ofert, nastąpi uznanie wskazanego przez Zamawiającego rachunku bankowego o kwotę wadium.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.