BZP: Dostawa i zakup produktów dezynfekujących PCM Sp. z o. o
10.11.2025
2025/BZP 00524884/01
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup produktów dezynfekujących PCM Sp. z o. o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup produktów dezynfekujących PCM Sp. z o. o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccfdbb6a-2d9d-49fd-b25f-b572d0cb5a84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12031913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcm-szpital (zwanej dalej: Platformą) i poczty elektronicznej Zamawiającego zamowienia@pcm-szpital.pl, z zastrzeżeniem, iż podstawowym kanałem komunikacji jest Platforma.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o wydajności odpowiadającej Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Centrum Wsparcia Klienta: adres e-mail: cwk@opennexus.com lub numer telefonu 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale 32 w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale 32 w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/ZP/TP1/D/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup produktów dezynfekujących na potrzeby PCM Sp. z o.o., zwane w dalszej część SWZ „towarem", w ilości, asortymencie i parametrach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ, który stanowi jej integralną część.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania wskazanego w Załączniku nr 2 do SWZ
z przeliczeniem do pełnego opakowania w górę. Oferta złożona bez zastosowania się do powyższych wskazań podlegać będzie odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji stanowi rozszerzenie zakresu zamówienia podstawowego wskazanegow Załączniku nr 2 do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym o dodatkowe ilości odpowiadające 100 % każdej pozycji przedmiotowego formularza. Zatem Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo rozszerzenia zakresu Zamówienia o dodatkowe dostawy, uwzględniające dodatkowe, bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena oferty brutto 100%
3. Kryterium „Cena oferty brutto” „C” – waga kryterium 100% (100%=100 pkt)
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę oferty brutto podaną przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100
cena brutto oferty badanej
Wykonawca za kryterium „Cena oferty brutto” może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena oferty brutto.
5. Oferta najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Zamawiający zastrzega brak możliwości objęcia tajemnicą przedsiębiorstwa informacji i/lub dokumentów składanych w ramach kryteriów oceny ofert.
9. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacjach, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup produktów dezynfekujących na potrzeby PCM Sp. z o.o., zwane w dalszej część SWZ „towarem", w ilości, asortymencie i parametrach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ, który stanowi jej integralną część.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania wskazanego w Załączniku nr 2 do SWZ
z przeliczeniem do pełnego opakowania w górę. Oferta złożona bez zastosowania się do powyższych wskazań podlegać będzie odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji stanowi rozszerzenie zakresu zamówienia podstawowego wskazanegow Załączniku nr 2 do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym o dodatkowe ilości odpowiadające 100 % każdej pozycji przedmiotowego formularza. Zatem Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo rozszerzenia zakresu Zamówienia o dodatkowe dostawy, uwzględniające dodatkowe, bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena oferty brutto 100%
3. Kryterium „Cena oferty brutto” „C” – waga kryterium 100% (100%=100 pkt)
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę oferty brutto podaną przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100
cena brutto oferty badanej
Wykonawca za kryterium „Cena oferty brutto” może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena oferty brutto.
5. Oferta najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Zamawiający zastrzega brak możliwości objęcia tajemnicą przedsiębiorstwa informacji i/lub dokumentów składanych w ramach kryteriów oceny ofert.
9. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacjach, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup produktów dezynfekujących na potrzeby PCM Sp. z o.o., zwane w dalszej część SWZ „towarem", w ilości, asortymencie i parametrach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ, który stanowi jej integralną część.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania wskazanego w Załączniku nr 2 do SWZ
z przeliczeniem do pełnego opakowania w górę. Oferta złożona bez zastosowania się do powyższych wskazań podlegać będzie odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji stanowi rozszerzenie zakresu zamówienia podstawowego wskazanegow Załączniku nr 2 do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym o dodatkowe ilości odpowiadające 100 % każdej pozycji przedmiotowego formularza. Zatem Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo rozszerzenia zakresu Zamówienia o dodatkowe dostawy, uwzględniające dodatkowe, bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena oferty brutto 100%
3. Kryterium „Cena oferty brutto” „C” – waga kryterium 100% (100%=100 pkt)
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę oferty brutto podaną przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100
cena brutto oferty badanej
Wykonawca za kryterium „Cena oferty brutto” może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena oferty brutto.
5. Oferta najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Zamawiający zastrzega brak możliwości objęcia tajemnicą przedsiębiorstwa informacji i/lub dokumentów składanych w ramach kryteriów oceny ofert.
9. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacjach, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
• Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / składu konsygnacyjnego lub w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania – załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) ważnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego dla hurtowni farmaceutycznej,
2) ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie jeżeli Wykonawca jest wytwórcą,
3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny ważnego zezwolenia na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, działając na podstawie art. 107 ust. 1 Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:1) Oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP
– dotyczy pakietów 1-3
2) Karty katalogowe – prospekty z opisem produktów – dotyczy pakietów 1-3
3) Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej- dotyczy pakietów 1-3
4) Ulotki informacyjne - ulotki mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą – dotyczy
wszystkich Pakietów.
5) Charakterystyka produktu leczniczego – dotyczy pakietu -2
6) Pozwolenie MZ na dopuszczenie do obrotu Produktu Leczniczego – dotyczy pakietu 2
7) Deklaracja zgodności CE lub pozwolenie MZ na obrót Produktem Bójczym – dotyczy pakietów 1
8) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze
medycznym – dotyczy pakietów 1-3
9) Wpis do rejestru kosmetyków – dotyczy pakietów 1
10) Potwierdzone badaniami spełnienie norm europejskich dla obszaru medycznego EN – 14885 – dotyczy
pakietów 1-3
11) Potwierdzona możliwość stosowania u noworodków i niemowląt – dotyczy pakietu 2 pozycja nr 2
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP– dotyczy pakietów 1-3
2) Karty katalogowe – prospekty z opisem produktów – dotyczy pakietów 1-3
3) Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej- dotyczy pakietów 1-3
4) Ulotki informacyjne - ulotki mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą – dotyczy
wszystkich Pakietów.
5) Charakterystyka produktu leczniczego – dotyczy pakietu -2
6) Pozwolenie MZ na dopuszczenie do obrotu Produktu Leczniczego – dotyczy pakietu 2
7) Deklaracja zgodności CE lub pozwolenie MZ na obrót Produktem Bójczym – dotyczy pakietów 1
8) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze
medycznym – dotyczy pakietów 1-3
9) Wpis do rejestru kosmetyków – dotyczy pakietów 1
10) Potwierdzone badaniami spełnienie norm europejskich dla obszaru medycznego EN – 14885 – dotyczy
pakietów 1-3
11) Potwierdzona możliwość stosowania u noworodków i niemowląt – dotyczy pakietu 2 pozycja nr 2
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1) Wypełniony Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy;
2) Wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy;
3) Wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – Załącznik nr 4 do SWZ;
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Przedmiotowe środki dowodowe wyszczególnione w Rozdziale 13 SWZ.
5) Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – j Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6) Wypełniony Załącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
7) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania Umowy.
b) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
8) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja na temat możliwości składania oferty wspólnej (przez dwa lub więcej podmiotów)1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaciąganie zobowiązań;
3) złożenie oferty wspólnie;
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika (przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.
6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.
7. Zgodnie z art.117 ust.4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia Umowy, zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.