BZP: Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
12.11.2025
2025/BZP 00525732/01
Gmina Ostrów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrów 225
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b95b838-5d45-4423-80fb-45bbe44fc97d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122202/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych od mieszkańców i domków letniskowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/246735/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/246735/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Uwaga: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem
powyższych Rozporządzeń, ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B5.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zlokalizowane są domki letniskowe i nieruchomości wykorzystywane sezonowo na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci