BZP: Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala (...)-powtórka 38 -25.
06.11.2025
2025/BZP 00520959/01
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala (...)-powtórka 38 -25.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.4.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.4.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.7.) Numer telefonu: 29 765 21 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520959
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00495620
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
• Dotyczy części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia w podmiotach użyteczności publicznej o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
• Dotyczy części 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
• Dotyczy części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dostawy (umowy) w przedmiocie zamówienia w podmiotach użyteczności publicznej o łącznej wartości dostaw (umów) nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie dwóch umów. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
• Dotyczy części 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 4 do SWZ.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty:
Wykaz wg Załącznika nr 11 do SWZ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeśli:
• Dotyczy części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia w podmiotach użyteczności publicznej o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
• Dotyczy części 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 4 do SWZ.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty:
3.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty:
Wykaz wg Załącznika nr 11 do SWZ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeśli:
• Dotyczy części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dostawy (umowy) w przedmiocie zamówienia w podmiotach użyteczności publicznej o łącznej wartości dostaw (umów) nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie dwóch umów. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
• Dotyczy części 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia referencji potwierdzających należyte wykonanie umowy. (Załącznik nr 11 do SWZ – Wykaz dostaw).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.