BZP: Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
07.11.2025
2025/BZP 00523787/01
GMINA RADZYMIN
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZYMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa5a55e-2575-4d12-8567-69022dcb65dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radzymin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radzymin.ezamawiajacy.pl Dopuszcza się komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zp@radzymin.pl . Zapis ten nie dotyczy złożenia oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://radzymin.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Szczegóły określa pkt XVI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt i wyposażenie Ilość szt.
Osuszacz powietrza 10
Nagrzewnica elektryczna 10
Nagrzewnica spalinowa (olejowa) 2
Worki przeciwpowodziowe 50
Napełniacz do worków 1
Zapora olejowa 20 cm x 300 cm 10
Peleryna wodoochronna 40
Spodniobuty 20
Pompa zanurzeniowa 5
Agregat prądotwórczy 4
Plandeka ochronna standard 10x12 m 10
Plandeka ochronna standard 6 x 8 m 10
Geowłóknina 4x50m 10
Geowłóknina 2x50 m 5
Folia Budowlana hydroizolacyjna 5x20m 0,3 mm 5
Wały przeciwpowodziowe o śr. 40 cm i dł. 10 mb 20
Kombinezon ochronny kategorii III, Typ 4/5/6 20
Łopata 30
Szpadel ostry 30
Łóżka polowe 40
Śpiwór 40
Radiotelefon przenośny 14
Zestaw PSP R1 w plecaku 8
Rękawice SPECJALNE 42
Rękawice techniczne 52
Buty gumowe dla strażaka-ratownika 30
Wkładki do butów gumowych dla strażaka ratownika 30
Latarka dla strażaka-ratownika 42
Kominiarka strażacka 42
Wąż tłoczny WK 42/20 20
Wąż tłoczny WK 75/20 22
Wąż tłoczny WK 110/20 8
Wąż tłoczny W 52-ŁA/PCV 80
Wąż tłoczny W 75-ŁA/PCV 80
Wąż tłoczny W 110-ŁA/ PCV 40
Prądownica turbo 22
Nosze podbierakowe aluminiowe 10
Namiot pneumatyczny 1
Ładowacz czołowy 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44482100-3 - Węże gaśnicze
31121200-2 - Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. UBRANIE SPECJALNE DWUCZĘŚCIOWE DLA STRAŻAKA-RATOWNIKA - 12 kpl.
• Tkanina zewnętrzna: 93% metaaramid / 5% paraaramid / 2% antistatic, 200 g/m2
• Bariera przeciwwilgociowa: 80 % metaaramid / 20% paraaramid + ePTFE BiCo membrana, 110 g/m2
• Bariera termiczna: włóknina 80 % metaaramid / 20% paraaramid 90 g/m2
• Podszewka: 100 % metaaramid 130 g/m2
• Współczynnik Ret poniżej 10 m2Pa/W
• Zewnętrzna część ubrania pokryta siatką rib-stop
• Rękawy i dół nogawek wykończone wzmocnieniami z Kevlaru pokrytego silikonem
• Ochrona kolan wykonana z kevlaru
• Szelki w spodniach dowolnie regulowane lub wypinane
• Współczynnik oporu pary wodnej Ret, poniżej 10 m2 Pa/W
• Otwory rewizyjne umożliwiające ocenę stanu membrany
• Ubranie wyposażone w zamek typu anty-panic
2. UBRANIE SPECJALNE DWUCZĘŚCIOWE DLA STRAŻAKA-RATOWNIKA: - 18 kpl.
• Tkanina zewnętrzna: 75% Meta-aramid, 23% Para-aramid, 2% Włókna antystatyczne
• Membrana: dwukomponentowa ePTFE zalaminowana we włókna (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid)
• Warstwa termoizolacyjna: Wóknina (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid) przepikowana do wewntrznej podszewki 50% Aramid, 50% Viscose FR.
Wskaźnik oporu pary wodnej Ret poniżej 18 m2Pa/W
• Otwory rewizyjne w kurtce i w spodniach
• Zamek błyskawiczny z systemem awaryjnego rozsuwania
• Ergonomiczny krój, wyprofilowania we wszystkich warstwach
• Rękawy wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk
• Dolne krawędzie mankietów i nogawek oraz w dolnej części nogawek po wewnętrznej stronie pionowe szwy wykończone lamówką 100% Kevlar®
• Na łokciach i kolanach dodatkowe wzmocnienia 100% Kevlar® chroniące stawy łokciowe i kolanowe wraz z wkładami amortyzującymi nacisk
• Na plecach i barkach wewnętrzne elementy amortyzujące naciski taśm nośnych aparatu oddechowego
• W każdej kieszeni kurtki karabińczyk i pętla do mocowania drobnego wyposażenia
• Wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. sygnalizatora bezruchu, latarek, rękawic, radiotelefonu
• Patki kieszeni wykończone uchwytami 100% Kevlar® ułatwiającymi dostęp do kieszeni bez zdejmowania rękawic
• Perforowane taśmy odblaskowe i fluorescencyjne o właściwościach odblaskowych
3. UBRANIE SPECJALNE DWUCZĘŚCIOWE DLA STRAŻAKA-RATOWNIKA - 12 kpl.
• Zgodność z normą EN 1149-5:2018, EN 1149-3:2004
• Materiał zewnętrzny: Nomex
• Membrana: Proline PTFE
• Wkład termoizolacyjny: Duflot – włókna aramidowe z wiskozą
• Taśmy refleksyjne: 3M Scotchlite
• Kołnierz, z zapięciem na rzep z przodu
• Trwały zamek błyskawiczny z funkcją „anti-panic” z klapką osłonową
• Dwie kieszenie wewnętrzne umieszczone pod klapą zamka
• Wzmocnienia na łokciach wykonane z Kevlaru® pokrytego silikonem
• Regulowana wielkość mankietów
• Napalcznik zapewniający komfort pracy oraz zabezpieczający przed podciąganiem się mankietu
• Po lewej stronie duża, regulowana kieszeń na radiostacje, po prawej stronie uchwyt z mocowaniem na rzep przeznaczony na latarkę kątową
• Dwie pojemne kieszenie boczne, z karabińczykiem na rękawice
• Wykończenia mankietów wykonane z trudnopalnego, czarnego Kevlaru®, pokrytego warstwą silikonu, zabezpieczające przed przemakaniem i uszkodzeniami mechanicznymi
• Wewnątrz kurtki otwór inspekcyjny umożliwiający kontrolę stanu membrany
• Dodatkowe wzmocnienia na barkach
• Otwór na pętle ratunkową w standardzie
4.2.6.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Agregat prądotwórczy– 5 szt.
• Silnik 6 cylindrowy wolno ssący wyposażony w układ podgrzewania kolektora
• Moc maksymalna 88 kW, 110 kVA
• Moc stała agregatu: 80 kW, 100 kVA posiadający stabilizację napięcia
• Wyposażony w gniazda: 3 x 230 V i 2 x 400V
• Wyposażony w układ podgrzewania silnika
• Możliwość zamontowania na przyczepce
4.2.6.) Główny kod CPV: 31121200-2 - Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kontener morski podwyższany- 2 szt.
• Wymiary zewnętrzne: 12192x2438x2896mm
• Wymiary wewnętrzne: 12032x2350x2695mm
• Otwór drzwiowy: 2340x2585mm
• Pojemność: 76,2m3 / 25 europalet
• Ładowność: 26 580kg
• Tara: 3 900kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 44613000-0 - Duże pojemniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta składa przez Spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców (konsorcjantów), którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa §10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.