BZP: Dostawa w formie leasingu operacyjnego systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej z detektorem typu spektrometr mas z analizatorem czasu przelotu wraz z oprogramowaniem
06.11.2025
2025/BZP 00521138/01
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej z detektorem typu spektrometr mas z analizatorem czasu przelotu wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.polak@up.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521138
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00468091
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej z detektorem typu spektrometr mas z analizatorem czasu przelotu wraz z oprogramowaniem;
2. Forma zakupu – leasing operacyjny na okres 36 miesięcy;
3. Ilość rat: 35 równych, miesięcznych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do projektowanych postanowień umowy,
4. Opłata wstępna: 25% wartości netto przedmiotu leasingu, nie jest traktowana jako rata - płatna jednorazowo przed rozpoczęciem realizacji umowy i przed wydaniem przedmiotu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej FV, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy;
5. Leasing operacyjny z opcją wykupu o wartości 0,1% netto przedmiotu leasingu; płatne po zakończeniu okresu trwania umowy (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu);
6. Oprocentowanie: stałe przez cały okres trwania umowy;
7. Waluta umowy: złoty polski (PLN)
8. Ubezpieczenie: Do oferty nie należy doliczać kosztu ubezpieczenia, który Zamawiający zobowiązuje się ponosić we własnym zakresie.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, wniesienie, instalację i uruchomienie urządzenia oraz sprawdzenie poprawności działania, a także szkolenie przeprowadzone w dniu dostawy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej z detektorem typu spektrometr mas z analizatorem czasu przelotu wraz z oprogramowaniem;
2. Forma zakupu – leasing operacyjny na okres 36 miesięcy;
3. Ilość rat: 35 równych, miesięcznych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do projektowanych postanowień umowy,
4. Opłata wstępna: 25% wartości netto przedmiotu leasingu, nie jest traktowana jako rata - płatna jednorazowo przed rozpoczęciem realizacji umowy i przed wydaniem przedmiotu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej FV, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy;
5. Leasing operacyjny z opcją wykupu o wartości 1% netto przedmiotu leasingu; płatne po zakończeniu okresu trwania umowy (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu);
6. Oprocentowanie: stałe przez cały okres trwania umowy;
7. Waluta umowy: złoty polski (PLN)
8. Ubezpieczenie: Do oferty nie należy doliczać kosztu ubezpieczenia, który Zamawiający zobowiązuje się ponosić we własnym zakresie.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, wniesienie, instalację i uruchomienie urządzenia oraz sprawdzenie poprawności działania, a także szkolenie przeprowadzone w dniu dostawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Formularz oferty – załącznik nr 2
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3
4. Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy,
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Po zmianie:
1. ZMIENIONY Formularz oferty – załącznik nr 2
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3
4. Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy,
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo opisany w PONOWNIE ZMIENIONYM Załączniku nr 1 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-07 09:00
Po zmianie:
2025-11-14 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-07 09:30
Po zmianie:
2025-11-14 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-06
Po zmianie:
2025-12-13