BZP: Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania „Wzmocnienie potencjału ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Lipsko"
12.11.2025
2025/BZP 00526754/01
Miasto i Gmina Lipsko
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania „Wzmocnienie potencjału ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Lipsko"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lipsko
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1 Maja 2
1.4.2.) Miejscowość: Lipsko
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526754
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00521258
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część 1. Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego i ochrony indywidualnej tj.:
- agregat prądotwórczy – szt. 10
- pilarka ratownicza do drewna – szt. 10
- piła do betonu i stali – szt. 1
- plandeka ochronna wzmacniana – szt. 104
- namiot pneumatyczny – szt. 1
- zestaw PSP R1 w plecaku z szynami kramera i deską ortopedyczną KSRG 2021 – szt. 5
- hełm ochronny – szt. 10
- defibrylator AED – szt. 3
Po zmianie:
Część 1. Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego i ochrony indywidualnej tj.:
- agregat prądotwórczy – szt. 8
- pilarka ratownicza do drewna – szt. 10
- piła do betonu i stali – szt. 1
- plandeka ochronna wzmacniana – szt. 104
- namiot pneumatyczny – szt. 1
- zestaw PSP R1 w plecaku z szynami kramera i deską ortopedyczną KSRG 2021 – szt. 5
- hełm ochronny – szt. 10
- defibrylator AED – szt. 3
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w formie wypełnionego tabelarycznego zestawienia oferowanej dostawy przez Wykonawcę wraz z podaniem konkretnych wartości parametrów
technicznych, zgodnie z wzorem dokumentów zamieszczonych w Załącznikach nr 3, 4, 5 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Po zmianie:
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w formie wypełnionego tabelarycznego zestawienia oferowanej dostawy przez Wykonawcę wraz z podaniem konkretnych wartości parametrów
technicznych, zgodnie z wzorem dokumentów zamieszczonych w Załącznikach nr 3, 4, 5 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz dodatkowo dla części 2 zamówienia:
a) atest PZH dla paczkowarki do wody pitnej,
b) atest PZH dla folii do pakowania,
c) kartę katalogową dla paczkowarki do wody pitnej,
d) raporty z badań foli wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające uzyskanie wymaganych prawem wyników w zakresie:
- oceny biofilmu zgodnie z PN-EN 16421:2015-01 lub równoważną,
- badań organoleptycznych zgodnie z PN-EN 1622:2006 oraz PN-EN ISO 7027-1:2016-09 oraz PN-EN ISO 7887:2012+AP 1:2015-06 lub równoważnymi,
- badań w zakresie migracji substancji organicznych zgodnie z PN-EN 12873 oraz PNEN 1484:1999 lub równoważnymi,
- badań w zakresie migracji metali i nieorganicznych składników zgodnie z PN-EN 17294-2:2024-04 lub równoważną.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-17 10:00
Po zmianie:
2025-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-17 10:15
Po zmianie:
2025-11-19 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-16
Po zmianie:
2025-12-18